Vor valgkamp 2011 bliver som Kina 1949-71!
Fra : Bo Warming

Dato : 12-08-11 09:37

Vor valgkamp 2011 bliver som Kina 1949-71!
Medierne der holder med SSF, har skabt målinger, der på selvopfyldende
vis skal feje VKO af banen
Tilsvarende da Mao havde smidt USA og deres kinesermarionet,
(ChangKaiShek) til Taiwan, sagde flertallet af lærde, at
Fastlands-Kina ville splittes og USA igen få magt - som de jo havde
haft vedr alle store krige .
Det gik modsat, fordi kinesernes stabilitet overlevede et extremt
"selektionspres" og USA's præsident Nixon faldt til patten og lukkede
dem ind i verdensmarkedet, hvor de nu igen er vinder, som de har været
i 7000 år. Mao selv forstod ikke, hvad han gjorde rigtigt i de
kaotiske to årtier, hvor han red stormen og Korea-krigen af.
Det sensationelle selektionspres, som reddede Mao kan forklares ved,
d, at han i ungdommen havde være kommunist og udaf dette og
kineserbaggrunden ku han iværksætte kampagner, der udryddede netop de
kinesere, der ku ha skabt ustabilitet, og partiet fik sund frygt for
toppen, helt som kristne har haft for magtttop og for
samvittighedsnag.
Hver især var kampagnerne medskyldige i sult og kaldes folkemord og
fiasko af vore medier. Men de gjorde landet stærkt og rigt. De tænker
bare langsigtet og rigtigt, og vi bør tage ved lære . Mao famlede i
blinde og improviserede intuitivt, og vi oplever måske en parallel
før Jul her.
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200N

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-08-11 10:29

On 12/08/11 10:37, Bo Warming wrote:
> Vor valgkamp 2011 bliver som Kina 1949-71!
> Medierne der holder med SSF, har skabt målinger, der på selvopfyldende
> vis skal feje VKO af banen

VKO vil ikke kunne fortsætte før Barfoed og de konservative lærer at
elske DF som partner. Det er den splittede regering, der gør at en
fuldkommen talentløs opposition kan mønstre flertal i målingerne.

DF skal være landets største parti hvis DK skal overleve.

Det er de røde som har lagt grunden til den nedsmeltning vi ser overalt
i EU, og nu tror vælgerne at mere af samme medicin er godt.
Den menneskelige varme som er resultatet af de rødes humanistiske
indflydelse, er hvad vi ser i Tottenham pt.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 12-08-11 10:41

On Fri, 12 Aug 2011 11:29:27 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Den menneskelige varme som er resultatet af de rødes humanistiske
>indflydelse, er hvad vi ser i Tottenham pt.

Enig + enig

Maos krise 49-71 var en hård omgang og lykkedes

Der er nok brug for lidt chancerytteri hos Løkke for at opnå sådan et
mirakel her

Fra : Bo Warming

Dato : 12-08-11 14:12

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>VKO vil ikke kunne fortsætte før Barfoed og de konservative lærer at
>elske DF som partner.

Jeg så igår Jarlov(K) være grøn af misundelse over at Messerschmidt er
ham så overlegen i indsigt og facade
De skal ikke elske DF, de skal prioritere DANSKE og (evt) egne
(parti)interesser

>Det er den splittede regering, der gør at en
>fuldkommen talentløs opposition kan mønstre flertal i målingerne.
>
>DF skal være landets største parti hvis DK skal overleve.

Det er århundreders kristen-empati, der gør DF frastødende

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-08-11 15:44

On 12/08/11 15:12, Bo Warming wrote:

> Jeg så igår Jarlov(K) være grøn af misundelse over at Messerschmidt er
> ham så overlegen i indsigt og facade
> De skal ikke elske DF, de skal prioritere DANSKE og (evt) egne
> (parti)interesser

Man bør elske sin næste, især hvis det er vej til indflydelse.

> Det er århundreders kristen-empati, der gør DF frastødende

Ja til dels, og man fatter efter 2000 år stadig ikke, at farisæisme
fører til fortabelse.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 12-08-11 16:40

On Fri, 12 Aug 2011 16:44:15 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Man bør elske sin næste, især hvis det er vej til indflydelse.

>Ja til dels, og man fatter efter 2000 år stadig ikke, at farisæisme
>fører til fortabelse.

