Praktisk tøj bør tilskyndes til, frem for ~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-07-11 13:38

Praktisk tøj bør tilskyndes til, frem for statustøj på plejehjem

Mange gamle, der indlogeres på et plejehjem, regner med at de kan
ringe efter hjælp og blive fulgt på toilettet, når ønsket.
Når personalet erfarer, at der ikke er et netværk, der besøger og kan
klage, så opleves ofte, at der svares "Gør det i bleen".
Men ble bør tilbydes som en nødløsning og første gang man følger på
toilettet, bør tilskyndes til brug af bundløs nederdel, som gør det
hurtigt og nemt at urinere eller lorte uden at tøj tilsmudses uanset
køn.
Hvis der grines af nederdel på kaffestuen, kan personale blande sig i
snakken og formilde de intolerante

Selvhjulpehed gir harmonisk alderdom

Fra : TBC

Dato : 27-07-11 22:53

On 27 Jul., 14:37, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Selvhjulpehed gir harmonisk alderdom

Mens du sidder behageligt,
bliver du – med et enkelt tryk på knappen – vasket
af en brusestråle, der har kropstemperatur og
lige netop den styrke, som du synes er behagelig.
Det ergonomisk udformede toiletsæde gør et
almindeligt toilet til et sted, hvor man føler sig
godt tilpas. Det byder på nyttige ekstrafunktioner: Den oscillerende
brusestråle vasker særdeles grundigt. AquaClean 5000plus kombinerer
alle basisfunktioner med behageligt ekstraudstyr så som intimbruseren
og fjernbetjeningen. Her retter alt sig efter dine personlige behov –
brusestrålens styrke, temperatur og varmlufttørring kan reguleres
individuelt.

http://www.hmi-basen.dk/blobs/produktblade/19865.pdf

....Sådan et må jeg sku ha', ...selv inden jeg bliver for gammel til
selv at tørre min egen røv.

Fra : P.N.

Dato : 28-07-11 12:29

"TBC" <aktie777@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

http://www.hmi-basen.dk/blobs/produktblade/19865.pdf

....Sådan et må jeg sku ha', ...selv inden jeg bliver for gammel til

Jeg havde en ældre slægtning der tilsidst ikke kunne tørre røv selv. Det var
skulle jeg hilse og sige et stort problem for min gamle far der skulle tørre
røv på sin egen mor. At tørre røv på egen mor er ikke ligefrem det nogen
ønsker sig. Så den der røvtørrer er af større værdi end den påstående
"Kussemagnet" som Steen Hjortsøe hævder at have liggende hjemme i skuffen.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-07-11 13:27

On Thu, 28 Jul 2011 13:29:17 +0200, "P.N." <la45@get2net.dk> wrote:

> [...]
>ønsker sig. Så den der røvtørrer er af større værdi end den påstående
>"Kussemagnet" som Steen Hjortsøe hævder at have liggende hjemme i skuffen.

Der er intet ulækkert i at rengøre anus
Det må have et godt forhold når de tørrer røv på hinanden - det bør
tages som en udfordring,og det er noget praktisk overkommeligt

Jeg ville ønske min samleverske havde brug for mig til at gøre
tjenester - så ville man opleve en vis tryghed ved samlivet.

En af mine fremskridtskolleger har kontoret@japanskedanmark.dk
og sælger disse japanske toiletter og kan ringes til på 35294200
Men de koster over 20000 kr

Jeg havde en lejer der havde prøvet et - 50% af japanske hjem har dem
- og han gad ikke eje et selv fordi det tager forlang tid

Tilbagemeld her om dine erfaringer

Fra : Bo Warming

Dato : 28-07-11 13:58

On Thu, 28 Jul 2011 14:26:42 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
>En af mine fremskridtskolleger har kontoret@japanskedanmark.dk
>og sælger disse japanske toiletter og kan ringes til på 35294200

FEJL under 10000 fra
kontoret@japanskeDanmark.dk

Og de bliver bedre og bedre

JEG kan lide at være selvhjulpen hvorsom helst i hjemmet men jeg tror
robottoilettet er bedste løsning for mange andre

Fra : Bo Warming

Dato : 28-07-11 13:39

On Wed, 27 Jul 2011 21:53:08 -0700 (PDT), TBC <aktie777@tiscali.dk>
wrote:

> [...]
>
>http://www.hmi-basen.dk/blobs/produktblade/19865.pdf
>
>...Sådan et må jeg sku ha', ...selv inden jeg bliver for gammel til

Lidt som en robotpige til at onanere dig

Jeg mener at alle bør gå i nederdel fa 50 år og forberede sig til i
høj alder at klare den nedre rengøring med klude , kop at pisse i,
dunk at hælde over i. osv og det at man hver gang bliver bedre til det
er en udfordring - som Silvan gør det selv arbejde'

Skønt at vide at intet plejehjem behøver tvinge dig til bleer

Prisen er kun 10000 kr nufor robottoilettetn