Breivik støttede Khaders Demokratiske Musl~
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 25-07-11 14:58

http://politiken.dk/udland/ECE1345108/breivik-stoettede-khaders-demokratiske-muslimer/

"Den norske gerningsmand bakkede op om den danske politikers
demokrati-initiativ."

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-07-11 15:10

Den 25-07-2011 15:57, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> http://politiken.dk/udland/ECE1345108/breivik-stoettede-khaders-demokratiske-muslimer/
>
> "Den norske gerningsmand bakkede op om den danske politikers
> demokrati-initiativ."

Billigt "skyld-pr-association"-trick:

Det siges om Hitler, at han dels var fanatisk ikke-ryger (hvilket sådan
set synes at holde udmærket) og vegetar (hvilket der dog kan stilles
solide spørgsmål ved i forhold til kildematerialet fra bla. hans berømte
sekretær Traudl Junge)

Skal dette "fællesskab" således ligge ikke-rygere og og vegetarer til
last på den måde, at disse sidste gennem tilfældige holdningssammenfald
direkte associeres til Holocaust og endda beskyldes med direkte
"sympati" derfor?

Det er jo ren Holbergsk "Morlille er en sten"-argumentation?

Anders Peter Johnsen

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 25-07-11 15:14

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Billigt "skyld-pr-association"-trick:

Jeg påstår ikke noget her, andet end at Breiviks retorik giver mig
associationer til Anders Peter Johnsens skriverier her i gruppen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 25-07-11 17:22

On Mon, 25 Jul 2011 16:14:07 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg påstår ikke noget her, andet end at Breiviks retorik giver mig
> associationer til Anders Peter Johnsens skriverier her i gruppen.

Det siger da mere om DINE hæklefejl i kysen, end om noget som helst andet.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 25-07-11 18:50

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det siger da mere om DINE hæklefejl i kysen, end om noget som helst andet.

Det skriver du kun fordi du ved at det var en person med samme skidne
menneskesyn som dig selv der begik denne udåd.

Du har tidligere benægtet at være psykopat ala Breivik og du skrev:

"Nu er det yderst sjældent at jeg starter med at svine."

Jamen er sandheden ikke den at du yderst sjældent skriver indlæg hvor du
ikke sviner alle til der er så uheldige at de mener noget andet end dig
selv.

Du påstår at du har et 100 gange mere humanistisk livssyn end os andre, men
hvornår demonstererer du dette humanistiske livssyn, da jeg nærmest kommer
til at tænke på Breivik når jeg læser dine perfide og ekstremt hadefulde
indlæg. Hadefulde indlæg der krystalklart demonstrerer din psykiatrisk
ubehandlede sindssyge.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 25-07-11 19:59

On Mon, 25 Jul 2011 19:50:21 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Det skriver du kun fordi du ved at det var en person med samme skidne
> menneskesyn som dig selv der begik denne udåd.

Du er sgu mere syg i bolden end jeg frygtede.

> Du har tidligere benægtet at være psykopat ala Breivik

Selvfølgelig afviser jeg løgnagtige påstande.

> og du skrev:
>
> "Nu er det yderst sjældent at jeg starter med at svine."

Hvilket er 100% korrekt.

> Jamen er sandheden ikke den at du yderst sjældent skriver indlæg hvor du
> ikke sviner alle til der er så uheldige at de mener noget andet end dig
> selv.

Nix.

> Du påstår at du har et 100 gange mere humanistisk livssyn end os andre,

Ikke end "os andre" men end DIG.

> [...]
> til at tænke på Breivik når jeg læser dine perfide og ekstremt hadefulde

At du kan få disse tanker, siger da mere om DINE hæklefejl i kysen, end om
noget som helst andet.

> Hadefulde indlæg der krystalklart demonstrerer din psykiatrisk
> ubehandlede sindssyge.

Hvilke "hadefulde indlæg".??? Kom med bare ET ENESTE eksempel.

PS: Tag dine piller, før du kammer helt over.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 25-07-11 21:56

> Du er sgu mere syg i bolden end jeg frygtede.

Tror du ikke at du skulle tage og slappe lidt af med alle de der morfin
piller du går rundt og tager og hvis du ikke er syg i hovedet hvorfor tager
du så de der morfin piller.

> Selvfølgelig afviser jeg løgnagtige påstande.

Løgnagtige? nej hr kontanthjælpsbums slet ikke og du ved godt at PET efter
sigende bruger denne gruppe til at registrere yderligtgående
højreekstremister og racister og hvis i læser dette, så er idioten her en
virkelig en ultrahøjre-ekstremist en 100% ren muslimhader.

> Hvilket er 100% korrekt.

> Nix.

Sludder morfinist sludder

> Hvilke "hadefulde indlæg".??? Kom med bare ET ENESTE eksempel.
Jamen dem alle sammen

> PS: Tag dine piller, før du kammer helt over.

Jamen var det ikke dig der var afhængig af morfin piller.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 25-07-11 23:25

On Mon, 25 Jul 2011 22:56:00 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Tror du ikke at du skulle tage og slappe lidt af med alle de der morfin
> piller du går rundt og tager

Jeg tager IKKE morfin piller (hvilket du har fået ad vide mange gange).