Står der det? - så havde Jesus stødt 99% af følget væk

Men Herren sagde til ham "I farisæere rense nu det udvendige af
bægeret og fadet, men jeres indre er fuldt af rov og ondskab.
Lukas11.39

Har du mødt en ikke-farisæer? Jeg har ikke og læsning af følgende der
dem særlig sjældne

   Hvor trist ville ikke tilværelsen være for de fleste, hvis de
ikke så ned på de fleste.       K.K: Steincke

"Farisæisme er ikke udartning af det gode menneske,En hel del af den
er snarere betingelsen for al væren-god.Nietzsche

"Jeg takker dig, Gud, at jeg ikke er som andre mennesker. Lucas18 11 -
14 Den, der ophøjer sig selv, skal ydmyges og omv

Goethe mente at jo mere beskeden udadtil, jo mere farisæer indadtil og
han frydede sig ved sine gerninger og den indbildske HCAndersen købte
hans beskedenhedskritik

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-08-11 17:55

On 12/08/11 17:40, Bo Warming wrote:

> Står der det? - så havde Jesus stødt 99% af følget væk

Ja, det ved enhver da

Men ve eder, I skriftkloge, Farisæere og Vidal, I Hyklere! thi I
tillukke Himmeriges Rige for Menneskene; thi I gå ikke derind,
og dem, som ville gå ind, tillade I det ikke.

> Men Herren sagde til ham "I farisæere rense nu det udvendige af
> bægeret og fadet, men jeres indre er fuldt af rov og ondskab.
> Lukas11.39
>
> Har du mødt en ikke-farisæer? Jeg har ikke

Ja, de findes - men i denne kontekst er spørgsmålet kun en vis
fortrolighed med begrebet og den kulturkristne arv.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 12-08-11 18:52

On Fri, 12 Aug 2011 18:54:34 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Ja, det ved enhver da

Jeg ved kun at Farisæerllignelsen er kort og kun hos Lukas, så jeg
tror det er som med den utro godsforvalter lignelsen - den var så
farlig at den sku forties og sløres og have minimum PR

>Men ve eder, I skriftkloge, Farisæere og Vidal, I Hyklere! thi I
>tillukke Himmeriges Rige for Menneskene; thi I gå ikke derind,
>og dem, som ville gå ind, tillade I det ikke.

>Ja, de findes

er enMP eller skuespiller/kendnis???navne please

- men i denne kontekst er spørgsmålet kun en vis
>fortrolighed med begrebet og den kulturkristne arv.

Oh I lidet troende, sir J til discipelskaren men hårdt går han ikke på
dem, SELV, de lar han Paulus om i to breve og når han angriber de
dømmesyge at forarger deres øje dem, så riv det ud - er det ikke
eneste humor i biblen, for ingen KAN rive sit øje ud,inen har gjort
det,og måskekun een har foregivet vel viddende at han så opnåede
spændetrøjen i tide

Din anklage - røvhullerne fortjener FORTABELSE er harsk og Jesus var
formeget hyggeonkel til at bruge det der fortabelsestrussel mod
ægteskabssvindlere, utro godsforvaltere og diverse lidt små-svage i
ånden

Du citatfusker med det extreme fortaberi til evig tid som en konkret
straframme

De to breve om gerningsretfærdighed er FJERNT fra fortabelsesrusler -
der var blevet tomt som i IndreMissionskirkerne på Vesterbro

Kineserne ville aldrig dømme - de er ikke gerningsretfærdige for du
hjælper din bror og det betaler sig og kommer indefra - Just my
stylefu
Jeg tror jeg er mest tl overkommelige krav som

Mand og hustru skal opføre sig overfor hinanden som om de var gæst i
hinandens hjemKung-Fu-Tse
Når du ser en god mand, prøv, om du kan ligne ham; når du ser en ond
mand, prøv at finde hans fejl hos dig selv.Kung-Fu-Tse
I et velstyret land er fattigdom noget, man burde skamme sig over. I
et slet styret land er rigdom noget, man burde skamme sig over.
Kung-fu-tse

Og der er skønmoderation i at sige ikke GudErKærlighed men
"   Kærligheden er soyasovsen på livets Chop Suey." Kinesisk
ordsprog

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-08-11 19:52

On 12/08/11 19:52, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> - men i denne kontekst er spørgsmålet kun en vis
>>
> Oh I lidet troende, sir J til discipelskaren men hårdt går han ikke på

Din evt fortabelse er ikke hvad jeg gider tage stilling til/oplyse om.
Det er den kulturkristne arvs indflydelse på moderne mennesker og deres
deraf prægede syn på masseindvandring, der bør være fokus - please

