8 årig dreng hængt
Fra : Peter Jensen

Dato : 25-07-11 23:37

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-42042443%3ataliban-hænger-dreng-på-otte-år.html

Der er ikke grænser for hvor ondskabsfulde muslimer kan være.
Drengen blev hængt, fordi hans far ikke ville tilslutte sig islam.

Fra : Patruljen

Dato : 25-07-11 16:42

On 26 Jul., 00:36, Peter Jensen <pjense...@FJERNDETTEgmail.com> wrote:
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-42042443%3ataliban-hænger-dreng-på-otte-år.html
>
> Der er ikke grænser for hvor ondskabsfulde muslimer kan være.
> Drengen blev hængt, fordi hans far ikke ville tilslutte sig islam.

Nå - ja. Han var jo muslim. Mon ikke nyheden er ganske velkommen på
dk.politik -

Fra : DADK

Dato : 26-07-11 00:02

On 26-07-2011 00:41, Patruljen wrote:

> Nå - ja. Han var jo muslim.

Hvorhennne fremgår det? Der står bare han nægtede at tilslutte sig taliban.

Mon ikke nyheden er ganske velkommen på
> dk.politik -

Først og fremmest må man konstatere, at "nyheden" af Ritzau åbenbart er
blevet udvalgt blandt hundreder - hvis ikke tusinder - som så væsentlig,
at den absolut skulle pushes ud til de medier der abonnerer på Ritzaus
"telegrammer" elektronisk, og på nyhederne.tv2.dk dermed har fået en
fremtrædende plads i nyhedsrouletten. Den slags sker jo ikke bare
automatisk.

Det er såmænd ikke "dk.politik" der har fundet på historien, eller nogen
på dk.politik der bringer et inferiørt link fra én eller anden suspekt
udenlandsk twitter-konto, en islamkritisk "højreekstrem" hjemmeside
eller lignende. Det er Ritzau der kl 23.57 pushede den historie ud til
alle danske avisers hjemmesider.

Så det er vel Ritzau der er nogle slemme nogen? Det er jo interessant
lige ift dig - du har tidligere fortalt hvordan du kender masser der
arbejder på Ritzau Bureau og du dermed har en slags insiderviden om
hvordan historier udvælges. Du har i hvert fald brugt det som argument.
Du mener jo ikke Ritzau er politisk eller besidder bias, men udelukkende
udvælger ift *relevans*. Er det ikke korrekt du har argumenteret med det?

Dernæst - i forhold til den helt nye form for logik jeg har lært de
seneste par dage, bla gennem dig som god læremester - så må man
konstatere at du tilsyneladende sympatiserer med Taleban, nu hvor du
ikke tager eksplicit afstand men blot prøver at motivanalysere ift hvem
der bringer nyheden og hvorfor.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-07-11 06:10

On Tue, 26 Jul 2011 01:01:33 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

>Først og fremmest må man konstatere, at "nyheden" af Ritzau åbenbart er
>blevet udvalgt blandt hundreder -

Når Politiken bringer nyheden på forsiden er det fordi medietoppen har
anset nyheden for væsentlig og REPRESENTATIV for Islams væsen

De er ved at indse at de skabte Breivik og hans vold

Måske hans dåd er ved at få dem til at sadle om og spare os for
muslimhelvede

Fra : Bo Warming

Dato : 26-07-11 01:27

On Mon, 25 Jul 2011 15:41:45 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Nå - ja. Han var jo muslim. Mon ikke nyheden er ganske velkommen på
>dk.politik -

Den afslører hvor let de vil hænge Patruljen o.a. på ng når de får
magt som agt

Og de ku få Breivik til at myrde 68 folkefæller

Fra : Hedningen

Dato : 26-07-11 02:31

Patruljen wrote:

> Nå - ja. Han var jo muslim. Mon ikke nyheden er ganske velkommen på
> dk.politik -

Dømmer du også dine egne indlæg på dk.politik efter den besynderlige
målestok?

Fra : Bo Warming

Dato : 26-07-11 05:29

On Tue, 26 Jul 2011 03:30:53 +0200, "Hedningen" <hrsvendsen@msn.com>
wrote:

>Dømmer du også dine egne indlæg på dk.politik efter den besynderlige
>målestok?

Det er da godhed at lade et barn dø så der bliver mere mad til de
andre i børneflokken så et ældre barn overlever