mad-valg update....
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-08-01 18:52

ok.. nu har jeg været ude på "markedet" igen..... det sidste forsøg stod på
hills ( adult - med kylling) og royal canin ( fit 32)... lige nu ser det ud
til at royal canin vinder.... misserne er vilde med det..... jeg har dog
lige bestilt en prøve pakke fra olivers og glæder mig til at se hvordan de
reagerer på det..... alt andet lige er det nemmere at få det leveret*G*

man hører både godt og skidt om royal canin... hvad er jeres opfattelse her
i gruppen?`??
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Maria Fabæch

Dato : 13-08-01 19:01

Hej Sabina

> man hører både godt og skidt om royal canin... hvad er jeres opfattelse
her
> i gruppen?`??

Jeg har altid været glad for det...Kattene elsker det, og det "virker" som
det skal. Jeg har dog ikke sat mig ned og analyseret foderet nærmere....Men
jeg tror det er fint...
Og så er der jo den bonus, at man i opdrætterklubben får rabatchecks der er
værd 25 % af prisen...

KH

--
Maria og Kattene
http://www.fabaech.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 13-08-01 19:12

Hej Sabine

Mine katte har haft det bedst på Hill's, men de kunne bedst lide Oliver's.
Life nu har jeg købt Precept, skal se hvordan de reagerer på det.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Camilla Scharff

Dato : 13-08-01 19:54

Hej Sabina

Jeg har kun gode erfaringer med RC - bruger det selv (har gjort det de
sidste 5 år) og kender mange andre, som også kun bruger RC. Jeg vil næppe
vove at påstå, at det er bedre end andre typer foder - og jeg har heller
ikke kigget synderligt på indholdsfortegnelser mv. - men mine katte trives
og er glade for deres foder.

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Katrine

Dato : 13-08-01 21:15

Hej

I forbindelse med at Josefine blev steriliseret anbefalde dyrlægen at
jeg prøvede Royal Canin, Veterinary, Young adult. Det skal efter sigende
være godt til neutraliserede katte pga. et lavt fedt indhold, som passer
til, at neutraliserede katte har et lidt lavere stofskifte. Jeg har fået
nogle prøveposer og misserne kan godt lide det, men det siger ikke noget
om kvaliteten, da de intil nu ikke har afvist noget spiseligt. ;)

Er der nogen som kender noget til det? Please, do let me know.

Hilsen
Katrine, Blip, som er ved at blive lidt tyk og Josefine, som har det
meget bedre.

http://www.kandu.dk/

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-08-01 22:45

Neo & Dixie får også Fit 32 fra RC og det er de glade for.
Har ikke haft noget at udsætte på foderet, så jeg anbefaler det gerne *S*

Hilsen
Joan