Lars von Trier..
Fra : Jens Erik Bech

Dato : 30-07-11 08:53

Som godt kan forstå Hitler, beskylder Pia Kærsgård for at stå bag Anders
Brevik.
Måske er det fordi Lars og Hitler har det til fældes at de er skøre i
bolden, mens Pia Kærsgård er en helt naturlig dansk pige?

Det at prøve at bevare sammenhængskraft og dansk væremåde i Danmark er
ikke en sygdom men noget ganske normalt!

Mangel på ordentlig kultur har bragt nogle store
Runkedor-multikulti-stater på røven.
USSR
Om lidt USA o.s.v.

Den kultur og det særpræg der fungerer bør man holde på. Som Danmark i
1000 år.

MvH
Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-07-11 10:54

On 30/07/11 09:53, Jens Erik Bech wrote:
> [...]
> Måske er det fordi Lars og Hitler har det til fældes at de er skøre i
> bolden, mens Pia Kærsgård er en helt naturlig dansk pige?

Det bedste forsvar er angreb.
Der er tydeligt vanvids-slægtskab mellem LVT og ABB. Prøv lige at kigge
på Brevik i bilen da han kommer til retsmødet - det ligner en LVT
look-alike fuldkommen.
LVT kan sikkert /forstå/ ABB lige så godt som Hitler, og han lever som
ABB i en skinverden hvor afgrunde udforskes.
LVT var nævnt i manifestet - måske er han også Knights Templar ;-/

Mvh
Martin

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 30-07-11 11:05

> [...]
> Brevik i bilen da han kommer til retsmødet - det ligner en LVT look-alike

At LVT lægger afstand til P.K. er indlysende, han har jo lige fået ørene i
maskinen med sine misforståede udtalelser om AH. og hvis ABB hylder LVT ja
så er han jo nødt til at distancere sig fra idioterne.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-07-11 14:14

On Sat, 30 Jul 2011 11:54:11 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det bedste forsvar er angreb.
>Der er tydeligt vanvids-slægtskab mellem LVT og ABB.

Slægtskab - ja - mn ABB er soldat i krig og og måske ikke vanvittig,
afhængig af definition

IQ dobbelt hos ABB for LVT ku aldrig have stukket en pind i en lort
ALENE uden at ødelægge begge dele

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 30-07-11 11:38

Den 30-07-2011 09:53, Jens Erik Bech skrev:
> [...]
> Måske er det fordi Lars og Hitler har det til fældes at de er skøre i
> bolden, mens Pia Kærsgård er en helt naturlig dansk pige?

Det er såmænd endnu mere udbredt i Sverige hvor de politisk korrekte
nærmest forventer en undskyldning fra SverigesDemokraterne (SD).

- cep

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 30-07-11 13:04

Den 30/07/11 12.37, Claus E. Petersen skrev:

> Det er såmænd endnu mere udbredt i Sverige hvor de politisk korrekte
> nærmest forventer en undskyldning fra SverigesDemokraterne (SD).
>
> - cep
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vores kultur har siden vikingetiden fundet rammende øgenavne.
Skal vi ikke omdøbe dem konsekvent til det de er nemlig: "De politisk
ukorrekte!?"
Fra min side vil de fra nu af blive benævnt sådan.

MvH
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 30-07-11 14:03

            On Sat, 30 Jul 2011 09:53:25 +0200,
Jens Erik Bech <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>USSR
>Om lidt USA o.s.v.
>
>Den kultur og det særpræg der fungerer bør man holde på. Som Danmark i
Hvis du virkelig går ind for Skandinavien i 1000 år, hvorfor skrev du
så at det var følelseskoldt at jeg OVERVEJEDE om Breivik måske ku
have en pointe på meget langt sigt med sin landforrædder-afvisning

76 liv set mod 1000 år med mange mio liv?

Jeg er ikke afklaret men vi kan kun gætte om langtidsPR-effekt af
massemordet

Las os fastslå at massemordet var muslimrelateret

Fra : Notion

Dato : 30-07-11 17:32

"Jens Erik Bech" skrev i meddelelsen

[...]

Før du starter med at tænke på hvad der er korrekt og ukorrekt, kan du så
ikke lige nævne hvad det er for en kultur, du vil kalde Dansk kultur ??

