”Ekshibitionistisk handling” 22.3.11 antyd~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-11 08:35

"Ekshibitionistisk handling" 22.3.11 antyder Statsadvokaten i brev af
2.8.11 journ nr sa1-2011-323-0365 p.3 ø at det kan det have været, da
jeg i angst for ild i min have styrter fra seng til fortov kl 3 en
måneløs, totalmørk martsnat i panik og med bedste intentioner om i
hast at være en god borger der ikke fodrer flammerne med fx mine
havemøbler.
Udfra fotografi som politi optog af mig hin 22.3.11 indrømmer
Statsadvokaten, at et gennemtænkt forklædearrangement hang ned foran
mit skridt, og dermed er jo bevist det modsatte af ekshibitionisme -
kamouflage/sløring/god vilje til tildækning.
§en i vor straffelov om blufærdighedskrænkelse er ikke knivskarp,
men Statsadvokat insisterer i brevet at politiet sigtede mig hin
marts-døgn.
Der er intet papir sendt mig herom, kun om en sigtelse fra forrige år
som man trak tilbage i April. Så Rigsadvokaten bør bakke op om min
klage der rummer påpegning af bevislig usandhed fra Statsadvokaten
Det tyder på yderlige fejl i politiets rækker at en indsatsleder med
ansvar for en håndfuld betjente på en lidet begivenhedsrig opgave ikke
kan udpege hvilken betjent, der skubbede mig ulovligt ind i min
have. Og som skabte stor og langvarig debat på vejen både før og
efter jeg iførte mig traditionelle benklæder.