Spm. om Agent
Fra : Finn Jensen

Dato : 14-08-01 18:14

Hejsa,

Hvordan er det nu jeg får Agent til at vise de nyeste indlæg øverst
samtidig med at tråden bibeholdes??

Venligst
Finn Jensen

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-08-01 18:32

On Tue, 14 Aug 2001 19:14:13 +0200, Finn Jensen
<info@shannon-fly-dressing.dk> wrote:

>Hvordan er det nu jeg får Agent til at vise de nyeste indlæg øverst
>samtidig med at tråden bibeholdes??

Det kan du ikke. Men du kan få den til *kun* at vise nye indlæg.

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : Finn Jensen

Dato : 14-08-01 20:09

On Tue, 14 Aug 2001 19:32:17 +0200, Peter Loumann
<pelo@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Det kan du ikke. Men du kan få den til *kun* at vise nye indlæg.

OK, hvordan gør jeg det??

Og et tillægs spm. Hvordan laves det sådan at Agent makerer alle
indlæg som læst når nyhedsgruppen forlades??

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-08-01 21:18

Tue, 14 Aug 2001 21:08:37 +0200, skrev Finn Jensen

>OK, hvordan gør jeg det??

Højreklik på et gruppenavn: View Messages => Unread Messages.

>Og et tillægs spm. Hvordan laves det sådan at Agent makerer alle
>indlæg som læst når nyhedsgruppen forlades??

Group => Properties/Default properties => Markread.

Properties: markerede gruppe(r)
Default p: alle grupper

Virker næste gang du synkroniserer.

Vil du gøre det, når du forlader en gruppe, så klik S.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : CHRistian

Dato : 14-08-01 21:31

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk>'s posting:

>Højreklik på et gruppenavn: View Messages => Unread Messages.

Og hvis man sætter det som en knap/ikon på værktøjslinje går det
hurtigere, når man vælger det.

--
http://www.myopera.com/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-08-01 20:31

Tue, 14 Aug 2001 19:32:17 +0200, skrev Peter Loumann
<pelo@mail1.stofanet.dk>:

>Det kan du ikke. Men du kan få den til *kun* at vise nye indlæg.

Ønske: bare man så kunne vælge, hvilke grupper, man ville kun se
nye indlæg i og hvilke man ville se alle indlæg.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-08-01 20:05

Tue, 14 Aug 2001 19:14:13 +0200, skrev Finn Jensen
<info@shannon-fly-dressing.dk>:

>Hvordan er det nu jeg får Agent til at vise de nyeste indlæg øverst
>samtidig med at tråden bibeholdes?

Kan ikke lade sig gøre.

med venlig hilsen
Knud