Andet multimedie
bentjuul 3670
Sidetal i Adobe Acrobat???
Fra : Peter Torp

Dato : 13-08-01 16:48

Hejsa,

Hvordan kan jeg få programmet til at sætte sidetal ( fx nederst centreret),
når jeg printer ud. Jeg kender godt funktionen "number pages", men det
kommer jo ikke med på printet.

Har prøvet både med 4.0 og 5.0

Er løsningen evt. at bruge pagemaker?

mvh

Peter

Fra : Per Christoffersen

Dato : 14-08-01 07:43

"Peter Torp" <futurama@mailz.tele.dk> wrote in message
> [...]
centreret),
> når jeg printer ud. Jeg kender godt funktionen "number pages", men det

Jeg tror ikke du kan, - Acrobat beskæftiger sig jo ikke rigtig med at lave
indhold på siderne (Det kan lade sig gøre, men er ikke det programmet er
designet til at være god til). Til nød måske med at rette i eksisterende
indhold.

> Har prøvet både med 4.0 og 5.0
>
> Er løsningen evt. at bruge pagemaker?

Det vil ihvertfald løse det, hvis det er der du laver dine oprindelige
dokumenter.

/Per