udstillingen i Tåstrup
Fra : Preben Kittelmann

Dato : 13-08-01 00:55

Hej.
Hvis nogen af Jer har lyst til at se nogle billeder fra Tåstrup, så er
der nogle her:

http://prebki.tripod.com/catshow/index.htm

--
Med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Birgitte

Dato : 13-08-01 09:00

Hej Preben.
Det var da hærligt med et par friske billeder fra udstillingen.
Det var faktisk en rigtig god ide, så vi der ikke havde chancen også kan
følge lidt med.
Har du tilfældig resultaterne fra Semilanghår ?
Mange miauuer fra Birgitte
www.truetrust.dk

---

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 13-08-01 10:27

On Mon, 13 Aug 2001 10:00:13 +0200, "Birgitte"
<nospamtruetrust@mail.dk> wrote:

>Har du tilfældig resultaterne fra Semilanghår ?
>Mange miauuer fra Birgitte
>www.truetrust.dk

Nej, jeg har ingen resultater.

--
Med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : SANNI TRUEDSSON

Dato : 13-08-01 18:00

Prøv at kigge under www.darak.dk. under udstillinger
Der er alle resultaterne, samt navne på de deltagende katte.

Sanni

Fra : Birgitte

Dato : 13-08-01 21:22

Tak Sanni, jeg troede ikke at Darak var så hurtig på aftrækkeren
Mange Miauuer fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Grit Wessel

Dato : 13-08-01 21:52

> Tak Sanni, jeg troede ikke at Darak var så hurtig på aftrækkeren

Ja, det er utroligt (næste Jyrak-standard
.... men de har altså glemt BIS-resultaterne, og jeg havde så travlt på det
tidspunkt, at jeg slet ikke kan huske noget som helst (af hvem der vandt,
altså)

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Trine

Dato : 13-08-01 22:13

Hej Grit...

Var du på udstillingen??

Jeg så dig ikke...hvem havde du med (hvis du altså havde nogen med)...og jo
du har fortalt mig det én gang før...men jeg husker ikke så godt som du ved
*gg*

/Trine

Fra : Grit Wessel

Dato : 13-08-01 22:49

> [...]
jo
> du har fortalt mig det én gang før...men jeg husker ikke så godt som du

Jo, jeg var der skam... hele dagen!
Men jeg havde ikke nogen katte med - Iphi har killinger, og Phizackerley var
på en to-dages udstilling i Tyskland weekenden før, og jeg synes, at det er
for meget med tre udstillinger på to weekender (for kattene - ikke for mig
).
Jeg var steward (og så når man ikke at hilse på folk
Du må komme og hilse i Hillerød (30/9), der skal jeg nok ikke være steward -
og jeg har katte med

MVH Grit

Fra : Trine

Dato : 14-08-01 06:27

Jubii hvem skal du have med??

Jeg kommer selvfølgelig til Glostrup....Jeg fik jo for alvor blod på tanden
i Tåstrup

Fra : Grit Wessel

Dato : 14-08-01 21:29

> Jubii hvem skal du have med??

I Hillerød har jeg tilmeldt mine to killinger.
Bobby Bingo kommer i hverttilfælde (sammen med sin (på det tidspunkt) sambo,
der er tre dage yngre end ham).
Biloba ved jeg endnu ikke om kommer, da hun ikke er solgt endnu, og jeg
derfor ikke ved, hvad den nye ejer siger til udstillinger - men da hun
allerede er tilmeldt og betalt, håber jeg på at kunne lokke vedkommende med

Og mine to "gamle" katte skal først udstilles igen til oktober i Malmö
(næste gang i DK bliver Glostrup - en kat hver dag)

MVH Grit

Fra : Ern Yoka

Dato : 14-08-01 21:50

Øhm.. Jeg kan ikke huske om jeg har spurgt før, men hvem her kommer til
RANDERS den 01.09?!
Jeg vil gerne hilse på

Hilsner
Lisbeth, Bøv, Jack og Phumba,
http://cutiecats.tripod.com

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 14-08-01 22:09

Mig og min kæreste regner med at komme hvis vi kan låne en bil. Ingen af os
har prøvet at være på udstilling før da vi jo er ret "nye" katteejere (ca. 1
år), men hvis vi får lov at have 2 katte når vi flytter til Århus vil vi
gerne have en racekat og så kunned et da være spændende at se de forsk.
racer live. SElvom vi er ret hoocked på en aby eller en somali.

Mvh
Camilla og Lille Mis

P.S. Jeg er helt vild med dit webcam, det er nogen rigtig søde misser.

Fra : Birgitte

Dato : 15-08-01 23:20

Ja og vi kommer også til Randers medbringende 2 NFO og 3 MCO. Glæder mig til
at hilse på.
Mange miauuer fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk
sten@truetrust.dk

---

Fra : Lene

Dato : 19-08-01 11:04

Hej Lisbeth...

Jeg kommer til Randers om lørdagen med mine 2 norske skovkatte...Det kunne
være hyggeligt at hilse på dig : -) Misserne hedder Europa´s Dukke Nana ( Zia
) og Europa´s Nummer Dreng ( Felix )...Det er nok lidt lettere at finde os,
hvis du ved, hvilke misser du skal kigge efter : -))

Mange venlige hilsner fra Lene

Fra : Trine

Dato : 14-08-01 23:26

Orj ...Biloba kommer?? jubi...så skal jeg pille, nusse, gramse og savle

Fra : Grit Wessel

Dato : 15-08-01 09:58

> Orj ...Biloba kommer?? jubi...så skal jeg pille, nusse, gramse og savle

Ja, med mindre hun er solgt, og den nye ejer ikke vil have hende med.... men
jeg håber da

MVH Grit

Fra : Nina El Falaki

Dato : 14-08-01 18:35

Hej Helena fik sit første cert i Tåstrup.

Kommer I også til Hillerød, jeg har tænkt mig at tilmelde mine killinger, så
kan I lide somali, så husk den store pung hihihi

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 17-08-01 01:44

On Sun, 12 Aug 2001 23:54:33 GMT, NOSPAMpreben@kittelmann.dk (Preben
Kittelmann) wrote:

>... billeder fra Tåstrup, så er
>der nogle her:
>
>http://prebki.tripod.com/catshow/index.htm

måske lidt OT, men jeg har prøvet lidt redigering af et af billederne.
Jeg har prøvet at fjerne lågen,
resultatet kan ses her:
http://prebki.tripod.com/tlx/billedredig.htm

--