Skudattentat mod 19-årig
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-08-11 10:17

Var det ikke HA som flere her i nyhedsgruppen gav deres uforbeholdne sympati
?

19-årig dansk-etnisk mand skudt i smadder af HA:

http://ekstrabladet.dk/112/article1598387.ece

Hyggelige fætre, ikke sandt ?

Det var så vidt jeg husker det sædvanlige kor af intellektuelt
underfrankerede racister i dette her forum som syntes at HA gjorde det godt.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : DADK

Dato : 09-08-11 10:32

On 09-08-2011 11:16, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
>
> Det var så vidt jeg husker det sædvanlige kor af intellektuelt
> underfrankerede racister i dette her forum som syntes at HA gjorde det godt.

Hellere HA'ere der holder sig for sig selv og nøjes med at myrde
hinanden og deres kriminelle fjender, end indvandrerbander der har gjort
det til en livsstil at myrde og chikanere udenforstående. Det er i
øvrigt et ubestrideligt tegn på den multikulturelle konflikt, at vi nu
sidder og diskuterer hvilke kriminelle grupper vi "holder med". Det er
en sygelig sandhed.