Toejlede strigler!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 20:41

Er begyndt at plukke det vaerste af det svineri DJ Aevl og Bjoernholt
har gjort i hjernen paa kvinder de har toejlet i hjernen, kun det absolut vaerste!

Der er for mange der er for hoejt placeret, og som goer for stor skade!
Det er ikke kun sex tingene, men ogsaa grimme kvinder!

Det kraever lidt mere, end bare at goere dem skeloejede, men isaer DJ Aevl
har mineret koeddukkerne til at blive skeloejet hvis det bliver plukket ud!

Der er selvfolgelig alt det saedvanlige mareridtsagtige lort, naar det dumme svin
har vaeret igang!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 20:44

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e45822c$0$311$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Det er egentlig modbydeligt ondskabsfuldt at jeg er programmeret til
kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for mig selv!

Ellers havde jeg nok ogsaa gjort nogen sex ting, jeg ved ikke rigtig,
det ville kun vaere via Quantum Entangelment og der er det lovligt for mig at goere!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 21:02

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4582d3$0$315$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Der er ogsaa en del de goer gakkede gangarter istedet for at blive skeloejede,
men det ligger ikke ligesaa dybt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 21:03

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4586f5$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jo, det kunne godt se ud som om det er vigtigt for folks religion at jeg har et lille
harem af sex ting!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 21:32

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e458742$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg har maette saenke menneskehedens gennemsnits levetiden en del aar, for lang tid siden
Der er en masse grunde til det!

Det er isaer kreativitet og fornyelse(men det er meget lang tid siden, den aendring bestaar!)

Quantum Entangelment via en singularitet

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 21:53

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e458e04$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Bjoernholt og Dj Aevl har torteret saa mange mennesker ihjel nu, og de har brug
for en at give skylden!

Og jeg er ikke engang en sadist!(hvilket er nemt nok at bevise!)
Men egentlig er de ligegyldigt, nu naar jeg har myrdet arten!
Efter have myrdet hvor mange? Paa Haiti!
Quantum Entangelment!

Jeg hader de forsoegte at tortere mig til at pastaa jeg var en sadist,
Jeg hader det saa meget jeg vil have dem torteret ihjel!

Det er nemmere at goere jordskaelv end at goere folk skeloejede!

Jeg vidste jeg blev myrdet dengang!
Skide foraeddere!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 22:00

[...]

Bjoernholt og DJ Aevl stod endda og aftalte paa et tidspunkt at give mig en delt personlighed,
saadan de kunne slippe afsted med at give mig skylden, jeg ved ikke helt hvordan de havde taenkt sig det skulle virke!

Jeg har ikke det problem!

Men Bjoernholt har saa mangr programmerede at det ikke er et problem for ham, at antyde at jeg har det problem
i folks hoveder!

Men det er sku da aergeligt med Arten!
Naa men det er der ikke noget at goere ved nu!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 00:16

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4594c4$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jo, det er saa paa tide aabenbart, jeg tror lige jeg snuppede den i farten
min underbevidsthed er begyndt at slaa paa tromme for for
sin egen slaa farten ned kampagne, det er planetens hastighed i dens bane
omkring solen der aabenbart er livsfarlig for fodgaengere!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 00:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e45b482$0$313$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg er endda blevet syrlig og altmuligt, nu maa vi se, det kunne vaere rart med noget
positivt paa privat personligt plan, vil saa ogsaa vaere forste gang i 13 aar!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 00:24

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e45b5f2$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg er lige vaagnet op fra et mareridt hvor jeg blev noed til at aflive mig selv fordi jeg mistaenkte
nogen for at tro eller pastaa at jeg var en Homoseksuel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 02:14

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e45b667$0$307$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg har sat lighedstegn mellem at have sex med en grim kvinde og saa Nekrofili og Paedofili!
Jeg naegter simpelthen at faa instinkter oedelagt, sandheden jeg vil hellere have sex med et doedt barn
end en grim kvinde!

Jeg skal simpelthen have Bjoernholts svinerier vaek fra mit hoved ellers afliver jeg mig selv!
Jeg har allerede slaaet arten ihjel!

Og lyver sjovt nok ikke om det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-08-11 02:19

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e45d03e$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg naegter simpelthen at faa mine instinkter perverteret, paa den her maade bliver de rette
op og hjernen vaagner op, ik oeget og alting virker, hele instinktsaettet skal ikke oedelaegges!

Jeg naegter fandme at bive torteret oedelagt i hjernen af en skide foraedder
(Der programmere vaelgerne i et Demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti!)

Sane Peter