Hånen og urinen er herrens. Nederdel kan f~
Fra : Bo Warming

Dato : 11-08-11 06:54

Hånen og urinen er herrens. Nederdel kan frelse verden!
"Vi ville holde mere af hinanden hvis vi turde være latterlige", mente
Dostojevski og Glistrup
i DK er det lidt for koldt til nudisme, men at gå i bundløs nederdel
er OK (skottter gør det) og gør livet let og lugtfrit for sjatpissere
Lad os frigøre os af at urin på afveje er et "mob-mig" signal og i
lyset af London-ulykkerne bør vi sætte skel mellem vold og signaler.
Latterlighed er om signaler. Vold må aldrig tillades - lad politi
gribe ind mod småting så selv unge fatter, at den grænse er hellig.
Læger bør hjælpe folk til at forstå, at ingen infektion spredes af
urin, så mobning pga urin-på-afveje bør være meget mild (urinlugt er
let at ignorere)
*Meget mild* bør også mobning være vedr afklædthed være, for det er
en forbrydelse uden offer , for man kan jo se den anden vej.
Hvis en urininkontinent bruger nederdel for let at slippe af med sine
udslip, så krænker det ingen, incl børn, hvis nogen får et glimt af
penis.
Fordi der er penge i bleer og ansættelse af sosuer til at skifte dem
hos de gamle, så er mine forslag ikke realistiske i stor stil, her og
nu.
Se dem som et tankeeksperiment og indse hvor få reelle fysiske ulemper
der er ved at nedtrappe, vold samtidig med at vi gør latterlighed pga
urinlugt til en fredet zone