tutorials, guidelines, scripts etc
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 14-08-01 13:19

Hej NG,

Folk spørger tit efter tutorials, guidelines, scripts etc. Jeg kan i den
anledning varmt anbefale dette sted, da det udover egne ting, også
indeholder links til ressourcer på andre kendte sites.

http://php.resourceindex.com

Måske det var en opgave at lave en oversigt over alle gode sites?
--
Hilsen/Sincerely

Michael Rasmussen

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 14-08-01 13:53

Michael Rasmussen wrote:

> [...]
>
> http://php.resourceindex.com
>
> Måske det var en opgave at lave en oversigt over alle gode sites?

Her er et par stykker:

http://webcafe.dk
http://anything.dk
http://hotscripts.com