PapiretM.L kun ku drømme om
Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-11 01:32

Papiret, som "M.L" kun ku drømme om
   Vedr Statsadvokatens brev igår der opdigter, at jeg iår er
blevet §232.sigtet har en advokat frarådet mig at bede politi om svar,
der kan forstås som at politi skal udtale sig som domstol. Det gør de
nødig
Ligeledes er det vistnok aldrig før sket at en psykiater har erklæret
en pensionstilkendt person ikke-sindsyg uden at denne har gennemført
terapeutisk forløb - indtil jeg i 2003 søgte højere førtidspension og
fik en sådan udtalelse

Årsag var at en privat psykiater havde indstillet mig til højeste
pension og jeg fik laveste. Da jeg søgte forhøjelse brød den kommunale
over-psykiater de uskrevne regler udfra kollegial loyalitet med
privat-kollegaen, som han dog desavouerede - et særsyn og jeg tør
indgå ethvert væddemål om at Martin Larsen kan ikke gøre mig kunsten
efter
Over 3 sider smigres jeg med hvor harmonisk og ikke-rugende jeg er,
kun lidt hypertym dvs verbalt hyperaktiv hvilket forhindrer
gymnasielærerjob- "Intelektuel sværvægt" tilskrives jeg af
behandler-narren som intet kender til sådant, men som er helt nede på
M.L.planet vedr vurdering af bio arv vedr psykose
Han tror på arvehygiejne og ku ønske sig Hitler-metoder genindført!

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-08-11 11:03

On 07/08/11 02:32, Bo Warming wrote:
> Papiret, som "M.L" kun ku drømme om

Du klamrer dig galmandsrablende til et fiktivt halmstrå af et
ikke-eksisterende papir, fordi der er en god grund til at
udryddelseslejr-racisten BW er flygtet fra tråd om frihed. tsk

Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-11 11:20

On Sun, 07 Aug 2011 12:02:38 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du klamrer dig galmandsrablende til et fiktivt halmstrå af et
>ikke-eksisterende papir, fordi der er en god grund til at
>udryddelseslejr-racisten BW er flygtet fra tråd om frihed. tsk

Jeg har svar på rede hånd om frihed så spørg forståeligt evt ring
35861000 hvis noget er uklart

Psykiaere kan ikke diagnosicere og enhver fiks ide er overlødig -
uanset om klog
Så papiret om min psykose-frihed er ikke tungtvejende, sføli

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-08-11 12:00

On 07/08/11 12:20, Bo Warming wrote:

> Jeg har svar på rede hånd om frihed så spørg forståeligt evt ring
> 35861000 hvis noget er uklart

Er du slet ikke nervøs for at linien skulle være optaget, når de ringer
om kunststøtte?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-11 12:15

On Sun, 07 Aug 2011 13:00:17 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Er du slet ikke nervøs for at linien skulle være optaget, når de ringer
>om kunststøtte?

Ha ha jeg gider ikke søge
Men repressiv tolerance gør dem åbne for en sjat hvis jeg viste mig
servil og beundrende - at jeg får hjemmehjælp er interessant

Genformuler det der "tråd om frihed" - vi er begge til AdamSmith og
ingen hæmninger men hvor er vi uenige?

PapirX3 om nul psykose hos BW kan du se hvis du lægger din vej omkring
Bjelkes Alle 46 - alle kan

Meg får p.t. ugentlig opringning fra den ret kloge psykiater der skrev
det og han er en spændende fyr som jeg kan lære LIDT af

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-08-11 13:34

On 07/08/11 13:15, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Meg får p.t. ugentlig opringning fra den ret kloge psykiater der skrev
> det og han er en spændende fyr som jeg kan lære LIDT af

Du minder lidt om dr Dampe, som var for farlig at have på fri fod og som
egentlig skulle have været tvangsindlagt, men man var bange for at
lægerne ville give ham 'klogskabsattest' - Dampe kunne besnakke folk
(folie à plusieurs) på trods af at han var gal.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-11 17:41

On Sun, 07 Aug 2011 14:34:17 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du minder lidt om dr Dampe, som var for farlig at have på fri fod og som
>egentlig skulle have været tvangsindlagt, men man var bange for at
>lægerne ville give ham 'klogskabsattest' -

Jeg vidste godt at det var omsonst at søge højere pension men det
kostede jo intet at forsøge
Psykiateren vidste at han skulle afvise og da jeg foregav at ville gå
i arbejdsprøvning lo han at ingen ku holde mig ud, så de gad ingen,
forudså han
De 3 A4 sider med sær rosende snak om min harmoniske fornuft-psyke er
betydningsløse og har gavnet psykiaterens karriere men ingen lytter
til en behandler- selvom attester fra ham KAN være guld værd.