Plan til afkolonisering af Danmark 2011
Fra : Jesper Ørsted

Dato : 09-08-11 00:01

Formål med planen:
At sikre Dansk sprog, kultur, folk og egenart og velstand i Danmark.
Også i fremtiden og at sikre repatriering af kolonisatorerne.

Dansk civilsamfund:
Det skal være forbudt at bære religiøs beklædning i skoler,
daginstitutioner, offentlige kontorer og offentlige arbejdspladser.
Ingen firmaer der tillader religiøs beklædning kan blive leverandører
eller opnå kontrakt med det offentlige. Ingen firmaer der tillader
religiøs beklædning kan få personer i løntilskud, i uddannelsesstøtte
eller nogen andre ydelser fra statskassen.
De skal være forbudt at bære burkaer og andre ansigtsækkende dragter på
offentlig vej.

Ghettoer:
Det skal tilsikres at intet boligområde i Danmark beboes til en grænse
af mere end 10% af personer af ikke-vestlig herkomst. Det skal ske ved
at fjerne boligsikringen for lejere af ikke-vestlig herkomst over de
10%, efter indflytningstidspunkt. Det skal ske gradvist ved en
nedtrapning til de 10 %, senere skal der trappes ned til 5%.

Repatriering:
Der skal oprettes en eller flere repatrieringslejre i udlandet.
Fortrinsvis i de fremmedes nærområde. De skal være spartanske. De
fremmede kan der få et telt, et tæppe, en skålfuld ris og en dunk vand
om dagen og ikke meget andet. Lejrerne foreslås placeret i et område
hvor der bliver rigtigt lunt om sommeren (+50°C). Når temperaturerne så
stiger om sommeren, så melder hjemvéen sig.

Udenlandske kriminelle:
Det skal tilsikres at udenlandske kriminelle fra ikke-vestlige lande
repatrieres hurtigst muligt. Hvis muligt, skal de pågældende overføres
til afsoning i hjemlandet. Ellers skal de pågældende omgående udsendes
af landet når de bliver løsladt. Udenlandske tyve-og tiggerbander skal
udvises på stedet uden rettergang.

Udenlandske snyltere:
Udlændinge fra ikke-vestlige lande der snylter på danskerne skal
omgående udvises af landet.

Traktater og konventioner:
Skal gennemgås og om nødvendigt helt eller delvis opsiges så snart det
er muligt. Schengenaftalen skal opsiges med kortest mulige varsel,
således at vi atter kan blive herrer over egne grænser.

--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-08-11 08:27

On Tue, 9 Aug 2011 01:01:25 +0200, shefan@hotmail.com (Jesper Ørsted)
wrote:
> [...]

>er muligt. Schengenaftalen skal opsiges med kortest mulige varsel,
>således at vi atter kan blive herrer over egne grænser.

Du leverer en række gode argumenter for at stemme DF
Jeg vil prioritere hvad angår voldskriminalitet, socialbedrageri og
fremtidig magtovertagelse -
- klæder og slør tager jeg mere afslappet på JO, DET ER VORES LAND og
vi har ret til at kræve skik følge eller land fly især hvor det er så
vigtigt som i London p.t.

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-08-11 10:25

On 09/08/11 09:26, Bo Warming wrote:

> [...]
> fremtidig magtovertagelse -
> - klæder og slør tager jeg mere afslappet på JO, DET ER VORES LAND

Vi skal ikke tillade politisk-religiøs uniformering, og hovedet skal
kunne ses og identificeres. Vær åben og stå ved hvem du er.

Alle bør udrustes med ID-kort som politiet nemt kan scanne, når de
spotter bølle-lignende grupper eller enkeltpersoner i gaderne - kortlæg
ALLE bøllegrupper i DK - Og data gemmes mindst 30-100 år. Vha dette
finder politiet hurtigt frem til personer med ulovligt ophold eller de
medskyldige, når en hjemmerøver tilfældigt nappes.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 09-08-11 12:25

On Tue, 09 Aug 2011 11:24:36 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>finder politiet hurtigt frem til personer med ulovligt ophold eller de
>medskyldige, når en hjemmerøver tilfældigt nappes.

Fin tilføjelse
Lys over land
REgistrering kan vi ikke få for meget af incl gpsradio i biler

Og anden gang du snyder så remotekontrol tazeerhalsbånd klapses om dig
og en kontrol med din bils speeder og bremse

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-08-11 13:06

On 09/08/11 13:24, Bo Warming wrote:

> Fin tilføjelse
> Lys over land

Tak. Men hold dig fra total urealistisk heksejagt på bilister, når du
ikke selv har bil. Det kunne virke indskrænket.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-08-11 13:37

Har haft. At virke er ikke at være.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-08-11 10:28

""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Udenlandske snyltere:
> Udlændinge fra ikke-vestlige lande der snylter på danskerne skal

Det er jo det sædvanlige højrerabiate nonsens som du har spildt båndbredde
på Usenet med de sidste 10-15 år. Intet af det pladder har nogen gang på
jorden og det ved du dybest set godt selv. Så hvorfor bliver du ved med det
? Det er lige så komplet latterligt som hvis vi havde en kommunist i
nyhedsgruppen som mente at den voldelige revolution til proletariatets
diktatur ville være svaret på alle landets problemer. Lad os dog tale om
realpolitik i stedet for de der små-nazistiske drømme som jeg tror at en del
af os er trætte af at høre på. Tag dog over til dine venner i Greve og til
med dem om det i stedet for.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com