Nå da da, Mette Frederiksen...
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-11-11 12:52

....og hvad vil du så gøre ved det :

"Økonomisk straf skubber ledige ud af arbejdsmarkedet".

og

"Ledige, som mister kontanthjælpen, får langtfra altid et arbejde. Det
skriver Politiken torsdag.
I stedet for at finde job hutler mange af de sanktionerede sig igennem uden
fast indkomst. Sover på venners sofa, tager lidt sort arbejde eller ender i
kriminalitet. Det viser en rapport fra Anvendt Kommunal Forskning".

Dette er resultatet af den sanktionspolitik som den tidligere regering har
pisket kontanthjælpsmodtagere med. Det skaffer ikke folk i arbejde men
ødelægger folk i stedet for. Her er en alvorlig opgave for Mette Frederiksen
at fat på - fordi - jeg regner da med at den Socialdemokratisk ledede
regering vil vise sig som en social ansvarlig regering i modsætning til
forrige kulsorte regerings triste parodi på en socialpolitik.

http://politiken.dk/indland/ECE1439156/oekonomisk-straf-skubber-ledige-ud-af-arbejdsmarkedet

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45251940:mistet-kontanthj%C3%A6lp-giver-ikke-ledige-job.html

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 03-11-11 14:43

On Thu, 3 Nov 2011 12:52:20 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>...og hvad vil du så gøre ved det :
>
>"Økonomisk straf skubber ledige ud af arbejdsmarkedet".
>
>og
>
>"Ledige, som mister kontanthjælpen, får langtfra altid et arbejde.

Måske hvis de går ledige lidt længere, vil de finde på at rejse til
provinsen hvor der mangles arbejdskraft

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-11-11 19:41

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i meddelelsen

> [...]
>ledede regering vil vise sig som en social ansvarlig regering i modsætning
>til forrige kulsorte regerings triste parodi på en socialpolitik.

Det uhyggelige er jo at man selv i aften ikke havde læst ovenstående siden
TV købte fhv. finansministers påstand om det modsatte, nemlig det der har
været fremme om at folk der er lige ved at miste kontanthjælpen pludselig
skulle komme i arbejde.