Urinfrigjorthed berører profet-krise
Fra : Bo Warming

Dato : 11-08-11 06:55

Urinfrigjorthed berører profet-krise
Der er brug for oprustning af stringens vedr at vi bør sætte skel
mellem signaler og vold.
At udskyde et minut at skifte en ble er vold, for fugtighed opad hud
kan gøre fysisk skade
Men ydre urinlugt fra halvtørt tøj er uskadeligt og bør prioriteres
lavt.
Det er analogt til at tegninger af en profet skaber ikke vold, Man kan
se den anden vej.
Der er stor triumf i at mine grænsesøgende nederdelsvaner og urinvaner
er godtaget af politi på mit fortov og kommunens hjemmehjælp i mit
hjem - det holdt hårdt men fornuften sejrede i begge tilfælde og det
gør mig optimist mht at nytænkningen ikke bør forties, selvom tiden
ikke er moden til den i stor stil.
Selvom min nytænkning er afprøvet og realistisk, bør den ses som et
tankeeksperiment vedr reformer. Men debat kan modne klimaet til
tiltag, der gør samfundet fornuftigt, hvilket vil have megen gavn bla
for de inkontinente. "Vov at vide". Sagde oplysningsfilosofferne. "Vov
at betvivle gruppepressets snerperi, er min uddybelse af
fornuftsbudskabet"

Når vi møder en aforisme eller joke som følgende, bør vi bruge den til
at undersøge vore selvbedrag
"Ingen kvinde gifter sig for pengenes skyld. Det er alle kloge nok til
inden de gifter sig med en millionær, at blive forelsket i ham. "
Cesare Pavese
Vi er alle som kvinden, der vil bilde sig selv ind, at det er ægte
kærlighed og ikke beregning, og når vi følger gruppepresset mht
normer om urinlugt og fordømmelse af unormal adfærd, så har vi en
masse falske begrundelser. Men ærlighed varer længst og indsigt i
livsløgne betaler sig i det lange løb