"Fjordman" træder frem(Breiviks forbillede~
Fra : Lyrik

Dato : 05-08-11 00:10

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-08-11 11:52

On 05/08/11 08:09, Lyrik wrote:
> Se ham her i avisen VG:
> https://www.buyandread.com/custom/ePaper.htm?pub=verdensgang

Det er nok en meget dum ide af ham at træde frem nu midt i det røde
følelseskaos af sorgarbejde og heksejagt på Breiviks "inspirationskilder".

Men måske har han vidst at han alligevel ville blive fundet af
hetz-pressens sjakaler.

"Guarding your identity is . . . a universal human trait, not a white
trait. In fact, it is less pronounced among whites today than among
anybody else. Only whites cling onto the idea of universalism, everybody
else sticks with their own ethnic group" - Fjordman

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 05-08-11 13:14

On Fri, 05 Aug 2011 12:52:01 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"Guarding your identity is . . . a universal human trait, not a white
>trait.
Selvfølgelig har vi ikke ret til at gemme vor bils identietet, når det
kan gavne fællesskabet ENORMT at alle har radiosender imod gps-satelit

Din asociale tankegang oplever jeg idag i brev fra Statsadvokaten.
Jeg klagede over at betjent kl 3 om natten da brand, forviste mig fra
offentlig fortov
Man kan nu ikke finde hvilken betjent der påstod at jeg var blotter
Afgørende er, at når ikke tiltale, så er der ingen ret til at
begrænse brug af fortov.
Det bør man anerkende generelt og det er uvigtigt, at de er heldige
at kunne guarde den asociale betjents identitet.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-08-11 15:08

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Se ham her i avisen VG:
> https://www.buyandread.com/custom/ePaper.htm?pub=verdensgang
>
> MvH
> Jens

Hvad skal vi se på de psykopater for ?

Hvad angår Breivik: Smid Breivik i fængsel på livstid i et dybt dybt
fangehul, smid nøglen væk og spar endelig de norske skatteydere for en dyr
retssag. Giv ham kun det allermest nødvendige af vand og brød blot for at
holde ham i live så han kan lide resten af sit forpulede liv i mindet om den
forbrydelse som det på et eller andet tidspunkt må gå op for ham at han har
begået, det møgdyr - han skal fortryde at han nogensinde blev født. Vigtigst
af alt: Jeg gider ikke høre på eller læse noget om Breivik overhovedet. Hans
mening om noget som helst rager mig en papand.

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com