Pengeafpresning er en forbrydelse uden off~
Fra : Bo Warming

Dato : 05-08-11 14:06

Pengeafpresning er en forbrydelse uden offer.
Selvfølgelig må jeg ikke true naboen at enten giver han mig 1 mio kr
eller jeg brænder hans hus. For det sidste er ulovligt.
Men ved jeg og har foto, at han har været kunde før mig på
massagestedet på vor gade og jeg vil underrette hans kone hvis ikke
jeg får beskyttelsespenge, så har jeg kun nævnt en mulighed af at
bruge min ytringsfrihed sandfærdigt og hvis han ikke kan stå ved
sandheden, så er det værst for ham.
Jeg kan ikke eller bør ikke kunne dømmes for noget uetisk eller
ulovligt
Hvis jeg truer med at sende politiet fotos af at han parkerede
ulovligt tyve gange, så er jeg snarest en gavnlig borger, for alt for
mange forbrydelser bliver ikke anmeldt fordi det er for besværligt
idet politi er asociale og dovne og ikke tager mod email.
Hvis de så anmeldes til privat bussemand der skal have en lavere
pengesum end den bøde som politiet vil give, så har jeg dog med min
privatiserede straf været en gavnlig hævner der gir større
lovlydighed end ellers
Det er ikke ulovligt hvis jeg effektuerere truslen om at sende
original til politi af brev, som jeg sender en kriminelle i kopi
Det bør ikke være ulovligt, at jeg hapser 1000 kr for at det
offentlige får udført vigtigt arbejde af mig, på en måde, hvor de ikke
indkasseer den fulde bøde kr 3000.