Tremmesvin har det bedre
Fra : Bo Warming

Dato : 08-08-11 13:56

LÆSERBREV eller flere
Man gør de gamle en bjørnetjenste ved at gøre dem afhængig af ble
Jeg går i bundløs nederdel og pletter intet, når jeg skal af med pis
og lort.
Når gode rutiner er indarbejdet, mens man evner selvhjulpenhed, kan
man forhåbentlig fortsætte dem til høj alder.
Hvis kommunal-tilbud er så ringe som Skarridsøplejehjemmet(EB, 7.8) må
det være bedre at være en gris på et tremmegulv - måske det er den
"stald"reform der skal til!
Hvad gør de dygtige kinesere? Jeg lærte, at hvis de brugte toiletpapir
som os, havde de ingen skove efter en uge. De har ikke engangsbleer,
men måske deres gamle har det bedre?
De gamles forfærdelige bleer er en langt vigtigere historie end
jordbærplukkernes ufarlige lortning i skoven.
Det er et mirakel at indlagt vand og kloakudløb hjælper gamle at
holde sig rene, og lort og pis kan flyde ud i vandløbene
Men miraklet er spildt når sosuerne lukker den gamle inde i en
klaustrofobisk ble, som han ikke selv kan skifte.
Bær nederdel i stedet,- så kan man let gøre sig selvhjulpen

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N