Special edition
Fra : Popeye

Dato : 13-08-01 18:08

Hej Gruppe

Jeg undrede mig lige over hvor lang tid der "plejer" at går fra at den
normale version udkommer og der kommer en special edition, F.eks.. 13 days,
hvornår kommer der en special edition på den.

Mvh

Peter

--

"Meddelelsen er stavekontroleret.
Evt. stavefejl er opstået under transmission."

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 13-08-01 21:35

"Popeye" <popeye66@mail.dk> wrote in message
> [...]
days,
> hvornår kommer der en special edition på den.

Du skal tage Special Edition betegnelserne med et gran salt. De bliver
strået ud over titlerne med lind hånd fra studiernes side. Nogle gange er
det måske for at booste salget - det er også meget afhængigt af hvilket
studie der udgiver, hvordan deres politik er på området.

New Line er ret omhyggelige med deres udgivelser, så du skal ikke regne med
at se 13 days i flere versioner på DVD (men den version der findes er da
også aldeles glimrende. Hvad mangler du?). Universal har dog været slemme
til at genudgive gamle titler. Der har bl.a. været furore over at The Mummy
lige er udkommet i en Ultimate Edition når den ikke er mere end et års tid
gammel...

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Brian Nielsen

Dato : 14-08-01 17:40

"Mikkel Selsøe Sørensen" <selsoe@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at se 13 days i flere versioner på DVD (men den version der findes er da
> også aldeles glimrende. Hvad mangler du?).

Nu er der jo forskel på den danske og amerikanske DVD udgave af 13 days.
Jeg tvivler på at New Line laver Infinifilm udgivelser i Region 2.

/Brian

Fra : JSMadsen

Dato : 14-09-01 19:25

Brian Nielsen skrev i meddelelsen ...
>Nu er der jo forskel på den danske og amerikanske DVD udgave af 13 days.
>Jeg tvivler på at New Line laver Infinifilm udgivelser i Region 2.

I dette tilfælde for R2 er det distributøren der skal sørge for en evt. licens til dette.
Nu vi snakker 13 days R1, er filmen nem at følge med i UDEN engelske tekster?

--
/JONAS
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 35.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Casper Henriksen

Dato : 15-09-01 12:04

"JSMadsen" <JS@09-2001.madsen.as> skrev :
> Nu vi snakker 13 days R1, er filmen nem at følge med i UDEN engelske tekster?

Jeg har selv en Hong-Kong udgave af filmen (Original og med DTS lyd, nam nam), og der er ingen engelske undertekster. Jeg vil sige
du skal være rimelig god til engelsk, og du skal give filmen din fulde opmærksomhed, men gør du det, så får du også en filmoplevelse
der er meget større end at se den med danske undertekster.
Mvh
Casper