Blød mave...
Fra : Ern Yoka

Dato : 14-08-01 20:30

Dygtige lille Phumba har nu, efter at have undersøgt hele huset grunding
(Tal lige om at falde hurtigt til ) fundet og brugt kattebakken,
dyyyygtig mis. Men hun havde lidt blød (ikke rigtigt TYND ) mave, og det S T
A N K !

Hun har haft en maveinfektion, som opdrætteren garanterede for at alle
prøver nu viste var væk, så... er det bare nerver eller skal jeg straks til
at være nervøs?!

Ellers er første dag gået fint indtil nu. Phumba knurrer af Bøv, som hvæser
når de får øje på hinanden. Bøv hvæser af Jack som er ophøjet ligeglad, men
ellers har de fint tolereret hinanden. Phumba har ædt en ordentlig skudefuld
mad, så hun skal nok finde sig hjemme.

Phumbayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy¨å¨''''''''''
7777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777
777 Så det var lige Pumba der gik henover mit tastatur ) Nå. Phumba har
opdaget et meget underholdende moment. Vores marsvin! SÅ spændende!
Problemet er at jeg er bange for at marsvinet skal bide hende.

Kort sagt. Hvor er hun sjov. Jack er mere reserveret, holder sig tæt op ad
John, men det skal nok hurtigt komme

Hilsner
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com

--
---
""Husk: Du skal deltage for at være med""