Dårlige undskyldninger er ikke kun forbeho~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-08-11 16:50

Det norske politi kan bestemt også den disciplin der kaldes dårlige
udskylninger. Breivik nåede at slå en masse mennesker ihjel inden det norske
politi fik nosset sig sammen til at komme ud til Utøya som ligger blot 10 km
fra Oslo.

Oslos politi siger: "jamen vi kunne sørme ikke gøre det hurtigere".

Jeg synes det stinker, det er en kolossal falliterklæring fra det norske
politi eller snarere en pisse-dårlig undskyldning.

En time må man fandme ikke være om at komme mennesker til undsætning som er
ofre for en skydegal højrerabiat satan. Der skal en hurtig styrke ud i sådan
en situation og han skal bare plaffes ned så hurtig som muligt. Det kan godt
være at det var blevet til en længere skudveksling mellem massemorderen og
politiet men så havde han da ikke dræbt nogen så længe.

http://www.b.dk/globalt/politi-vi-kunne-ikke-stoppe-breivik-foer

Jeg håber fandme ikke at det danske politi er lige så amatøragtige som det
norske politi hvis noget tilsvarende skulle ske i Danmark.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : /john

Dato : 10-08-11 17:12

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i meddelelsen news:gMx0q.161071$fl.43409@newsfe23.ams2...

> Det norske politi kan bestemt også den disciplin der kaldes dårlige
> udskylninger

Men:

"Politiet indrømmer, at det var en fejl at tage en båd som lå hele 3,5
kilometer fra klippeøen i stedet for at tage en båd fra fastlandet blot 700
meter fra Utøya, skriver VG efter et pressemøde i Oslo":
http://avisen.dk/norsk-politi-erkender-bommert-paa-utoeya-aktion_150395.aspx?redir=eniro&utm_campaign=eniro&utm_medium=bannerEniroEmbed&utm_source=eniro

"(VG Nett) Politiet valgte en nesten tre kilometer lang omvei for å komme
seg til Utøya 22. juli. Hva som ligger til grunn for vurderingen, vil ikke
politiet kommentere":
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10097605

/john

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 10-08-11 17:34

On Wed, 10 Aug 2011 17:49:32 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
>
> Jeg håber fandme ikke at det danske politi er lige så amatøragtige som det
> norske politi hvis noget tilsvarende skulle ske i Danmark.

Sagde sofa-generalen Kim Larsen, der ikke aner en skid om noget som helst.

Du mener måske bare at man hovedløst skulle have sendt politibetjente i
døden.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-08-11 21:44

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Sagde sofa-generalen Kim Larsen, der ikke aner en skid om noget som
> helst.
>
> Du mener måske bare at man hovedløst skulle have sendt politibetjente
> i døden.?

Det er sådan set deres opgave at overmande sådan en aberøv så hurtigt som
overhovedet muligt. Det var altså ikke en hel hær men EEN mand som de skulle
have stoppet. Selv om der så havde været en tre-fire stykker (af skydegale
højrerabiate svin), så er det stadig politiets opgave at stoppe sådan noget.
Der må ikke gå en hel time før der gribes ind. Det er jo ikke nogen
børnehave. Hver dag sætter politifolk i USA livet på spil for en ussel løn.
Hvis de norske betjente er aflønnet som de danske, er det lønninger som
amerikanske politibetjente drømmer om. Og DE sætter som sagt livet på spil
for folk som er lige så farlige om end farligere (for politiet) end Breivik.
Så stop det der ævl op hvor solen aldrig skinner. Et arbejde som
politibetjent ER farligt. Kan man ikke leve med den fare, så har man valgt
sig et forkert job. Og så er den ged vist barberet.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 10-08-11 21:48

On Wed, 10 Aug 2011 22:43:50 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> højrerabiate svin), så er det stadig politiets opgave at stoppe sådan noget.

Det må være nemt at være sofa-general.

> Der må ikke gå en hel time før der gribes ind. Det er jo ikke nogen
> børnehave. Hver dag sætter politifolk i USA livet på spil for en ussel løn.

Hvad i alverden har det med sagen at gøre.?

> [...]
> politibetjent ER farligt. Kan man ikke leve med den fare, så har man valgt
> sig et forkert job. Og så er den ged vist barberet.

Din uvidenhed, om selv simpleste ting, er ekstrem.

Tror du virkelig at politiet VIDSTE hvilken situation de stod overfor, helt
fra første sekund.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-08-11 21:53

> [...]
>
> Din uvidenhed, om selv simpleste ting, er ekstrem.
>
> Tror du virkelig at politiet VIDSTE hvilken situation de stod

Der må ikke gå en time før de griber ind og så er den ikke længere.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-08-11 00:26

On Wed, 10 Aug 2011 22:52:46 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Der må ikke gå en time før de griber ind og så er den ikke længere.

Du aner ikke hvad du snakker om, men sider bare som en bagklog
sofa-general, og galper op.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 11-08-11 00:46

> Du aner ikke hvad du snakker om, men sider bare som en bagklog
> sofa-general, og galper op.

