Ramadanmiddag i Folketinget aflyst
Fra : Jesper Ørsted

Dato : 13-08-11 13:16

DF har fået medhold i, at det ikke er efter reglerne at holde
ramandanmiddag i Fællessalen på Christiansborg.
Hvad med at invitere musserne til grisefest i stedet?

<http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/212690/thor_p_aflyser_ramada
nmiddag.html>

--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-11 13:32

On Sat, 13 Aug 2011 14:16:06 +0200, shefan@hotmail.com (Jesper Ørsted)
wrote:

> [...]
>ramandanmiddag i Fællessalen på Christiansborg.
>Hvad med at invitere musserne til grisefest i stedet?

Bør al spisning i et travlt parlament ikke være
kantine-improvisation i mellem møder. og fester bør være bandlyst -
MFer vil da hellere hjem?

Det skal spares og ikke opretholdes personale når ikke udvalgsmøder o
lign.

DET er da vigtigere end halal og tros-fest

De skal heller ikke tvinges til grisekød - selvom der er lidt
børnehave ved stedet og i børnehaver med dansk flertal skal billigste
leverpostej være standard

Ingen skal _inviteres_ i snapsting - alle skal betale selv - eller
erstat snapsting med automater med kiks og suppe der gir hurtig mæthed
så ikke de falder om mellem to møder

Fra : P.N.

Dato : 13-08-11 13:48

""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> DF har fået medhold i, at det ikke er efter reglerne at holde
> ramandanmiddag i Fællessalen på Christiansborg.
> Hvad med at invitere musserne til grisefest i stedet?

Hvorfor skal ramadanen ikke fejres i F.T., det er er ren formalitet der har
begrundet afslaget. Pga af det er et firma der arrangeret festen. Bare rolig
til næste år kommer vi igen bare rolig.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 13-08-11 14:10

On Sat, 13 Aug 2011 14:47:46 +0200, P.N. wrote:

> Hvorfor skal ramadanen ikke fejres i F.T., det er er ren formalitet der har
> begrundet afslaget. Pga af det er et firma der arrangeret festen. Bare rolig
> til næste år kommer vi igen bare rolig.

Man kan også vende det om og spørge: Hvad har religiøse festligheder med
Folketinget at gøre.?

Der er mange udmærkede lokaler overalt i Danmark, hvor sådanne festligheder
kan holdes.

Skal Folketinget omdannes til forsamlingshus, hvor alle (mere eller mindre
seriøse) religiøse "forsamlinger" skal kunne "leje" sig ind.?

Hvad med dem der tror på "Den store græskarmand".? Skal de også have ret
til at holde en "græskarfest" i Folketinget.?

Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-11 14:45

On Sat, 13 Aug 2011 15:10:17 +0200, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
>Hvad med dem der tror på "Den store græskarmand".? Skal de også have ret
>til at holde en "græskarfest" i Folketinget.?

Tronfølgeren SKAL være folkekirkemedlem og tinget har en kirke som
SKAL bruges ved åbning og Missionsbefaling i Mattæus evangelie påbyder
afstandstagen overfor ikke-kristendom så det var næppe
firmagrunde der tvang vort præsidie til at trække en grænse ved
Islam-hedningenes opgejling til hellig krig - har ismen andre mål?

At udleje landstingssal til global-opvarmning foredragsrække bør også
ses som fejl
Eller de skal udleje til nazier på linie med klima-sekten
Klare regler = alle lovlige partier eller ingen

Fra : Ralph

Dato : 13-08-11 15:50

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> Hvad med dem der tror på "Den store græskarmand".? Skal de også have ret
> til at holde en "græskarfest" i Folketinget.?

Hvis de selv betaler, så hvorfor ikke?

--
Ralph

Fra : Mendoza

Dato : 13-08-11 16:01

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
>
> Hvis de selv betaler, så hvorfor ikke?
>
> --
> Ralph

Ja, hvorfor ikke? Hvis Jonni fra Greve selv betaler, hvorfor så ikke?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 13-08-11 17:21

On Sat, 13 Aug 2011 17:01:14 +0200, Mendoza wrote:

> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, hvorfor ikke? Hvis Jonni fra Greve selv betaler, hvorfor så ikke?

Det er lige præcis pointen.

Fra : P.N.

Dato : 14-08-11 13:57

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er lige præcis pointen.

Pointen her er at muslimer udgør under 5% af befolkningnen og SA Thomsen
slår dem alle i hartkorn med nazisterne i Greve. Ovenstående er et eksempel
på at §266b ikke bør afskaffes.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 14-08-11 14:43

On Sun, 14 Aug 2011 14:57:22 +0200, P.N. wrote:

> Pointen her er at muslimer udgør under 5% af befolkningnen og SA Thomsen
> slår dem alle i hartkorn med nazisterne i Greve.

