Tidligere overvismand siger noget rigtigt
Fra : Martin Larsen

Dato : 05-08-11 14:09

DK har i 2 kvartaler haft negativ vækst i BNP og er teknisk set i
recession. Økonomerne er i vildrede mht 'den miserable udvikling i
økonomien'.

Men Torben Andersen påpeger en ting som ofte er nævnt her (af mig):

"Nyere undersøgelser viser éntydigt at kvaliteten af uddannelserne og
mængden af viden er mere betydningsfuld end antallet af år. Det kan jo
være, at vi i DK ikke i samme udstrækning som tidligere er i stand til
at følge med i konkurrencen om at være blandt de bedst uddannede lande,
og det er faktisk et af de allervigtigste forhold som lande konkurrerer på"

Ja, selvfølgelig (siger Maren i min øresnegl), og DK's
undervisningsanstalter har måske nok været meget hærget af de røde kanaljer.

Innovation der flytter noget (økonomisk) er noget ganske andet end
fotoseancer med pruttelyde.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 05-08-11 15:09

On Fri, 05 Aug 2011 15:08:45 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>undervisningsanstalter har måske nok været meget hærget af de røde kanaljer.
>
>Innovation der flytter noget (økonomisk) er noget ganske andet end

Der må være mange faktorer i dette

Går der ikke årtier fra undervisningsanstalter kvajer sig og til
firmaer for underskud af det `?

Novo tjener flere penge end Mærsk læste jeg idag

Hvis vi slap for vås om pruttelyde ku vi måske bedre forstå det
komplexe

Men tak for kerne-nyheden

På torsdag kl 1900 taler Messerscmidt i Aksel Møllers have på
Godhåbsvejen nær jagtvej her. Ring evt 35861000 hvis vi ses

Fra : kk

Dato : 05-08-11 15:12

Martin Larsen har bragt dette til verden:
> [...]
> har måske nok været meget hærget af de røde kanaljer.
>
> Innovation der flytter noget (økonomisk) er noget ganske andet end

Uden at være i stand til at bedømme rigtigheden af dit udsagn, tør jeg
godt spå, at der er kredse herinde, ^^ som ikke vil rose dig! (For mig
lyder det dog som om du har ret!!)
mvh
kk

Fra : Vidal

Dato : 05-08-11 19:16

Den 05-08-2011 16:12, kk skrev:
> [...]

> at der er kredse herinde, ^^ som ikke vil rose dig! (For mig lyder det dog som

Altså en kritik af den borgerlige regering, nej det er sikkert
ikke populært.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Vidal

Dato : 05-08-11 19:14

Den 05-08-2011 15:08, Martin Larsen skrev:
> [...]
> konkurrencen om at være blandt de bedst uddannede lande, og det er faktisk et af
> de allervigtigste forhold som lande konkurrerer på"

Hvor/hvad citerer du fra?

--
Venlig hilsen,

Vidal