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-11 03:03

On Fri, 12 Aug 2011 20:52:02 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Din evt fortabelse er ikke hvad jeg gider tage stilling til/oplyse om.
>Det er den kulturkristne arvs indflydelse på moderne mennesker og deres
>deraf prægede syn på masseindvandring, der bør være fokus - please
ML er enig I at Kristen-empati gør DL afskyvækkende men tilføjer at
2000 ¨år efter Jesu s forstår få at farisæisme gir fortabelse
Jeg indvender at så er alle danske kristne fortabt
Jeg mener at vi som kineserne bør erstatte empati med markedsfrihed og
så vil vi udvise muslimerne
Har ML er bedre forslag til at få DF-flertal iår?
I går debatterede jeg med frelste DF-midaldrende om EU , men det
vinder ikke valget? Jeg håber at Breivik har sat skred i vælger sind -
men hvad kan jeg gøre? Hvad gør du? ALLE ikke kun ML, Også kk o.a.???
At tale med unge er godt. De var desværre ikke mødt til DF-mødet igår

Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-11 07:45

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]

Igår kl 21 sendte Vidal svar til mig i denne tråd som jeg idag har
svaret på

Hvis Martiin LArsen vil svare på mit svar vil jeg være meget
interesseret

Muslimer , rotter og hunde er et fedt, når nul vold.
Selvfølgelig har biblen ret i at en hund man forkæler kan rive dig i
stykker, men det er fælt at det formuleres som om det dyriske er
foragtelig. Al vold bør man beskytte sig imod, og dyrisk vold er ikke
farligere end menneskelig vold. Det jødiske præsteskab begik et
skadeligt påfund ,da de indarbejdede ordgejl , om at "mennesket er
skabt i Guds billede" og derfor noget særligt.Da ingen har set Gud er
det ligegyldigt om vi ligner ham eller en menneskeabe, og det absurde
FN-påfund med menneskerettigheder er et meget skadeligt påfund.
Vi bør give rettigheder til jøder, der har vist sig værdige til dem
som gode venner af vor kultur.
Men privilegier til muslimer, blot fordi vi kan få børn sammen med
denne etniske gruppe,- hvorfor dog det.?
Vi skylder dem intet - de har angrebet os igenigen, taget islændinge
som slaver , søgt at fratage Europa kulturbyen Wien - læg afstand til
dem som lige så fremmede som bavianer
På et frit marked kan visse saudier være gode at handle olie med, men
lad dem - og vi - gradvis indynde os hos hinanden i takt med, at
aftaler overholdes og lad det være eneste kriterie.
DNA som vi ved meget lidt om, er uinteressant . Kun vedr retsvæsenet
og tobenede, der er sluppet ind i vore byer, bør vi lade danskernes
gensidige forsikning mod vold udstrækkes til, hvad ligner homo
sapiens, for der skal være enkelhed i de vigtige § er der beskytter
mod vold, og alle kan se at muslimer ligner os så meget, at vi nok kan
få børn sammen og det er et bekvemt kriterie.
Det bør være tilladt at sammenligne muslimers og rotters måde at
trænge ind i byer, der ikke er deres, som Goebbels film gjorde vedr
jøder.
Kun hvis man direkte postulerer smitte og anden fare og behov for
udryddelse via vold, nærmer man sig det voldsopfordrende og farligt
strafbare .At associere om "unormal stor formeringshyppighed" bør være
legalt.
Der er ingen evig videnskabelig sandhed i at muslimer vort land er
beskyttet af menneskerettigheder. P.t. har de vore regler på deres
side, men de må se at få kriminaliteten ned, hvis ikke de vil tabe den
ret, som de aldrig har optjent.
Vedr Trisomi-21-børn har forældre til dem lov at dræbe inden en vis
fosteralder, selvom de har kromosomer som os og kan være født af to
gammeldanskere, så der er slet ikke glasklar entydighed vedr lov og
science.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-08-11 15:28

On 13/08/11 08:44, Bo Warming wrote:

> [...]
> stykker, men det er fælt at det formuleres som om det dyriske er
> foragtelig. Al vold bør man beskytte sig imod, og dyrisk vold er ikke

Dit fokus kører i 100 forskellige retning, som om du mener at
diversiteten gør udslaget. Den teori er forkert.
Lad os debattere få vigtige ting, fx multikultis fallit som erkendt af
de 3 store EU landes ledere, samtidig med at vi gør os klart hvad vi
debatterer

