TDC PLay musik på iPhone
Fra : Ukendt

Dato : 23-11-11 22:55

Jeg syntes ikke at jeg kan få lyden ud fra iPhone med TDC Play på
musikanlæg eller Sonos. Det virker kun med headset.
Findes der muligheder?

Allan

Fra : Lyrik

Dato : 23-11-11 23:03

Den 23/11/11 22.55, Allan skrev:
> Jeg syntes ikke at jeg kan få lyden ud fra iPhone med TDC Play på
> musikanlæg eller Sonos. Det virker kun med headset.
> Findes der muligheder?
>
> Allan

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg kan streame min musik fra iPhone4S til mit surroundanlæg via
AppleTV2 som er HDMI forbundet til surround-anlægget, som igen er
HDMI-forbundet til TV.(så kan film streames til TV.)

Lyden kan streames uden at TV er tændt, selvfølgelig. Ja når jeg
begynder at streame fra iPhone eller fra iTunes på computeren, så tænder
AppleTV2 automatisk og anlægget begynder at spille, såfremt det står på
stand-by.

MvH
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-11 23:16

On Wed, 23 Nov 2011 23:03:03 +0100, Lyrik <jenserikbech@gmail.com>
wrote:

> [...]
>begynder at streame fra iPhone eller fra iTunes på computeren, så tænder
>AppleTV2 automatisk og anlægget begynder at spille, såfremt det står på

Jeg glemte at oplyse at TDC Play musikken ikke ligger på min iPhone
da jeg kun har TDC mobil abb. og ikke internet over TDC det tror jeg
gør forskellen.

Allan
..

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 23-11-11 23:23

Allan <> writes:

> Jeg glemte at oplyse at TDC Play musikken ikke ligger på min iPhone
> da jeg kun har TDC mobil abb. og ikke internet over TDC det tror jeg
> gør forskellen.

TDC Play bruger special-app til at håndtere rettighederne, og de vil
sikkert gerne undgå at man går og optager tingene.

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-11 23:34

On Wed, 23 Nov 2011 23:22:57 +0100, nospam0002+20111123@gmail.com
(Thorbjørn Ravn Andersen, 20111123) wrote:

>TDC Play bruger special-app til at håndtere rettighederne, og de vil
>sikkert gerne undgå at man går og optager tingene.

Det vil sige at der ikke er andre mugligheder end at høre musikken med
headset..

Allan

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 23-11-11 23:56

Allan <> writes:

> Det vil sige at der ikke er andre mugligheder end at høre musikken med
> headset..

Det ved jeg så ikke. Du kan jo nærlæse vejledningen til app'en og se
hvad der står om hvad du må og ikke må.

Herudove rkan du jo slutte hovedetelefonudgangen til stereoanlægget.

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 24-11-11 08:26

On 23-11-2011 22:55, Allan wrote:
> Jeg syntes ikke at jeg kan få lyden ud fra iPhone med TDC Play på
> musikanlæg eller Sonos. Det virker kun med headset.
> Findes der muligheder?

Hvad er det præcist du ønsker ?
Du kan jo uden videre koble hovedtelefonudgangen på iPhonen til en
tilsvarende indgang på Sonos eller anlæg...
Alternativt kan det klares med en eller anden form for dock eller Airplay.

mvh
Jesper \

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-11 08:39

On Thu, 24 Nov 2011 08:26:05 +0100, Jesper Hartoft <news1@hartoft.net>
wrote:

> [...]
>tilsvarende indgang på Sonos eller anlæg...
>Alternativt kan det klares med en eller anden form for dock eller Airplay.

Det er lige præcis det jeg ikke kan - det virker ikke med TDC Play,
jeg kan ikke uden videre koble hovedtelefonudgangen på iPhonen til
linieindgang på Sonos eller anlæg - der kommer ingen musik ud den vej!
Derfor efterlyser jeg alternative muligheder med iPhone/TDC Play

Allan

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 24-11-11 09:01

Allan <> wrote:

> [...]
> linieindgang på Sonos eller anlæg - der kommer ingen musik ud den vej!
> Derfor efterlyser jeg alternative muligheder med iPhone/TDC Play

Der kommer ikke lyd ud af de medfølgende øretelefoner?

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-11 12:05

On Thu, 24 Nov 2011 10:01:14 +0200, nospam@ab-katrinedal.dk (Niels
Jørgen Kruse) wrote:

>Der kommer ikke lyd ud af de medfølgende øretelefoner?

Jo det gør der, men det jeg efterlyser er muligheden for at streame
musikken over Sonos eller musikanlæg - og det virker ikke med TDC
Play.

Jeg tror der er som Thorbjørn skriver at det er en spec. app (TDC
Play)

Allan

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 24-11-11 12:41

On 24-11-2011 08:39, Allan wrote:

> [...]
> linieindgang på Sonos eller anlæg - der kommer ingen musik ud den vej!
> Derfor efterlyser jeg alternative muligheder med iPhone/TDC Play

Hmm, så er der vist noget galt med din iPhone.
Jeg sidder her med min iPhone 4, spiller musik fra TDC Play via
højttaleren i telefonon og når jeg propper et headset i, kommer musikken
der.

mvh
Jesper \

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-11 13:26

On Thu, 24 Nov 2011 12:41:23 +0100, Jesper Hartoft <news1@hartoft.net>
wrote:

> [...]
>Jeg sidder her med min iPhone 4, spiller musik fra TDC Play via
>højttaleren i telefonon og når jeg propper et headset i, kommer musikken

Jamen det gør den da også hos mig, men det er jo ikke det jeg
efterlyser.
Se i foregående indlæg.

Allan

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 24-11-11 15:47

On 24-11-2011 13:26, Allan wrote:

> Jamen det gør den da også hos mig, men det er jo ikke det jeg
> efterlyser.

Ahh, ja.

> Se i foregående indlæg.

Du har brug for en dock eller skal kigge på Airplay via f.eks. en
Airport Express.

mvh
Jesper \