At skyde chips ind istf fodlænke
Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-11 15:25

En fodgænger i en lufthavn mærkede en kortvarig mild stikkende smerte
Det var PET der havde afprøvet udstyr til at skyde elektronisk chips
en mm ind under huden på en mistænkt der skal overvåges
Det blir nok snart lovligt og hvorfor så sætte i futtog når du
hurtigere kan mærke dem så du ved hvor de er og let fange netop dem
der var kriminelle og filmedes
Der er ingen sundheds-gener og en læge med røngtgen kan nemt fjerne,
men hvor meget skal politiet have lov til hvis ingen terrorsigtelse ?
? ?

Som med elektronisk fodlænke skalder være en vis grad af udført
kriminalitet hos den autonome.

Jeg synes der skal spilles med åbne kort og det spændende tiltag mod
vold bør debatteres

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 04:34

On Sun, 30 Oct 2011 15:24:48 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>kriminalitet hos den autonome.
>
>Jeg synes der skal spilles med åbne kort og det spændende tiltag mod

Hvid rn nyfødt neto er blevet bortført fra hospitalet når min søn får
en om 6 mdr , mon han så ville sige ja til et firmas tilbud om chips i
baby så kidnapning er umulig

Jeg ville nok æde al overvågning for lad dog barnet stå ved sandheden
om hvor det er, og indskydning af chips koster ikke en pose babymos

Tror duj det tager 5 år før firmaer sælger sådan børneovervågning.
Why not?

Det tar jo et par år før du kan mobiltelefonere til den nyfødte

Men skal demo-autonome i St Paul have skudt chips i skuldren hvis der
sker hærværk på den berømte kirke?
Hvis de har været pyromant skødesløse så ja ?????