Lad det nu bare ligge, Steen, du bliver aldrig andet end en chatnar.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-08-11 03:28

On Thu, 11 Aug 2011 01:45:44 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Lad det nu bare ligge, Steen, du bliver aldrig andet end en chatnar.

Og du bliver aldrig andet end en uvidende sofa-general.

Som regel holder jeg i det mindste kæft, når der er noget jeg ikke ved
noget om, i stedet for at spille klog.

Fra : P.N.

Dato : 11-08-11 09:40

> [...]
>
> Og du bliver aldrig andet end en uvidende sofa-general.
>
> Som regel holder jeg i det mindste kæft, når der er noget jeg ikke ved

Kender du ikke myten om at vil du vide alt om politik så skal du bare spørge
en taxa chauffør. De laver ikke andet end at snakke med kunderne hele dagen
og hele verdens situationen bliver vendt i bilen. Det er derfor stoddderen
er så bagklog.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 11-08-11 10:17

> [...]
>
> Og du bliver aldrig andet end en uvidende sofa-general.
>
> Som regel holder jeg i det mindste kæft, når der er noget jeg ikke ved

Nej du galper op hele tiden. Hvis du skulle holde dig til at udtale dig om
noget som du VED noget om, så hørte vi ikke mere til dig, chatnar.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-08-11 10:29

On Thu, 11 Aug 2011 11:16:52 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Nej du galper op hele tiden. Hvis du skulle holde dig til at udtale dig om
> noget som du VED noget om, så hørte vi ikke mere til dig, chatnar.

Du aner absolut INTET om hvad det norske politi vidste, om hvad der var
gang i på øen. Alligevel spiller du klog på, hvad de "burde have gjort".

Du bliver ikke andet end en sofa-general, der i bagklogskabens ulideligt
klare lys, forsøger at spille smart.

I det mindste forsøger jeg ikke at "kloge" mig på hvad de "burde have
gjort", for jeg ved godt at ikke er kvalificeret til at bedømme det.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 11-08-11 17:33

> Du aner absolut INTET om hva....

Stop nu bare, Chatnar, diskussionen /er/ slut og du tabte igen-igen.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-08-11 18:53

On Thu, 11 Aug 2011 18:33:00 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Stop nu bare, Chatnar, diskussionen /er/ slut og du tabte igen-igen.

LOL. Man kan ikke tabe til en der absolut INTET ved... DIG... )))

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 11-08-11 22:47

> LOL. Man kan ikke tabe til en der absolut INTET ved... DIG... )))

Ligesom en kælling så SKAL du åbenbart have det sidste ord, hva´, chatnar ?
Også selv om du igen-igen har kvajet dig slemt.

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-08-11 14:45

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev den 11-08-2011
18:33:
> Stop nu bare, Chatnar, diskussionen /er/ slut og du tabte igen-igen.

Du tabte allerede i første indlæg!

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-08-11 20:16

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev den
> 11-08-2011 18:33:
> ..
>>

> Du tabte allerede i første indlæg!

Hvordan afgør du det? Har du et slags måleinstrument der afgør
noget sådant? Det er chatnarren og kontanthjælpsbumsen der har
dummet sig igen igen, og det betyder at han allerede har tabt
debatten, men at du kan få det til at Kim L taber i første indlæg
hvor chatnarren IKKE har ytret sig, virker lidt søgt.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-08-11 20:40

On Fri, 12 Aug 2011 21:16:25 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> [...]
> debatten, men at du kan få det til at Kim L taber i første indlæg
> hvor chatnarren IKKE har ytret sig, virker lidt søgt.

LOL. Wilstrup fangede ikke pointen.

KL tabte allerede i første indlæg, fordi det var noget værre ævl han
lukkede ud.

Det eneste jeg gjorde, var bare at påpege at det var ævl.

PS: Det er meget beskrivende af Wilstrup, at han ser ned på folk, der
tilfældigvis er på kontanthjælp.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-08-11 01:44

> [...]
>
> Det eneste jeg gjorde, var bare at påpege at det var ævl.
>
> PS: Det er meget beskrivende af Wilstrup, at han ser ned på folk, der

Der er ret mange der regner din mening for noget, Chatnar. Kan du ikke hoppe
hen i kurven igen ?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-08-11 01:45

skrev i en meddelelse news:gNj1q.170$262.22@newsfe10.ams2
> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Der er ret mange der regner din mening for noget, Chatnar. Kan du
> ikke hoppe hen i kurven igen ?

Rettelse: Der manglede naturligvis lige et "ikke":
Der er ikke ret mange der regner din mening for noget, Chatnar. Kan du ikke
hoppe hen i kurven igen ?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-08-11 12:33

> [...]
> lukkede ud.
>
> Det eneste jeg gjorde, var bare at påpege at det var ævl.

