Dronefly som nærkampsvåben
Fra : Bo Warming

Dato : 14-08-11 09:57

Dronefly som nærkampsvåben
Der kan skydes chips ind under huden på en person uden han opdager
det.
Primært er droner raket-agtige og bevæger sig retlinet og
ultra-hurtigt, men til nærkampsbrug kan de manøvrere og sanse, hvor
øjnene er på den angrebne, så ikke der rammes smertefuldt.
Droner , der har kortlagt situationen kan skyde gennem tøj og andet og
er som skabt til at efterlade chips, hvormed du siden kan efterspore
den ramte person eller bil

Fra : kk

Dato : 14-08-11 11:29

Bo Warming udtrykte præcist:
> [...]
> Droner , der har kortlagt situationen kan skyde gennem tøj og andet og
> er som skabt til at efterlade chips, hvormed du siden kan efterspore

igen,igen,igen - du aner ikke, hvad du snakker om.
mvh
kk :-@

Fra : Bo Warming

Dato : 14-08-11 13:03

On Sun, 14 Aug 2011 12:29:00 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Bo Warming udtrykte præcist:
>
>igen,igen,igen - du aner ikke, hvad du snakker om.

Siden flyforstandige du ikke påpeger noget usandt, så er det vel fordi
din og min forstand på emnet er ret ens?

ALDRIG har du levert fact om HVORFOR du mistænkte fejl

Det er jo ikke avanceret raketvidenskab men sund fornuft og
hverdagsingeniørfysik

Dine skældsord beviser ikke teknisk overlegenhed, vel ?

Fra : kk

Dato : 14-08-11 15:15

Bo Warming udtrykte præcist:

nÆPPE, UDEN AT VEDKOMMENDE OPDAGER DET.
De er at sammenligne med fjernstyrede modelfly - ikke andet.

men til nærkampsbrug kan de manøvrere og sanse,

De kan ikke manøvrere bedre og hurtigere end den der styrer dem mere
eller mindre automatisk, det du forstår ved at sanse, kan de ikke.

hvor

Nej.

Måske overfor biler, men ikke enkeltpersoner, som skal sikkert
identificeres.

mvh
kk

Fra : /john

Dato : 14-08-11 16:00

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

> De er at sammenligne med fjernstyrede modelfly - ikke andet.

Men nogen ordentlig store nogen.

Fin beskrivelse m/ data her:

"The General Atomics MQ-9 Reaper (originally the Predator B) is an unmanned
aerial vehicle (UAV), capable of remote controlled or autonomous flight
operations":
http://en.wikipedia.org/wiki/General_Atomics_MQ-9_Reaper

/john

Fra : Bo Warming

Dato : 14-08-11 16:14

On Sun, 14 Aug 2011 16:15:00 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Bo Warming udtrykte præcist:

>nÆPPE, UDEN AT VEDKOMMENDE OPDAGER DET.
>De er at sammenligne med fjernstyrede modelfly - ikke andet.
>
> men til nærkampsbrug kan de manøvrere og sanse,

Er du aldrig fået myggestik af en myg du ikke så?
Droner kan i visse tilfælde stå stille i luften
>De kan ikke manøvrere bedre og hurtigere end den der styrer dem mere
>eller mindre automatisk, det du forstår ved at sanse, kan de ikke.

Du ved ikke meget om de seneste ny droner og derfor startede jeg med
betegnelsen insektrobotter - jo da de sanser om hvor de er og om den
angrebe har øjnene åbne, så er styringen ikke så vigtig som det
indbyggede program
De sanser præcist om luftfugtighed ,temperatur, lys tyngde,osv osv
> hvor
>
>Nej.

Hvad sir du nej til

>Måske overfor biler, men ikke enkeltpersoner, som skal sikkert
>identificeres.

