Karzai: Stop turbanbomber
Fra : Martin Larsen

Dato : 09-08-11 22:34

http://tribune.com.pk/story/227540/afghan-president-asks-clerics-to-campaign-against-turban-bombs/

Den afghanske præsident Hamid Karzai har rettet en appel til
Afghanistans gejstlighed om at vænne jihadister af med at skjule bomber
i deres turban før denne nye mode tager overhånd.

Der har været 2 af den slags angreb indenfor den sidste måned.

Ak ja. Det er DF's og Kurt W's skyld ;-/

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 09-08-11 23:26

On 09-08-2011 23:33, Martin Larsen wrote:
> [...]
>
> Der har været 2 af den slags angreb indenfor den sidste måned.
>
> Ak ja. Det er DF's og Kurt W's skyld ;-/

Jeg synes det er urkomisk. Virkeligheden overgår altid fantasien.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-08-11 02:22

On Tue, 09 Aug 2011 23:33:31 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Der har været 2 af den slags angreb indenfor den sidste måned.
>
>Ak ja. Det er DF's og Kurt W's skyld ;-/

Når to danskere er involveret så er der ekstra grund til forud mod
turbaner hos os - når det ikke er Sikh-turvans for de har altid været
freelige