Højrefløjen går i våbentræning
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 26-07-11 11:30

Efter Breiviks vanvittige forbrydelser opruster højrefløjen imod ubevæbnede
muslimske indvandrere. Det nye hit på højrefløjen er våbentræning med
automatvåben.

"Hver torsdag får medlemmer af det islamkritiske parti Frit Danmark
undervisning i at betjene skydevåben."

Fra : /Peter

Dato : 26-07-11 11:39

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la6@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/07/26/030455.htm
>
> Efter Breiviks vanvittige forbrydelser opruster højrefløjen imod
> ubevæbnede muslimske indvandrere.

Hvem sir de er u-bevæbnede ?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 26-07-11 11:40

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la6@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvem sir de er u-bevæbnede ?

Vi er så sandelig på vej til nye lavpunkter i debatten...

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : /Peter

Dato : 26-07-11 11:51

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
skrev i en meddelelse news:jQwXp.20325$Ah6.2301@newsfe26.ams2...
> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> Vi er så sandelig på vej til nye lavpunkter i debatten...

Nå...
http://www.bt.dk/krimi/indvandrere-anholdt-med-skarpladte-vaaben

Fra : @

Dato : 26-07-11 14:32

On Tue, 26 Jul 2011 12:40:14 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

>Vi er så sandelig på vej til nye lavpunkter i debatten...

så må du jo føle dig mere og mere hjemme

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 26-07-11 17:20

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

> så må du jo føle dig mere og mere hjemme

Hvor lang tid tog det dig at nå frem til dette udsagn ? Eventuel med hjælp
fra en støttepædagog ?

Fra : @

Dato : 26-07-11 14:30

On Tue, 26 Jul 2011 12:38:43 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

>"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la6@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Hvem sir de er u-bevæbnede ?

krimi-statistikkerne siger det modsatte -

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 26-07-11 11:48

On Tue, 26 Jul 2011 12:29:32 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> [...]
> automatvåben.
>
> "Hver torsdag får medlemmer af det islamkritiske parti Frit Danmark

Som sædvanlig har du ikke fattet en brik.

Et par enkelte ekstreme tosser er IKKE lig med "højrefløjen".

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-07-11 11:54

On 26/07/11 12:47, S.A.Thomsen wrote:

> Som sædvanlig har du ikke fattet en brik.
>
> Et par enkelte ekstreme tosser er IKKE lig med "højrefløjen".

som måske føler sig skræmt af Rune Englebræks våbenbrugsopfordringer til
muhammedanere...

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 26-07-11 12:31

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Et par enkelte ekstreme tosser er IKKE lig med "højrefløjen".

Jeg tror efterhånden at de fleste herinde har gennemskuet at du er så
manipulerende og fyldt med løgn at man må gå ud fra at det modsatte er sandt
når du åbner dit store ubegavede gab og hævder noget som helst.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 26-07-11 12:44

On Tue, 26 Jul 2011 13:31:17 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Jeg tror efterhånden at de fleste herinde har gennemskuet at du er så
> manipulerende og fyldt med løgn at man må gå ud fra at det modsatte er sandt
> når du åbner dit store ubegavede gab og hævder noget som helst.

Du har endnu ikke påvist EN ENESTE løgn fra min side. Heller ikke ET ENESTE
racistisk indlæg og heller ikke ET ENESTE indlæg, hvor jeg lægger muslimer
for had.

Du er ikke andet end en ynkelig lystløgner, der har brug for professionel
hjælp.

Du er et klart eksempel på at distriktspsykiatrien har fejlet.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 26-07-11 13:06

> Du har endnu ikke påvist EN ENESTE løgn fra min side. Heller ikke ET
> ENESTE
> racistisk indlæg og heller ikke ET ENESTE indlæg, hvor jeg lægger muslimer
> for had.

