K-orgasm=indadvendt bølge af sørgmodigt s~
Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-11 07:11

K-orgasm=indadvendt bølge af sørgmodigt selvbebrejdende tidevand"
En digters beskrivelse af hans kvindes orgame er således og beundres
af en anden digter, ifølge Nikoline Werdelin, Politiken
10.8(tegneserie)
Beskrivelsen er beslægtet med "et lille mopset fnis" i Kim Larsens
Dyt-båt.sang
Den tidligste k-orgasmebeskrivelse er er fra middelalderligt indisk
fyrstehof hvor nogle haremelskeinder skorer goodwillpoint hos fyrsten
ved at være som ham, hvad der jo altid smigrer
Mænd bygger jo op til et klimax , sædudtømningen, og ubevidst
sammentrækker den bevidste elskerinde muskler så hun også kan præstere
et nys/et fnis/en tidevandsbølges skvulp
Hun har fordele af at smigre manden således og det er måske den
totale forklaring på kvindeorgasmernes opståen , beskrivelse,
opreklamering.
Hos kvinden opstår lysten til at behage før trangen til at elske.
Ninon de Lenclos
Denne lille latterlige krampetrækning.      Elsa Gress
Den glæde, som en orgasme giver en kvinde, rangerer på hendes
værdiskala langt efter den, som hun får ved ata deltage i et cocktail
party eller ved at købe et par auberginefarvede lakstøvler. Esther
Vilar
   Hoss visse kvinder tager det en hel del tid at opnå orgasme.
Før man binder sig til en sådan partner, skal man være sikker på, at
man er villig til at reservere f. eks. juni måned, og at man får
smørrebrød bragt ind.      Bruce Jay Friedman
   Jeg ved, det gør folk glade, men for mig er det som at drikke
en kop te       Cynthia Payne
Orgasme er som et svagt angreb af apoplexi.      Demokritus
   Sex er til af begynde med ganske tilokkende, men det, der
tæller i længden, er magt.      Jiang Qing (hustru til Mao)
She deceiving, I believing;/ What need lovers wish for more? Sir
Charles Sedley

Fra : Bo Warming

Dato : 11-08-11 14:56

On Wed, 10 Aug 2011 08:10:33 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>værdiskala langt efter den, som hun får ved ata deltage i et cocktail
>party eller ved at købe et par auberginefarvede lakstøvler. Esther

Orgasmen har erstattet korset som fokus for længsel og forestillingen
om opfyldelse. Malcolm Muggeridge