SASDK - Køb, salg, bytte?
Fra : Christian Hvid

Dato : 14-08-01 21:25

Hej gruppe,

jeg er den ellers lykkelige ejer af en flok SASDK aktier, som jeg står for
at ombytte til SAS AB aktier. Mit spørgsmål er: Hvad sker der hvis jeg ikke
accepterer deres andet købstilbud?

mvh.

Christian Hvid

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 15-08-01 21:25

Så bliver de tvangsombyttet
jmr

Fra : Christian Hvid

Dato : 15-08-01 23:38

Så hvad er forskellen?

Fra : Christian Hvid

Dato : 16-08-01 17:00

Ok, jeg har set på euroinvestor at de bliver indløst - formentlig til kurs
73 om en uge - hvilket er mere end hvad SAS AB handles til. Så den bedste
forretning er vel at vente, og så gå ind i SAS AB, som jeg er overbevist om
nok skal stige.