> og hvis du ikke er syg i hovedet hvorfor tager
> du så de der morfin piller.

Morfin virker mod smerter og IKKE mod "knald i låget".

> Løgnagtige?

Ja, LØGNAGTIGE.

> [...]
> højreekstremister og racister og hvis i læser dette, så er idioten her en
> virkelig en ultrahøjre-ekstremist en 100% ren muslimhader.

ROTFLMAO. Pas på de sorte helikoptere inne kommer og tager dig. ))

For øvrigt er jeg hverken "ultrahøjre-ekstremist" eller "muslimhader".

> Sludder morfinist sludder

Hvordan kan en person der IKKE tager morfin, være morfinist.???

> Jamen dem alle sammen

Bare kom med ET eksempel.

> Jamen var det ikke dig der var afhængig af morfin piller.

Næh, for jeg tager IKKE morfin piller.

PS: Hvorfor lyver du om andre hele tiden.? Er virkeligheden virkelig SÅ
skræmmende for dig.?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 26-07-11 00:24

> Jeg tager IKKE morfin piller (hvilket du har fået ad vide mange gange).

> Morfin virker mod smerter og IKKE mod "knald i låget".

Det er ellers ikke det indtryk man får når man læser dine indlæg i
dk.politik.

> Ja, LØGNAGTIGE.

Okay hr stjernepsykopat hvornår har du sidst skrevet et indlæg her i gruppen
der bare havde relation til ordet politik??.

> For øvrigt er jeg hverken "ultrahøjre-ekstremist" eller "muslimhader".

Jo du er en racist, kan du finde en rødblok tilhænger der ikke mener det?.

Havde denne gruppe været modereret så var du røget ud forlængst.

> Næh, for jeg tager IKKE morfin piller.
>
> PS: Hvorfor lyver du om andre hele tiden.? Er virkeligheden virkelig SÅ
> skræmmende for dig.?

Jeg aner ikke hvad det er kontanthjælpsbumsen fabler om. Du har måske fået
abstinenser.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 26-07-11 09:02

On Tue, 26 Jul 2011 01:24:28 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Det er ellers ikke det indtryk man får når man læser dine indlæg i
> dk.politik.

Hvad i alverden har medicins virkning, med mine indlæg at gøre.?

For øvrigt modsiger du dig selv (hvis du overhovedet kan se det selv).

> Okay hr stjernepsykopat hvornår har du sidst skrevet et indlæg her i gruppen
> der bare havde relation til ordet politik??.

Du mener altså at man er "stjernepsykopat", hvis man skriver indlæg
herinde, som ikke handler om politik. )))))))))

> Jo du er en racist,

Overhovedet IKKE.

Du kan ikke finde ET ENESTE racistisk indlæg fra min side.

Du har derimod skrevet mange, bl.a. brugt ordet "danskersvin".

> kan du finde en rødblok tilhænger der ikke mener det?.

Garanteret, men hvorfor mener du at skal være "rødblok tilhænger", for at
kalde folk for racister.?

Du kalder dig selv for "rødblok tilhænger" og er da dokumenteret racist.

> Havde denne gruppe været modereret så var du røget ud forlængst.

LOL. Du havde ikke nået et se det, for du ville være den første der røg ud
(måske #2 efter BW).

> Jeg aner ikke hvad det er kontanthjælpsbumsen fabler om.

Dvs. du fatter ikke selv simple danske sætninger.

> Du har måske fået
> abstinenser.

Fra hvad.??? De piller som jeg IKKE spiser.? ))))

Fra : Hedningen

Dato : 25-07-11 16:08

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]

> beskyldes med direkte "sympati" derfor?
>
> Det er jo ren Holbergsk "Morlille er en sten"-argumentation?

Ja selvfølgelig er man da medskyldig. Hvorfor skulle nogen ellers blive ved
med at hive Hitler og nazi op af hatten i denne forbindelse? Når nogen
nævner, at nordmanden støttede Khaders initiativ, så er der da ingen, der
kan lade være med at tænke på Hitler.

I det hele taget synes det at være helt umuligt at lade være med at tænke på
Hitler. Hey, lad os omdøbe gruppen dk.hitler.politik.trold

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-07-11 16:16

On 25/07/11 16:10, Anders Peter Johnsen wrote:

> Billigt "skyld-pr-association"-trick:

Rolig nu. De fleste kan godt se at velmenerne et al nu er ude og koge
propaganda til sidste knoglesplint på denne historie...

Mvh
Martin

Fra : hanzen

Dato : 25-07-11 16:56

"Martin Larsen" wrote in message

> Billigt "skyld-pr-association"-trick:

Rolig nu. De fleste kan godt se at velmenerne et al nu er ude og koge
propaganda til sidste knoglesplint på denne historie...

De skulle måske benytte lejligheden til at kigge lidt indad.

-- --
hilzen
Hanzen

Fra : /john

Dato : 25-07-11 19:01

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Det siges om Hitler, at han ... var ... vegetar

Han spiste altså dyrenes mad! Føjda!

/john