billeder af min nye misling
Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 13-08-01 16:30

http://www.tk.k-net.dk/~tk7d2/

min kat kan ses online når webcamet er tændt lige nu snorker hun den lille
freja kl 17:29

Hilsen Tina

Fra : Maria Fabæch

Dato : 13-08-01 16:36

Hej Tina
Er det noget du vil blive ved med at lave? For sa vil jeg da gerne linke til
din side!! Og selvfølgelig selv kigge ind (alt for) mange gange om dagen

MVH

--
Maria og Kattene
http://www.fabaech.dk

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 13-08-01 16:41

hm tja det er jo sådan at jeg ikke kan garanteret for at hun er der men
måske det bliver til en ordenlig webside en dag, med billeder af hende i
forskellige situationer.

Hilsen tina og freja der stadig snorker

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-08-01 16:45

"Tina Bach Larsen" <tina@tk.k-net.dk> wrote in message
> http://www.tk.k-net.dk/~tk7d2/
>
> min kat kan ses online når webcamet er tændt lige nu snorker hun den lille
> freja kl 17:29

Hov nu vågnede den

Men nu opdrager du vel ikek din kat, til at ligge og snorke foran kammeraet
hele dagen?

Fra : Maria Fabæch

Dato : 13-08-01 16:49

Nej hun vågnede ikke - hun vendte sig vist bare om og sov videre....

sød kat!

--
Maria og Kattene

www.fabaech.dk

Fra : Maria Fabæch

Dato : 13-08-01 17:05

Og nu rejste hun sig op 18.04

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 13-08-01 16:49

det bliver nok svært hun kommer nok til at være online nogen dage når hun
sover og så tager jeg nogen eksra billedere man kan se på når hun ikke ynder
at sove.
Hun er jo kun 14 uger så hun bruger jo også en del tid på at lege for
pludselig at løbe helt flad som nu

Hilsen Tina

Fra : Maria Fabæch

Dato : 13-08-01 17:10

> [...]
ynder
> at sove.
> Hun er jo kun 14 uger så hun bruger jo også en del tid på at lege for

Eller du kan sætte kameraet så det stiller på yndlingssovepladsen, eller på
legegulvet - eller på kattebakken (der var sådan en side engang...Kiggede på
den flere gange om dagen, den var ret sød....) eller ved maden eller....

KH Maria

Fra : Eva Schmidt

Dato : 13-08-01 17:01

Hej Tina

Tillykke med den lille nuser. Hun er da godtnok dejlig!!

mvh Eva

Fra : Henriette

Dato : 13-08-01 17:06

Hun er vel nok dejlig - minder lidt om vores Emil, bortset fra at Emil er
noget mere spinkel...

Jeg nåede lige at se Freja de to minutter hun ikke sov - hvilket jeg kan se
hun gør igen...)

---
Henriette

Tina Bach Larsen <tina@tk.k-net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9l8rs1$q3d$1@eising.k-net.dk...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-08-01 17:20

"Tina Bach Larsen" <tina@tk.k-net.dk> wrote in message
> http://www.tk.k-net.dk/~tk7d2/
>
> min kat kan ses online når webcamet er tændt lige nu snorker hun den lille
> freja kl 17:29

Din kat ser atlså sød ud Men er der problemer med jeres kollegie
netværk? Den henter billeder meget langsomt, og billedet kommer ikke altid
frem.

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 13-08-01 17:29

Den opdaterer hver 10 sek og når den ikke at uploade billedet begynder den
på det næste billede prøver nu med 15 sek og ser om det er bedre.

Hilsen Tina

Fra : Trine

Dato : 13-08-01 18:22

thi hi det er morsomt....hun er søøød...hun kigger på mig Næææh nu er
hun væk....*ggg* det her er bedre end pausefisk ...
Kanon ide!!!

/Trine

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 13-08-01 19:33

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 13-08-01 19:45

vil bare sige at lige nu er der god underholdning!

*G*

Hilsen Tina

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-08-01 22:48

Æv her kl 23:45 er der kun billede af en dør

*GG*

Hilsen
Joan

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 14-08-01 13:47

så køre det igen lige nu forsøger hun at fange akvariefiskene kl 14:46

hilsen Tina