Tossers yndlingshalucination: nøgenhed
Fra : Bo Warming

Dato : 05-08-11 17:57

Tosse betjente har en snes gange 2010 kaldt mig nøgen selvom 90% af
min krop var dækket af tøj
De mener at normale bukser er bevisET på ikke-nøgenhed

   Den største fordel ved at være skaldet er, at man kan høre
snefnuggene lande. R.C. Daniels
   Crime committed in evening dress is what most appeals to
popular imagination.      Anatole France 1844-1924
   Vi starter spædbarnets liv med at svøbe det, det er en form
for trældom". Rousseau(og læger har idag kortlagt enorme skader af
fortidens brug af svøb)(At han så kister som unødvendige ved
begravelse, er en sund spire til "nudisme", som var ukendt før
Rousseau.)
   Det er et interessant spørgsmål, hvor mange der ville beholde
deres position i samfundet, hvis de blev berøvet deres tøj. Henry
Davis Thoreau

Jeg mindsker bevidst min status i betjentøjne ved at være sjusket og
beskidt. En veluddannet betjent bør ku holde hovedet koldt trods
forargelse over sjusk

Loven er klar - nøgenhed er uinteressant UTERLIGHED ER ALT

Tøj skal i DK ISOLERE - alt andet er uvigtigt
"   Al anden påklædnintg end hvad holder varmen, er udtryk for
forfængelighed. Ambrose Bierce, Satans Bibel,
   Jeg tager kun tøj på for ikke at være nøgen, når jeg går ud og
køber ind.    Julia Roberts
   Hjemmet er et sted , hvor du kan kradse dig, overalt hvor det
klør.     Henry Ainsley
   Jeg kan ikke tænke med tøj på. Florence Allen
   Mange mennesker bliver muligvis deprimerede ved synet af
menneskelig nøgenhed. Personligt kan jeg ikke se, at en grim krop er
mere anstødelig end et grimt sæt tøj.       Evelyn Waugh
   Nøgenhed hører under kunst. Ikke under sex. Mae West
   De smukkeste klæder bliver båret for at blive taget af. Jean
Cocteau
   Den eneste gang kvinder oplever en virkelig orgasme er, når de
køber tøj. Joan Rivers(andre siger at fødslen er eneste ægte orgasme
for kvinder)
   En kjole giver ingen mening, medmindre en mand ønsker at tage
den af. Francoise Sagan
   En kjole skal være stram nok til at vise, at der er en kvinde
inden i den, og løs nok til at vise, hun er en dame. Ukendt
   En kvinde, der allerede med sin påklædning viser alt, har ikke
mere, hun kan gøre mændene interesserede med. Raquel Welch
   I dress for women -- and I undress for men.       Angie
Dickinson
   Jeg klæder mig på for kvinder og af for mænd. Angie
Dickinson
   Jo dybere udskæringer, jo morsommere bliver festen. Ukendt
   Kvindens nøgenhed er klogere end filsofiens lære. Max Ernst.
   Kvinders påklædning er helt enkelt variationer over den evige
kamp mellem det indrømmede ønske at klæde sig på, og det hemmelige at
klæde sig af. Lin Yutang
   Lillemor (til den nøgent solbadende unge smukke Rikke)
"Hvorfor tager du egentlig altid solbad her, hvor alle kan se dig, i
forhaven. Bag huset kan du ligge i fred for nysgerrige blikke og ikke
forarge nogen? RIKKE: Jeg hader, når folk stiller spørgsmål, og så
selv besvarer dem"
   Og så mangen en god opfindelse er der til, at det er som en
kvindebarm: nyttigt og samtidig rart. Nietzsche

   Jeg kan berolige alle mænd: der er intet nyt under kjolen.
Otto Ludwig
   Kvindens hele væsen er en hemmelighed som bør bevares. Karen
Blixen
   Modesty died when clothes were born.Mark Twain
Vi burde tænke, som om enhver kunne se ind i vor inderste bevidsthed.
Lucillius Seneca (B.C. 3-65 A.D)
   Klæder er kroppens bedrag.    Hans Lohberger
   Kroppe er ikke det stof drømme laves af
   Der tales om masker, forestillelse og kunstlethed, og det er
alt sammen mangen god diskussion værd; med lad os så erkende, at
sjælene lige så lidt som legemerne er skikkede til at gå nøgne om. Nis
Petersen
   Hun havde alt for meget sminke, og alt for lidt tøj på. Det er
altid et godt tegn på, at en vinde har problemer. Oscar Wilde
   Mændene ser ikke på klæder. Man forelsker sig ikke i en kvinde
på grund af den kjole, hun har på. André Maurois
   Man skal aldrig give en kvinde noget, som hun ikke kan have
på om aften. Oscar Wilde
   Perhaps truth is a woman, who has reasons for not revealing
her reasons. Nietzsche
   I mine erotiske fantasier sker der aldrig det, at nogen elsker
mig for mit intellekt. Nora Epron
   I legen står mennesket nøgent foran sin gud.       Platon
   Uden er stort, ja eventyrligt mod til at ville sig selv i
guddommelig nøgenhed, når ingen til virkelig frigjorthed. Henrik
Pontoppidan
   ½Patriotisme er villigheden til at dræbe eller blive dræbt for
trivielle sager. Bertrand
   Optræde nøgen på scenen? Det synes jeg er usmageligt. Men hvis
jeg var tyve år og havde en fantastisk figur, ville det være
kunstnerisk, smagfuldt, patriotisk og en udviklende religiøs
oplevelse.      Shelley Winters