K : Bærbar computer
Fra : Lars Hansen

Dato : 12-08-01 12:33

Jeg søger en bærbar computer. Den skal naturligvis være i orden.

Den skal have cd rom.

Hastighed : Pentium optil max 200 MhZ

Skriv model og forslag til pris

/Lars

--
Money is the root of all evil.
Send $ 9.95 for more info.

Fra : Christian Andersen

Dato : 12-08-01 12:59

Lars Hansen wrote:

>Jeg søger en bærbar computer. Den skal naturligvis være i orden.

Du bedes venligst benytte dk.marked.* grupperne til køb og salg.

--
Nescafe - because your pets deserve the best!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-08-01 14:53

Sun, 12 Aug 2001 13:33:18 +0200, skrev "Lars Hansen"
<q@webvisor.dk>:

>Skriv model og forslag til pris

Køb og salgstilbud er ikke velset udenfor markedsgrupperne, der
henvises til news:dk.marked.privat.edb.
Du kan læse om de forskellige grupper på usenetlinket i min
signatur.
Evt. svar herpå bliver bragt i news:dk.admin.netikette, hvortil
der er sat fut, som bedes respekteret, da debat om dette hører
hjemme i netikettegruppen.

Fut = follow up to eller på dansk, Opfølgning til

CC: q@webvisor.dk

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Anders Lund

Dato : 12-08-01 15:43

"Lars Hansen" <q@webvisor.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger en bærbar computer. Den skal naturligvis være i orden.
>
> Den skal have cd rom.
>
> Hastighed : Pentium optil max 200 MhZ
øv... jeg havde ellers en 600 Mhz jeg ville forære dig, men hvis du siger
200 mhz kan jeg jo ikke gøre noget. Jeg tror bare jeg smider den ud!!!!!

ADVARSEL: dette indlæs indeholder ironi!!!!!!!
- Og mange udråbstegn!!!!!

Anders Lund
webmaster@123grin.dk
Webmaster for GEnet.dk, Jyllands bedste netparty

Fra : Allan Olesen

Dato : 12-08-01 18:01

"Anders Lund" <webmaster@123grin.dk> wrote:

>ADVARSEL: dette indlæs indeholder ironi

Ja, det havde vi jo nok gættet.

>!!!!!!!
>- Og mange udråbstegn!!!!!

Hvorfor?

--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."