Andet multimedie
bentjuul 3670
Jeg har spurgt før
Fra : Kim Larsen

Dato : 14-08-01 13:22

Hej i gruppen

Jeg har for lang tid siden spurgt om der var nogle af jeg der havde links
til sider hvor man kunne hente 3D filer (helst til max eller 3DSR4) af
starwars modellerne, jeg fik en masse gode links den gang, men skæbnen ville
at jeg nu ikke har disse links mere. Jeg kunne godt tænke mig at i der kan,
vil og har tid til det, sender mig nogle links om emnet, så vil jeg s..
blive glad

På forhånd tak for hjælpen.

Kim Larsen

Fra : Kasper

Dato : 15-08-01 09:58

> Jeg har for lang tid siden spurgt om der var nogle af jeg der havde links
> til sider hvor man kunne hente 3D filer >

Så kan du søge på din email adresse i www.deja.com . Den tilhører Google nu.

/Kasper

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-08-01 13:23

Det gav ikke det ønskede resultat, måske er de tidligere spørgsmål blevet
forældet.
Men er der nogen der ligger inde med link til nogle hjemmesider med starwars
og hvor man kan hente 3D filer hjem, så høre jeg gerne om det.

kim Larsen

Fra : Thf

Dato : 15-08-01 15:47

> [...]
>Men er der nogen der ligger inde med link til nogle hjemmesider med starwars
>og hvor man kan hente 3D filer hjem, så høre jeg gerne om det.

Ikke lige specifikt starwars men.......
http://max3d.3dluvr.com/main.html
http://www.3dup.com/index_eng.shtml
http://www.3dmaxer.dk/
http://www.3dcafe.com/asp/default.asp

Her er lidt, resten må kunde findes igennem deres links

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Rune Simonsen

Dato : 19-08-01 18:46

On Tue, 14 Aug 2001 13:21:51 +0100, "Kim Larsen" <klx@dr.dk> wrote:

> Jeg har for lang tid siden spurgt om der var nogle af jeg der havde links
> til sider hvor man kunne hente 3D filer (helst til max eller 3DSR4) af
> starwars modellerne[..]

Starwars modelling alliance er en af mulighederne.
http://www.surfthe.net/swma/
Dog ser det ud til at de er ved at flytte nu, men mon ikke de snart
kommer online...

Men hvorfor egentlig ikke selv lave de modeller du skal bruge? Det er
da meget sjovere...

--

Rune Simonsen