Hvorfor bliver du VED med at lyve.?

Er det en kronisk psykisk defekt hos dig.?

> Ovenstående er et eksempel
> på at §266b ikke bør afskaffes.

Hvad i alverden har "Den store græskarmand" med §266b at gøre.??????

Dit vrøvl har heller intet med §266b at gøre, men nærmere bagvaskelse og
ærekrænkelse.

Hint: Det var IKKE mig der nævnte nazisme.

Fra : nbdk.dk

Dato : 14-08-11 17:48

On 14-08-2011 14:57, P.N. wrote:

> Pointen her er at muslimer udgør under 5% af befolkningnen og SA Thomsen
> slår dem alle i hartkorn med nazisterne i Greve. Ovenstående er et eksempel
> på at §266b ikke bør afskaffes.

Læser du overhoved hvad folk skriver, eller er du bare så snothamrende
dum at du ikke fatter det?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-11 15:17

Fra : DADK

Dato : 13-08-11 17:07

On 13-08-2011 16:49, Ralph wrote:
> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
>
> Hvis de selv betaler, så hvorfor ikke?

Så Folketinget skal fungere som et forsamlingshus man bare lejer?

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 13-08-11 17:22

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i meddelelsen news:4e46a106$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Så Folketinget skal fungere som et forsamlingshus man bare lejer?

Så bliver det da for første gang i lang, lang tid brugt til noget nyttigt.
Vi mangler bare at folketingsmedlemmerne dækker bord, serverer og vasker op. Så foretager de sig også noget nyttigt for første gang
i lang, lang tid.

Fra : DADK

Dato : 13-08-11 17:48

On 13-08-2011 18:21, Henrik Eriksen wrote:

> [...]
> Vi mangler bare at folketingsmedlemmerne dækker bord, serverer og vasker
> op. Så foretager de sig også noget nyttigt for første gang i lang, lang

Ja, og for den rette pris giver Johanne Schmidt lap-dances i snapstinget.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 14-08-11 00:12

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
>
> Hvis de selv betaler, så hvorfor ikke?

Som troende på den store græskarmand, kan jeg sige at jeg ikke har
nogen lyst til at fejre det i folketinget.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 14-08-11 01:42

On Sun, 14 Aug 2011 01:12:27 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Som troende på den store græskarmand, kan jeg sige at jeg ikke har
> nogen lyst til at fejre det i folketinget.

Som sædvanlig fangede Wilstrup ikke pointen.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-08-11 15:17

On Sat, 13 Aug 2011 16:49:51 +0200, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

>"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
>
>Hvis de selv betaler, så hvorfor ikke?

Fordi der er prestige om Christiansborg - de kan finde
udlejningslokale i Herlev til småpjat

Som DF har anført er det konkurrenceforvridende hvis de understøttede
MF-kantine bruges til ikke-MF-sager

Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-11 14:33

On Sat, 13 Aug 2011 14:47:46 +0200, "P.N." <235@mail.dk> wrote:

> [...]
>begrundet afslaget. Pga af det er et firma der arrangeret festen. Bare rolig

Folketinget fejrer næppe Store Bededag -er det også en fejl?

Er jul og ramadan ikke hjemmenes fester?

Et parlamenter ikke om jobbeskrivelse= lovvedtagelser?

Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-11 15:45

wrote:

> [...]
>ramandanmiddag i Fællessalen på Christiansborg.
>Hvad med at invitere musserne til grisefest i stedet?

SF tyrken kaldte snapstinget for en del af et FOLKETS HUS og ville
have hjemløse med til ramadan
Der er sjældent hjemløse i den indre by og pga terrorfare er det ikke
et folkets hus men et parlamentets kantine

Julefrokost holder folk sjældent på tinge - så SF er vildledende

DF burde stoppe julefrokoser overhovedet på dettte arbejdssted - men
så ku SF jo ikke gøre sig så meget til grin

Fra : Nicky

Dato : 14-08-11 09:52

""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> ramandanmiddag i Fællessalen på Christiansborg.
> Hvad med at invitere musserne til grisefest i stedet?

Du har en mærkelig form for humor frk. ørsted. Men måske det bare er mig.
Hvem ved...

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 14-08-11 10:47

Nicky <notvalid@hotnotmail.com> wrote:

> ""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Du har en mærkelig form for humor frk. ørsted. Men måske det bare er mig.
> Hvem ved...

Er du konverteret til muhamedanisme Nicky?

Fra : Mendoza

Dato : 15-08-11 15:25

"Nicky" <notvalid@hotnotmail.com> skrev i meddelelsen

> ""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Du har en mærkelig form for humor frk. ørsted. Men måske det bare er mig.
> Hvem ved...

Det er bare dig.