Den sikre identicering vedkommer ikke hovedemnet GEOGRAFISK
OVERVÅGING AF HVOR SKURKEN ER
Der findes chils du ikke kan se

Fra : kk

Dato : 15-08-11 08:54

Bo Warming frembragte:

> [...]
> indbyggede program
> De sanser præcist om luftfugtighed ,temperatur, lys tyngde,osv osv

mvh
kk

Fra : kk

Dato : 15-08-11 09:29

kk kom med denne ide:
> Bo Warming frembragte:

> mvh
> kk

Jeg må erkende, at du har fat i "noget"-
Citat:Forskere verden over er ved at fremstille såkaldte swarmbots.
Store grupper af insektlignende minirobotter, som kommunikerer med
hinanden, og som kan flyve, se og navigere uden hjælp. Målet er
intelligente sværme, som kan afsøge katastrofeområder eller hjælpe
militæret med at undersøge fjendtlige områder. Konstruktionen kræver at
vi kopierer teknikker fra naturen.Værten Ann Marker introducerer og
sammenkæder programmet fra Zoologisk Museum i København.
Men bemærk, at der er tale om forskning, hvilket betyder at der er lang
vej til noget praktisk anvendeligt, sådan som du beskriver/fantaserer.
Desuden vil der, i første omgang, utvivlsomt være tale om militært
isenkram, som det altid vil være betænkeligt at anvende ved borgerlig
uro.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-11 15:13

On Mon, 15 Aug 2011 10:29:16 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

> [...]
>Desuden vil der, i første omgang, utvivlsomt være tale om militært
>isenkram, som det altid vil være betænkeligt at anvende ved borgerlig
Minirobotterne kan drille men ikke dræbe autonom-bøller der plyndrer

Du ser ting, og du siger: "Hvorfor?" Men jeg drømmer ting, som aldrig
fandtes og jeg siger: "Hvorfor ikke?" George Bernard Shaw og den
græske tradediedigter Æskylos   (Shaw var for travl til
kildeangivelser: ""Some see things that are and ask themselves, why? I
dream things that have never been and ask myself, why not?" -
Aeschylus ")>

Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-11 23:21

> [...]

>Desuden vil der, i første omgang, utvivlsomt være tale om militært
>isenkram, som det altid vil være betænkeligt at anvende ved borgerlig
Din KinaSwarmbot år 2020 køber du i nærmeste Tigerbutik og og hvis du
virkelig vl fokusere på borgerlig uro så vil min overvågning mod
autonomes plankebærkhærværk ikke bestå i opsætnng af kameraer for det
er mod regiserlov, men mobil overvågning vil give billeder i det
øjeblik der hærværkes og politiet kan straffe uden risiko for
justitsmord.
Når jeg om sommeren vandrende nøgen i haven og skal skide gør jeg det
hvorsomhelst for summende robotter hjemsøger lorten og dækker den med
livsfarlig isotop der bestråler til lugtløshed og fjerner sig før de
kan skade en lejer på plænen
Hvis jeg er 99 og desperat af smerter som dansk læge ikke må hjælpe
mig ud af så tager jeg et swarmboticsslør om hals og baghoved og de
skanner hvor i hjernen centrale strukturer er og ved tryk på knap
udløser jeg borebiller der på mikrosekunder bevæger sig gennem
knoglevæv til hjernevæv hvor dødelige kemikalier udløses og smerter
mellem indrængen og død kan ikke vare mange mikrosekunder - har du
hørt om så smertefri en død?
I tryghed over at smerter er så kort tid den dag jeg stiller træskoene
går jeg ned havnen og køber en Carlsberg fra et kinesisk skib. De
lavede den iforgårs midt på atllanten af jonbytet havvand, humle, malt
og ris og smager bedre end den fra Fredericia Bryggeriet

Fra : Bo Warming

Dato : 17-08-11 07:30

Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-11 14:55

On Mon, 15 Aug 2011 09:53:58 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Bo Warming frembragte:

I årtier har man ikke behøvet være science fiction forfatter for at
kende begrebet som FREMTIDENS VÅBEN og det ville undre mig om ikke
noget er i handelen

"Kun fantasien sætter grænser" , er altid levereglen når der tales
elektronik, men et er hvad USA har, noget andet hvad de sælger

Kan du se umulighed i at stå stille i luften - under Golf1 krig talte
man om indtrængen gennem ventilationssystemer til Saddam bunkers med
smart weapons der ku bakke og dreje skarpt ?