Og kom nu ikke med frikadeller, flæskesteg og persillesovs, det er alt
sammen noget vi har fået udefra, Ej heller kolonihaven er noget Dansk noget,
samt det at hygge sig det er også udenlandsk. Selv vores flag måtte vi hugge
fra et andet land, så det at være Dansk må være, stjæl hvis du kan, kopierer
hvis du har tid og løb hurtigt hvis nogen spørger dig hvad du laver …

Fra : kk

Dato : 31-07-11 08:32

Notion:

> [...]
> et andet land, så det at være Dansk må være, stjæl hvis du kan, kopierer hvis
> du har tid og løb hurtigt hvis nogen spørger dig hvad du laver …

Hvad vi måtte have hugget af det vi i dag kalder "danske
kulturværdier", er jo ligegyldigt - de er jo ikke blevet påtvunget!
- og i hvert fald ikke på den måde, som visse etniske "kulturberigere"
i dag betjener sig af her i DK
mvh
kk

Fra : Notion

Dato : 31-07-11 19:47

"kk" skrev i meddelelsen

Notion:

> [...]

<kulturværdier", er jo ligegyldigt - de er jo ikke blevet påtvunget!
<- og i hvert fald ikke på den måde, som visse etniske "kulturberigere"

Og hvad er du blevet påtvunget i DK ??

Fra : E.Dalgas

Dato : 31-07-11 23:00

On Sat, 30 Jul 2011 18:31:31 +0200, Notion wrote:

> [...]
> hvis du har tid og løb hurtigt hvis nogen spørger dig hvad du laver …

Hvad er dansk kultur?

Man har i den danske kulturdebat undertiden kunnet støde på den mærkelige
påstand, at dansk kultur ikke findes. Denne ide er udsprunget af
kulturradikalismen som en ideologi, der især er vendt mod kulturen,
fædrelandet og folkeligheden.

Hvis man skal definere dansk kultur, kan man gøre det ud fra flere
aspekter.

1. Først og fremmest hører vi hjemme i den kristne kulturkreds, som er
verdensomspændende. Et samfund med kristne rødder er væsensforskellig fra
f.eks. et japansk buddhistisk samfund eller et muhammedansk samfund.

2. Dernæst hører Danmark hjemme indenfor protestantisk sammenhæng, som har
ført samfundet i en anden retning end i de katolske lande.

3. Endelig hører vi hjemme i europæisk sammenhæng og har som sådan en
fælles historie.

5. Men samtidig har vi en nordisk historie, som stræk ker sig helt fra
vikingetiden og frem, hvor landene i perioder var under samme ledelse, og
især Norge og Danmark blev ledet af samme monark

5. Endelig er der den nationale kultur med dens folkelige skikke,
selvforståelse og tradition, som binder folket sammen i et samfund. Ordet
”SAMFUND” betyder da at have noget sammen: fælles historie, kultur og en
samhørighedsfølelse. Uden denne folkelige samhørighed går et samfund i
opløsning. Den kulturelle samhørighed er altså nødvendig for at samfund kan
eksistere. Denne samhørighed er kernen til forståelse af kulturen. Den
består ikke af abstrakte værdier, men af folkelige værdier: Traditioner,
sange, vittigheder, skikke og fester udsprunget af fælles historie og
religion.

http://danskkultur.dk/txt/kultur.htm

--

E.D

Fra : Tony

Dato : 01-08-11 00:13

"E.Dalgas" skrev i meddelelsen

> [...]

består ikke af abstrakte værdier, men af folkelige værdier: Traditioner,
sange, vittigheder, skikke og fester udsprunget af fælles historie og

Helt enig. - Flot skrevet !

Tony

Fra : J. Nielsen

Dato : 01-08-11 08:05

Nu fik du så dit svar. Kunne du så til gengæld ikke lige fortælle hvad
du forstår ved multikultur... og gerne påpege nogle af dens
lyksaligheder? Indimellem har jeg lidt svært ved at få øje på dem.

.... og skån os for "grøntsagsbutikkerne og deres mange eksotiske varer"
- den har vi hørt til hudløshed.
--

-JN-