Klæder skaber folk
Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-11 08:55

Klæder skaber folk
Diogenes onanerede debatskabende på torvet i old-Athen, og den jaloux
Platon hvæsede til denne vagabondfilosof "Hovmodet lyser ud af
hullerne i din kjorte." og det svarer til at jeg ved minutlangt ophold
på mit fortov bærer nederdel og politiet gav mig 3000 kr bøde, som de
blev nødt til at trække tilbage - for der var nul
blufærdighedskrænkelse indså man, da foto kom på bordet.
Ved at irritere politiet med ubeskedent , konstruktivt, lovligt hovmod
fik jeg politiet til at kvaje sig - og blive klogere - en tiltrængt
indsats af større værdi end nogen jura-lærers undervisning på
politiskolen
Diogenes så en dreng drikke vand direkte af kilden og smed sin kop væk
for "Ejer du mere end 8 ting, ejer tingene dig" Bukser incl?
"Det er et interessant spørgsmål, hvor mange der ville beholde deres
position i samfundet, hvis de blev berøvet deres tøj. Henry
Davis Thoreau
"Al anden påklædning end hvad holder varmen, er udtryk for
forfængelighed." Ambrose Bierce

bO wARMING, bJELKES aLLE 46, 2200 N