Anders Behring Breivik = "Sigvald" ?
Fra : inte KWP

Dato : 25-07-11 20:24

Landsbytossen Sigvald/Sugvald har tydligen inte postat sedan han blev
arresterad. Er det samme person?

--
UTF-8:Hürfüñkärdëttäütfträmsëtñüdå? HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!1!
In teh ,face loosres! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!1! =|))))))

Fra : Jan BM

Dato : 25-07-11 21:11

Den Mon, 25 Jul 2011 21:24:27 +0200, inte KWP <svalbardifast@gmail.com>
wrote:

> Landsbytossen Sigvald/Sugvald har tydligen inte postat sedan han blev
> arresterad. Er det samme person?

I hvilket univers lever du? Sigvald er det menneske i Norge i dag som har
mest dritt i kjeften etter å reinsleiket ethvert rasshøl som noensinne
har skrævet over dørterskelen til Frp, hvor sannsynlig tror du at han
ville meldt seg ut av partiet slik det fremkommer at Breivik har gjort?

Det er like sannsynlig at Donald Duck vil bli arrestert for peofili til
neste uke, som at Sigvald er denne Breivik. Har du noensinne lest noe av
det noen av dem skriver? Ikke påfallende likt.

Fra : LoneRanger2011

Dato : 26-07-11 13:08

On 25.07.2011 21:24, inte KWP wrote:

> Landsbytossen Sigvald/Sugvald har tydligen inte postat sedan han blev
> arresterad. Er det samme person?

Nei, det er det ikke. Jeg synes det er direkte usakelig å antyde at
Sigvald Grøsfjeld er samme person som terroristen ABB.

--

LoneRanger2011

http://www.huffingtonpost.com/social/LoneRanger2011
http://twitter.com/#!/2011LoneRanger

Fra : Sigvald

Dato : 28-07-11 17:09

On 26 Jul, 14:08, LoneRanger2011 <sungame_...@hotmail.com> wrote:

> Nei, det er det ikke. Jeg synes det er direkte usakelig å antyde at
> Sigvald Grøsfjeld er samme person som terroristen ABB.

Hadde du ventet noe annet fra psykopaten 'inte KWP'?

Sigvald

Fra : SparMeg

Dato : 15-08-11 04:14

On 29 Jul, 01:08, Sigvald <sigva...@yahoo.no> wrote:

> Hadde du ventet noe annet fra psykopaten 'inte KWP'?
>
> Sigvald

Vi vet nå at epost-kontoen til ABB er hacket, så det er nok hackerne
som svarer her, og ikke "Sigvald" (=ABB)

Fra : Sigvald

Dato : 15-08-11 11:11

On 15 Aug, 12:14, SparMeg <vilegentligikkesla...@hotmail.com> wrote:

> Vi vet nå at epost-kontoen til ABB er hacket, så det er nok hackerne
> som svarer her, og ikke "Sigvald" (=ABB)

For ordens skyld, den anonyme puddingen 'SparMeg' er i likhet med den
like anonyme puddingen 'inte KWP', en velkjent notorisk mobber og
psykopat som i tillegg er kåret til Årets drittsekk i NSPD i 2009 av
den anerkjente kritikeren Per Bjørn Pedersen:
http://groups.google.com/group/no.samfunn.politikk.diverse/browse_thread/thread/46b3322e524dd873/6e76847069d00195

Den anonyme puddingen 'SparMeg' kan følgelig ikke tas seriøst.

Sigvald

Fra : Sigvald

Dato : 28-07-11 17:02

On 25 Jul, 21:24, inte KWP <svalbardif...@gmail.com> wrote:
> Landsbytossen nn har tydligen inte postat sedan han blev
> arresterad. Er det samme person?

Psykopatene har begynt å spekulere...

Sigvald

Fra : DADK

Dato : 29-07-11 00:07

On 29-07-2011 01:02, Sigvald wrote:

> Psykopatene har begynt å spekulere...

Nå, er du kommet på nettet Breivik?

Fra : Christer Solskogen

Dato : 15-08-11 19:01

On 2011-08-15, Sigvald <sigvald4@yahoo.no> wrote:

> Den anonyme puddingen 'SparMeg' kan følgelig ikke tas seriøst.

Mens den anonyme tosken Tauler tar du for god fisk?
Er du sikker på at du ikke jobber for opplysningskontoret?

--
chs, for fellesskapets beste.

Fra : Johan S. Tauler

Dato : 15-08-11 20:52

On Mon, 15 Aug 2011 20:00:31 +0200, Christer Solskogen
<solskogen@antarctica.no> wrote:

>Mens den anonyme tosken Tauler tar du for god fisk?
>Er du sikker på at du ikke jobber for opplysningskontoret?

Hva vet du om jeg er anonym? Det er ca. 7 milliarder mennesker i verden.
Verden er faktisk større enn den norske telefonkatalogen og skattelisten
på nett vet du, lille venn.

Og hvorfor opptar du deg kun om min person? Hvorfor ikke heller diskutere
tema jeg tar opp?
--
«Og lyset skinner i mørket, men mørket tok ikke imot det»
© GNU Free Documentation License.

Fra : Christer Solskogen

Dato : 16-08-11 07:35

On 2011-08-15, Johan S Tauler <hans_petter@songwriter.net> wrote:
> Hva vet du om jeg er anonym?

Mer enn nok

> Og hvorfor opptar du deg kun om min person?

Tror du at du tjener noe på hykleriet ditt?

--
chs, for fellesskapets beste.