Bilisters pisning
Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-11 14:00

Bilisters pisning
Ved München beer-storfest o lign går mænd til plænen nær
udskænkningsstedet og pisser der
Bilister i DK tisser meget i Nes-te-plastflaske, der kan lukkes og har
stor munding og er let at ramme .
Et plastikkrus på langt under ½ liter ville jeg have liggende under
chaførsædet og når trængende, så løsne tøj i skridtet og holde bæger
under penis og imens rulle vindue ned og straks slynge urinen ned i
kørebanen 10 cm fra bildør, mens jeg kører og uanset hvor. Ingen
rammes..
Det vil aldrig lugtes og det er en borgerpligt at lade det *blive set*
med våde pletter, så fornuftsmoden kan inspirere andre og ideen gribe
om sig.
Tisning kan ske mens man kører men tømning kan evt udskydes til ved
forgængerovergang så folk erfarer at der er nul lugt fra asfalt når
plet er stor.

Lugt = den mobbede sans
For gnavere og insekter og de fleste andre dyr er lugtspor en vigtig
måde at finde vej, ikke kun om natten
Dyrene kommunikerer til hinanden pr feromoner
Men stenaldermenneske har tidligt hyldet , at man ser ned på lugtesans
som noget ufint og ser op til syns og lydindtryk og det er hurtigt
blevet tabubelagt med territorial afmærkning som næsen afgjorde
Nedenstående citater om lugt gir et fingerpeg om hvor kunstige vi er
blevet sammenlignet med dyrene.

"
    Den , der leger med afføringen eller den døde krop, har
heller ikke grebet hyggen og angsten knyttet hertil," skriver James i
"FinegansWake" James Joyce
lu   "De første kristne var som polske jøder ... ingen af dem
lugter godt"Nietzsche
lu   ""Den der leger med afføringen eller den døde krop, har heller
ikke grebet uhyggen og angsten knyttet hertil," skriver James Joyce i
"Finegans Wake"
luc
Lu   Dét at optræde, det er at kunne gå almindeligt, selv om man
har skidt i bukserne. Jacob Haugaard
lu   Du kan ikke forestille dig lugten før du har gået en mil i en
anden mands mokkasiner. Robert Byrne
lu   Et arabisk ordsprog siger: Árbejd, og du vil blive stærk, sid
stille, og du vil stinke. ordsprog
Lu   He leads his readers to the latrine and locks them in. Oscar
Wilde, of the novelist and playwright George Moore (Attrib.)
LU   Hvis du tror, at du er frigjort, så smag engang dit
menstruationsblod. Hvis tanken gør dig syg, så har du langt igen,
skat. Germaine Greer
Lu   Jeg bliver forelsket i en hver pige der lugter af fotolim.
"Radiserne" af Charles Schulz
lu   Når en mand lugter stegen, venter han ikke længere på gemysen.
Helen Vita
lu   Perfumen er duftens sejr over stanken. Edgar W.
Hubbard
Lu   Selv den bedste er der noget at væmmes ved; og selv den bedste
er noget, der må overvindes! - Åh, mine brødre, der er megen visdom i,
at der er meget skidt til i verden! Nietzsche
Luc De Clapiers De Vauvenargues, Luc De Clapiers De (1717-1745)
lugt    Den kvinde man elsker, dufter altid godt.      Remy
de Gourmont
lugt   A woman smells well when she smells of nothing. Plautus
lusf   Duft er blomstens død.   Friedrich Hebbel
lusfkærs   Alle har en forskellig ide om kærlighed
lust causes voluntary actions, force involuntary ones. Pascal
luvki   There is nothing like an odour to stir memories. William
McFeeOG PROUST I SPORET AF TABTE TID