Utroskab er ikke det værste
Fra : Bo Warming

Dato : 05-08-11 18:42

Troskab garanterer at elskerinden er så forgudende en fan som din mor
var

Men kan være kedeligt og det er det ikke hvis din chef er vild med at
leje sin kone

"Nogle ægtemænd har sukket over at deres kone bollede ved siden af.
Langt flere har sukket over at ingen søgte at komme til at elske med
deres kone" Nietzsche.

Bedre end skønneste kone kan undertidn være den ideelle ADVOKAT

   "A state is better governed, which has but few laws, and those
laws are strictly observed.      Rene Descartespg talrige
græske og romerske politiske tænkere
Plovad      Havde der ikke været dårlig mennesker, havde der
heller ikke været gode advokater. Charles Dickens
(1812-1870)English Novelist
plovad   "Tfirst thing we do, let's kill all the lawyer"Henry VI"
Shakespeare
plovad   Advokater er folk der udlejer deres ord og vrede. Anonym
plovad   Der er kun én forskel mellem en kvindelig advokat og en Pit
Bull Terrier - og det er læbestiften. Parterick Murray
plovad   En advokat med en håndtaske kan stjæle mere end 100 mand med
skydevåben. Maio Puco
plovad   En god sagfører er en dårlig nabo. Ordsprog
plovad   En jury består af tolv personer valgt til at afgøre, hvem der
har den bedste sagfører. Robert Frost
plovad   Hvis du kan løbe rundt med din advokat, har du en forkert
advokat. John Nolan
plovad   Jeg savner en advokat til at beskytte mig mod min advokat.
Anonym
Plovadd   "Going to law is losing a cow for the sake of a cat.
Deal with things before they appear. Put things in order before
disorder arises."Chinese Proverb
Plovadv   At starte en retssag, er at miste en ko for at vinde en kat.
Konfutze
plovre   Det overrasker mig, at så mange mennsker kaster sig over
kriminalitet, når der er så mange lovlige måder at være uærlig på. Al
Capone