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-11 21:03

On Sat, 13 Aug 2011 16:27:40 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Lad os debattere få vigtige ting, fx multikultis fallit som erkendt af
>de 3 store EU landes ledere, samtidig med at vi gør os klart hvad vi
Enig - jeg er lidt forvirret og sover lidt skævt men kommer snart back
to normal, sorry

VAlgkamp bør handle om muslimers uintegrerbarhed og dermed DFs
nødvendighed

Hvordan ku SSF komme først med elektronisk fodlænke i yderligere
anvendelser - mod mistænkte og prøveløslade

Det gav Messersmidt mig reti i er vigtigt og han ville komme efter dem
at de ikke skorer for meget på det.
Lad os også få gps-radiosender i alle biler så vi ved hvor muslimerne
er på politikomputeren - skidt med roadprice

Multikulti er vi jo totalt ENIGE om

Cameron begik da ikke fejl ved at kritisere politiet

DK politi bør gasse og gummikugle TIDLIGT i lignende situation
Og hvad er der galt ved at bruge hær - og give signal om at vold er
vold og skyd efter benene med plastikkugler er måske ikke nok
Plyndring har invaliderings-straf i den situation - tunge
plastikugler og peberspray brugt samtidigt og rigeligt så den halve
lunge er væk - den heles
kk har ikke argumeneret mod hær-brug - 16000 betjente var ikke nok i
de ny millionbyer der nu hærges

At politi tillader masker er forrykt Det er ikke "demokrati" ikke at
stå ved sandheden

Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-11 21:50

>Lad os debattere få vigtige ting, fx multikultis fallit som erkendt af
>de 3 store EU landes ledere, samtidig med at vi gør os klart hvad vi
>debatterer

Merkel har i østtyske storbyer optrevlet de rødes mobilkæder så de
ikke ku gennemføre plyndringer som Londons

Den slags kan DK ikke få for meget af, og Norge er vist ved at vågne
til at de var uprofessionelle vedr Breivik som KUNNE have været en
multikultu

Mistænkelige bør hurtigt fratages medbragt maske og få sender-armbånd
på, så man ved hvor de er. Elektronisk fængsling skal bruges mod
mistænkte og folk der har vist tegn på plyndring

Og det er da totalt ligegyldigt om hær eller politi sikrer os mod
crime

Hvad kan vi yderligere gøre? Birmingham Torv havde succes med at vise
på storskærm bøllerne

Hvis folk gider se deres fjæs så send på TV netværk løbende billeder
fra fængsler med fangne så de forhånes gabestokagtigt

Interview dem grundigt i fængslerne forhånende mens de har fangedragt
på og lad os vide alt om hvad de gjorde og hvorfor. Det kan de ikke
dreje til propaganda for deres elendige sag

Fra : Vidal

Dato : 12-08-11 20:02

Den 12-08-2011 18:54, Martin Larsen skrev:

> Men ve eder, I skriftkloge, Farisæere og Vidal, I Hyklere! thi I
> tillukke Himmeriges Rige for Menneskene; thi I gå ikke derind,
> og dem, som ville gå ind, tillade I det ikke.

Du får et lille bibel-citat med på vejen:

v6 Giv ikke hunde det hellige, og kast ikke jeres perler for svin, for at de
ikke skal trampe dem ned med deres ben og så vende sig om og sønderrive jer.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-08-11 07:30

On Fri, 12 Aug 2011 21:01:59 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
udryddelse via vold, nærmer man sig det voldsopfordrende og farligt
strafbare .At associere om "unormal stor formeringshyppighed" bør være
Der er ingen evig videnskabelig sandhed i at muslimer i vort land
absolut skal være beskyttet af menneskerettigheder. P.t. har de vore

Fra : Bo Warming

Dato : 12-08-11 17:32

>Ja til dels, og man fatter efter 2000 år stadig ikke, at farisæisme
>fører til fortabelse.
It is a curious fact that of all the illusions that beset mankind none
is quite so curious as that tendency to suppose that we are mentally
and morally superior to those who differ from us in opinion Elbert
Hubbard 1859-1915

Når du hader en pe   rson, hader du noget i ham, som er en del af
dig selv. Det, som ikke er en del af os selv, forstyrrer os ikke.
Hermann Hesse
   Vi er alle ens - på indersiden.    Mark Twain
Vi er som butiksvinduer, hvor vi konstant om-arrangerer, skjuler og
sætter frem de kvaliteter, som andre roser os

Vor forfængelighed ser gerne, at det vi gør bedst, netop skal gælde
for det der falder os sværest, Dette er oprindelsen til mangen moral.
Nietzsche