Hjælp, jeg skal på ferie
Fra : Henrik Larsen

Dato : 12-08-01 19:20

Hej

Jeg er den heldige rad, at jeg skal til Mallorca fra den 18 aug. i 2 uger,
jeg skal bo i Alcudia men jeg er nu kommet i den situtation at jeg vil høre
hvilke udflugter jeg kan komme på, jeg ved godt at rejse selskabet arrangere
nogle turer men en ting jeg godt kunne tænke mig at se er det der Delfin
show, er der nogen af jer derude der har været på Mallorca, og evt. kan
hjælpe mig med ideer, det er første gang jeg skal ud og rejse og så er det
helt musse alene.

Er der nogen der gider at hjælpe mig, og evt. komme med nogle forslag til
hvad jeg kan lave.
På forhånd tak

Hilsen
Den tvilv somme

Fra : Henrik Larsen

Dato : 12-08-01 19:34

> Er der nogen der gider at hjælpe mig, og evt. komme med nogle forslag til
> hvad jeg kan lave.
> På forhånd tak

den er vis lidt svær at tygge men håber at i kan klare det alligevel.

Den tvilv somme

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 12-08-01 21:27

Henrik Larsen skrev ..
Om at rejse til Mallorca
> Er der nogen der gider at hjælpe mig, og evt. komme med nogle forslag til
> hvad jeg kan lave.
SNIP
********************
Find en stak rejsekataloger - tjek hvilke udflugter der foretages, og hvor
de går hen. Lej herefter en bil, og kør selv rundt og se seværdighederne.
På den måde sparer du dels penge (Hmm måske ikke, hvis du er ene om at leje
en bil), dels kan du bruge al den tid du vil til f.eks. at udforske
drypstenshulerne eller gå på marked.
Som regel vil der også være guidede ture på engelsk eller tysk, som du kan
tilmelde dig på stedet.

--

/Jens S., Esbjerg

Fra : Henrik Larsen

Dato : 13-08-01 18:13

> drypstenshulerne eller gå på marked.
> Som regel vil der også være guidede ture på engelsk eller tysk, som du kan
> tilmelde dig på stedet.

Nu er jeg ikke så god til hverken tysk eller engelsk (engelsk kan jeg bedere
forstå end tysk), og det med bil, jeg rejser mutters alene, og må ikke køre
bil pga. epilepsi.

Jeg takker for hjælpen, selv om det ikke gav særligt meget.