En Forbrydelse!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 20:13

Jeg skal goere en Forbrydelse, har jeg besluttet mig for, for ikke at goere virkeligheden forkert!

Efter at have siddet og stirret ud i luften i 13aar i min lejlighed, gaaet ud og koebt ind,
og dkrevet paa internettet, og er blevet gjort til det
mest torterede menneske der nogeninde kommer til at eksistere,
fra start til slut paa menneskeheden!

Indtil videre har jeg oedelagt nogle vinduer paa Egholmvej da jeg var mindreaarig!
Og jeg kom for sent til oevelse da jeg var vaernepligtig
(GHR Naestved, jeg blev ellers indkaldt til livgarden, men jeg blev senere noed til at faa det lavet om,
det var et spoergsmaal om timing!)
Diverse brud på den Blasfemiske Copyright lovgivning!
Og saa har jeg vaeret noedtvunget til at pastaa at have fysisk slaaet en person, det var for at redde personens liv!
(Det er egentlig ulovligt, at indroemme en forbrydelse man ikke er skyldig i!)

Det er vist det hele!

Naar jeg skriver forbrydelse, saa mener jeg paa landets lovgivning!

Indtil videre er mit planlagte lovbrud, ikke rigtigt planlagt,
men det bliver uden tvivl spektakulaert!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 20:41

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d929e$0$313$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Og nej. det er ikke lykkedes at goere mig til Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Men snart en lovbryder!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-08-11 20:48

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e3d990c$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

og skrevet paa internettet, og er blevet gjort til det
[...]

Rettet en lille fejl, saadan at jeg er utilregnelig under planlaegningen!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 06-08-11 21:16

On Sat, 6 Aug 2011 21:13:25 +0200, "Peter Nicolaysen"
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Indtil videre er mit planlagte lovbrud, ikke rigtigt planlagt,
>men det bliver uden tvivl spektakulaert!

Jeg håber ikke du bryder en VIGTIG LOV
fx at du ikke VOLDER eller STJÆLER eller BEDRAGER

Kan du ikke bruge din sans for noget spektakulært til at propagandere
for færre muslimer

De vil os det ikke godt, de muhamedanere