begrænset af 2xAGP, hvilket grafikkort?
Fra : Martin Aunsborg

Dato : 13-08-01 19:34

Hej, jeg står i den uheldige situation, at mit MB kun understøtter 2XAGP
så det kan vel ikke betale sig at købe GEFORCE 2 GTS eller??

MVH
Martin Aunsborg

Fra : Mogens

Dato : 13-08-01 20:02

On Mon, 13 Aug 2001 20:34:07 +0200, "Martin Aunsborg"
<dsl44023@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej, jeg står i den uheldige situation, at mit MB kun understøtter 2XAGP
>så det kan vel ikke betale sig at købe GEFORCE 2 GTS eller??

Hej

Hastigheden på din CPU betyder altså mere end om du kører 2xAGP
eller 4xAGP. Om AGP porten kører det ene eller det andet giver kun
en forskel på nogle få procent, så hvis du har en hurtig maskine,
så køb du bare et Geforce 2 kort. Selv på en 1xAGP maskine er
det noget der rykker.

Mvh Mogens

Fra : Martin Aunsborg

Dato : 13-08-01 20:47

Hej Mogens!
Tak for svaret,,,min PC står for opgradering til celeron 800@1000Mhz, så det
er vel hvad man kan betegne med en hurtig maskine...

mvh
Martin Aunsborg

Fra : Mogens

Dato : 13-08-01 23:29

On Mon, 13 Aug 2001 21:47:15 +0200, "Martin Aunsborg"
<dsl44023@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej Mogens!
>Tak for svaret,,,min PC står for opgradering til celeron 800@1000Mhz, så det
>er vel hvad man kan betegne med en hurtig maskine...

Ja det er det da. Jeg kørte med et Geeforce 2 kort på en 533 Celeron
inden jeg byggede den om til en AMD 1400 MHz, men selv på en
533 MHz maskine kørte det fint.

Mvh Mogens

Fra : Frank Andersen

Dato : 14-08-01 05:40

Hvordan kan man se om ens grafikkort "rykker". Undtagen i et testprogram ?

Frank

Fra : Ryne

Dato : 13-08-01 21:23

Tjahh.... Vel om dit favorit Spil kører flydende i en opløsning du er
tilfreds med......