Bo Warming psykopati
Fra : Bo Warming

Dato : 25-07-11 18:40

Bo Warming psykopati

Da jeg i 2004 for anden gang søgte forhøjelse af førtidspension kom
jeg i interview hos toppen af toppen af dansk psykiatri.

Han skrev at selvom jeg går nøgen er det ikke for at provokere og jeg
er på ingen måde sindsyg men har hypertym karakterafvigelse - er ikke
sløv, er hyperaktiv i hjernen 30 personlighedsmæssige sundhedstegn
detaljeredes

Til brug mod bødeforlæg bad jeg om tilladelse til at bruige hans
attest

Han svarede at jeg med garanti bliverf kastreret hvis jeg ikke bare
betaler bødeforlæg - som retsvæsenet nu har trukket tilbage uden
forbehold

Han argumenterede da jeg ville købe konsultation at han har 5 ugers
ventetid fordi mange af hans patienter har downloaded børneporn men
aldrig lagt noget på nettet og dog er de nu buret inde i årevis

Har kværulantforrykte operatører som jeg ikke en tung pligt til at
være egocentriske og præke det glade budskab at stædighed betaler sig?