Det eneste du gjorde, chatnar, var at dumme dig.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 13-08-11 12:38

On Sat, 13 Aug 2011 13:32:41 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Det eneste du gjorde, chatnar, var at dumme dig.

LOL. Jeg påpegede bare at du vrøvlede løs om noget du ikke aner en skid om.

Det kan IKKE være at "dumme sig".

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-08-11 01:43

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> debatten, men at du kan få det til at Kim L taber i første indlæg
> hvor chatnarren IKKE har ytret sig, virker lidt søgt.

Det morsomme er at idioten (Carsten Riis) ikke ved at der er de samme
udbredte holdninger i Norge til politiets ekstremt mangelfulde indsats på
Utøya som den jeg giver udtryk for. Og at der er ved at blive nedsat en
ekstern undersøgelseskommission vedrørende min kritik. Så når idioten påstår
at jeg tabte allerede fra første indlæg, så taler han tydeligvis som han har
forstand til og det ved vi jo alle ikke er imponerende. Det er den slags
indlæg som dette fra Carsten Riis som gør at dette forum er ved at blive
mere berygtet end berømt i internet-kredse.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 13-08-11 07:18

On Sat, 13 Aug 2011 02:42:50 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> indlæg som dette fra Carsten Riis som gør at dette forum er ved at blive
> mere berygtet end berømt i internet-kredse.

Det er "pudsigt", at ALLE der tillader sig at sige dig imod, er "idioter"
og bliver svinet til.

Som jeg tidligere skrev, så er det skide nemt at sidde i sofaen og spille
smart, i bagklogskabens ulidelige klare lys.

Du fatter åbenbart heller ikke, at du "tabte" fordi du startede med at
lukke en masse ævl ud. Det var ikke mig der "vandt", men dig der "tabte",
for man kan ikke vinde over en, der allerede har tabt.

Men som den kælling du er, så kommer der vel nu bare en sviner, fordi du
VIL have det sidste ord (lige som før).

Fra : P.N.

Dato : 13-08-11 09:45

> [...]
> Datemas.de) wrote:
>
> Det er "pudsigt", at ALLE der tillader sig at sige dig imod, er "idioter"

Jamen Steen nu skal man jo ikke kaste med sten når man selv bor i glashus.
Du konkurrer jo med Taxachaufføren Kim Larsen om hvem der skraber bunden
mest. Jeg hører at Kim bliver meget fornærmet hvis man beskylder ham for at
være taxachauffør *LOL*

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 13-08-11 10:20

On Sat, 13 Aug 2011 10:44:48 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> mest. Jeg hører at Kim bliver meget fornærmet hvis man beskylder ham for at

Økseskaft.??

Jeg har aldrig påstået at KL skulle være taxachauffør, for det har jeg
ingen viden om.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-08-11 11:10

> Økseskaft.??
>
> Jeg har aldrig påstået at KL skulle være taxachauffør, for det har jeg
> ingen viden om.

Ha ha ha, nej på det plan er trolle-Polle (P.N.) lige så
personlighedsforstyrret som Jens Rovsing Bruun, ham betonslum-bumsen inde på
Hvidovrevej. Nej selvfølgelig kører jeg ikke taxa. Det var en løgnehistorie
som ham alkoholikeren på lykkepiller fra Albertslund fandt på (du ved ham
som slog to sagesløse mennesker ned i en brandert og ikke ville gå til
politiet bagefter og tilstå sin forbrydelse til trods for at jeg forsøgte at
presse ham af hensyn til ofrene for hans voldsorgie). Jeg har ikke
erhvervskørekort til noget som helst og har aldrig haft det og taxa-branchen
interesser mig kun som passager når jeg har brug for en.

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-08-11 10:42

Arne H. Wilstrup skrev den 12-08-2011 21:16:

> Hvordan afgør du det? Har du et slags måleinstrument der afgør
> noget sådant?

Har du læst det bagkloge indlæg, der startede denne tråd?

Fra : Vidal

Dato : 11-08-11 11:01

Den 11-08-2011 04:27, Steen A. Thomsen skrev:

> Som regel holder jeg i det mindste kæft, når der er noget jeg ikke ved
> noget om, i stedet for at spille klog.

Det, synes jeg nu, ikke er just det, der præger dine indlæg.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-08-11 11:01

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Det, synes jeg nu, ikke er just det, der præger dine indlæg.

LOL!

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 13-08-11 09:28

> Oslos politi siger: "jamen vi kunne sørme ikke gøre det hurtigere".
>
> Jeg synes det stinker, det er en kolossal falliterklæring fra det norske
> politi eller snarere en pisse-dårlig undskyldning.

Hvad vil du have?

En bedre undskyldning?

- cep

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-08-11 10:45

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev den 10-08-2011
17:49:

> Jeg synes det stinker, det er en kolossal falliterklæring fra det norske
> politi eller snarere en pisse-dårlig undskyldning.

Nogensinde overvejet, hvorfor du - efter sigende - er blevet til en
taxachauffør?