Religion skaber selvhad
Fra : Bo Warming

Dato : 12-08-11 16:01

Religion skaber selvhad
Høvdinge havde som næstkommanderende medicinmænd der tog sig af
stammens unges narkovaner og anden psyke-konrol
Fra dem nedstammer præster der gir sjælesorg til middelklasse og gør
dem lydige. Et vigtigt redskab er selv-had
"Vi tager parti imod os selv og straffer os selv" Nietzsche
"   Religion bygger ofte på spot over en del af ens egen natur, og
man føler vellyst ved at gøre vold på sig selv, gennem overdrevne
fordringer og bagefter forgude dette tyrranisk krævende "noget" i sin
sjæl - man tilbeder en del af sig selv og diaboliserer resten -
Nietzsche
"   Wotan(Odin) synger "Uendelig led er jeg ved ikke at finde
andet end mig selv i alt, hvad jeg forårsager.... Alt hvad jeg elsker,
må jeg forlade, dem jeg bejler til, myrder jeg, bedrager svigefuldt
enhver, som stoler på mig....ødelægger hvad jeg har bygget...Mit
arbejde opgiver jeg. (og Odin hængte sig i dagevis som en korsfæstet i
asketræet Ygdrasil)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 16:17

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen news:bvfa475ge9crhhef01vf202af9gbl13tnv@4ax.com...
> [...]
> enhver, som stoler på mig....ødelægger hvad jeg har bygget...Mit
> arbejde opgiver jeg. (og Odin hængte sig i dagevis som en korsfæstet i

Ja det er et stort spil der var sku ikke rigtigt noget afkast. der var ikke rigtigt noget gi
Saa "Real Gi On" skete aldrig!

Det hele er desvaerre et stort tab,
Et sort Religioff!

Man skal aldrig investere noget man ikke har raad tiol at miste,
jeg har altid haft den holdning!

Men hvis man bliver torteret til det, naa ja!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 16:29

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e45441f$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

jeg har altid haft den holdning!

Men hvis man bliver torteret til det, naa ja!

Det kunne vaere spaendende at se hvad der vil ske hvis jeg bare lader jer loebe rundt
i skind med lort loebende ned af indersiden af benene, mens i sidder og fryser ihjel ude i skoven!

Quantum Entangelment via en singularitet?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 16:44

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e4546f3$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

i skind med lort loebende ned af indersiden af benene, mens i sidder og fryser ihjel ude i skoven!

Quantum Entangelment via en singularitet?

Naar valget er mellem at blive torteret ihjel af programmering eller vaere en idiot i "Billedebladet,Se og Hoer og Familiejournalen"
og blive placeret et eller andet sted i Rom paa en anstalt, mens jeg bliver torteret ihjel af programmering!

Saa er det sku ligemeget! Pest eller Kolere!

Jeg vaelger til enhver tid at blive torteret ihjel uden billedbladets indblanding!

Pest eller Kolera!

Millioner paa kontoen, en lille villa med indendoers swimmingpool, og et privat harem
af 10-30 nubile unge lydige kvinder!

Det var det der var meningen med det hele!

Relgioff er desvaerre et stort tab,
jeg skulle aldrig have brugt tid paa det!

Det er noget svineri at vaere programmeret til at have et daarligt liv!
Men i det mindste fik jeg haevn og udslettede jer allesammen(det kan ikke stoppes)
Og faar jer allesammen torteret for altid i det kvante mekaniske mareridt!

Det kunne havde vaeret lykkedes hvis den danske patient forsikring ikke havde fejlfungeret,
og kun udbetaler penge til bedragere!

Der aldrig har vaeret udsat for noget grimt!

Under alle omstaendigheder er i allesammen stor fejltagelse!

Men jeg er simpeklthen for snu/intelligent dernede i tiden, da jeg blev sat til at goere
det der er bedst for Karsten Bjoernholt!

Det kan godt vaere det er bedst for folks religion at universet ikke eksistere og aldrig har gjort det!
Men helvedes fejlsikring syntes det er et flugtforsoeg!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 16:55

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e454a8f$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Men helvedes fejlsikring syntes det er et flugtforsoeg!

I det mindste er Fejlsikringen ren, dvs... ingen bagdoere ind nogen steder, og genopretter paa saa mange
maader, alt den viden der er, plus al den viden der ikke er!

Den er saa pansret som den kan vaere fra starten!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 17:14

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e454d2c$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

maader, alt den viden der er, plus al den viden der ikke er!

Den er saa pansret som den kan vaere fra starten!

Og det med Villaen er sku ogsaa ligemeget, det er kun for folk der er mellem 25-35,
Altsa den del af livet hvor det gode skal foregaa!

Ogdet er det jo ikke engang, det er naermere 25-28!

Saa det bedste er egentlig bare at haevne sig!

Og det er jeg ihvertfald god til!

Der har aldrig eksisteret er menneske, som der efter en uge i det kvante mekaniske mareridt,
ikke er villige til, at haelde benzin/sprit paa deres egne boern og saette ild til dem, hvis de tror det faar torturen til
at gaa vaek!

Eller dem selv som boern hvis de faar chancen, eller deres foraeldre da de var boern!

Det betyder det virker!

"Du skal vaere et dumt svin"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 17:17

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e455181$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

at gaa vaek!

Eller dem selv som boern hvis de faar chancen, eller deres foraeldre da de var boern!

Altid er lang tid!

Evig tortur til alt og alle som ikke er:
Den Umenneskelige Peter
Hare Krisna, Den lynhurtige hare som er N/A for jer(Jesus Kristus)
Og De Muslimske Hunde(De Muslimske Maend)

Hvem er de rigtige til straffen evig tortur?

Er i "Al Ked"?

Det er A der vil vide det!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 17:30

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e45526b$0$311$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Og De Muslimske Hunde(De Muslimske Maend)

Hvem er de rigtige til straffen evig tortur?

btw. Jeg slog arten ihjel pga. sex mangel!
Jeg er ikke grim,untilligent eller pervers! og indtil fornylig heller ikke fattig!
Jeg har ikke haft sex siden jeg var 19aar gammel, jeg er 38 idag!

Jeg havde planlagt at vaere coelibat indtil jeg blev 25!

Istedet bliv jeg torteret programmeret voldtaget af baade maend og kvinder og gjort uvaagen!

Og jeg har vittelig slaaet jer ihjel!

Nu har jeg taenkt mig at have en masse sex mens arten doer!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 17:42

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e455548$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Og jeg har vittelig slaaet jer ihjel!

Nu har jeg taenkt mig at have en masse sex mens arten doer!

Na nej, det er ligemeget!
Jeg mangler 4/5 af min IK og saa er der ingen nydelse ved sex, alligevel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-08-11 19:04

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e45583c$0$312$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Na nej, det er ligemeget!
Jeg mangler 4/5 af min IK og saa er der ingen nydelse ved sex, alligevel!

Naa men indtil videre, er jeg igang med at paavirke lidt til et par narhoveders fordel,
saa det rygtes at der er "nogen" maend der kan!

Ellers afliver alle maend sig i afmagt og seratonin mangel og vanvid over at hele verden er blevet
sindsyg og der er ikke noget foremaal med at livet!

De skal simperlthen have den der fantasi med at de maaske ogsa en dag kan styr kvinderne rundt
for at der er nogen grund til at de gider at vaere i live!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-11 02:30

>Men hvis man bliver torteret til det, naa ja!
>
>Sane Peter

Ja du er sane uanset Lyriks anklager, men hvorfor nævner du tortur når
jeg skrev om at tro gir selvhad

?