Jamen se manden lyver jo så det driver ned af væggene og Thomsen én anden
ting der er snart flere år siden du har skrevet et indlæg der handler om
politik. Det er nærmest umuligt at skrive om politik her i gruppen fordi du
hele tiden kommer med dine endeløse personangreb Og Thomsen personangreb er
ikke politik, bare så du ved det.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 26-07-11 13:25

On Tue, 26 Jul 2011 14:06:08 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Jamen se manden lyver jo så det driver ned af væggene..........

Du er ikke kommet med ET ENESTE eksempel på et indlæg hvor jeg lyver, er
racistisk eller lægger muslimer for had.

Hvis du havde ret (hvilket du IKKE har), så burde det da ikke være så svært
at finde et eksempel. Jeg har jo skrevet tusindvis af indlæg.

Grunden er at du er en lille ynkelig lystløgner.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-07-11 13:57

On Tue, 26 Jul 2011 12:47:46 +0200, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Som sædvanlig har du ikke fattet en brik.
>
>Et par enkelte ekstreme tosser er IKKE lig med "højrefløjen".

Han VAR højre. Os der er højre har det næsten så slemt som hans far
foregav at have det i TV.

Faderen har intet ansvar når han boede med ham kun til etårsalderen og
ikke i de sidste 15 år så ham overhovedet

Jeg er så antivold at jeg bør ikke forbindes med Breivik - men det vil
ske øv

Fra : P.N.

Dato : 27-07-11 21:03

> [...]
> ikke i de sidste 15 år så ham overhovedet
>
> Jeg er så antivold at jeg bør ikke forbindes med Breivik - men det vil

Årh hold kæft , Du ville nyde hvert et øjeblik dersom det kom dertil.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 27-07-11 21:05

On Wed, 27 Jul 2011 22:02:50 +0200, P.N. wrote:

> Årh hold kæft , Du ville nyde hvert et øjeblik dersom det kom dertil.

Din krystalkugle er defekt.

Man kan sige MEGET om BW, men voldelig er han IKKE.

Fra : @

Dato : 26-07-11 14:33

<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Som sædvanlig har du ikke fattet en brik.
>
>Et par enkelte ekstreme tosser er IKKE lig med "højrefløjen".

og jo mere undervisning - jo færre vådeskudsulykker -

det er der vel ingen som har noget imod

Fra : @

Dato : 26-07-11 14:30

<la6@hotmail.com> wrote:

> [...]
>automatvåben.
>
>"Hver torsdag får medlemmer af det islamkritiske parti Frit Danmark

<<<<<<<fra artiklen>>
På mig virker det fuldstændig vanvittigt, at man har skydeøvelser i
baghaven,
<<<

den del af artiklen tror jeg ikke et sekund på -

hvis nogen begyndte at skyde i en have i Odense uden at have den
indrettet OG godtkendt som skydebane ville dette blive stoppet i løbet
af ganske få minutter.

Fra : J. Nielsen

Dato : 26-07-11 15:20

On Tue, 26 Jul 2011 15:29:57 +0200, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

>hvis nogen begyndte at skyde i en have i Odense uden at have den
>indrettet OG godtkendt som skydebane ville dette blive stoppet i løbet
>af ganske få minutter.

Jeg mener at kunne huske tumlingerne bruger softguns og luftbøsser.

On a similar note...
Jeg snakkede engang med formanden for en lille lokal skydeklub. Han
fortalte mig at de ikke søgte om offentlige tilskud, da det ville betyde
de ikke ville kunne sige nej til at optage "en bestemt type mennesker" i
klubben - mennesker han ikke havde lyst til at uddanne i våbenbrug.
Mange vil utvivlsomt kalde det racisme, andre "rettidig omhu". Sådan er
vi så forskellige.
--

-JN-

Fra : Patruljen

Dato : 26-07-11 10:31

On 26 Jul., 12:29, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> automatvåben.
>
> "Hver torsdag får medlemmer af det islamkritiske parti Frit Danmark

Latterligt -

Skal vi begynde at knipse dem af?

Fra : Hedningen

Dato : 26-07-11 18:51