Breiviks stjerneflugt og mit flueknepperi
Fra : Bo Warming

Dato : 24-07-11 08:18

Breiviks stjerneflugt og mit flueknepperi
Dostojevski skrev at hvis vi turde være mere latterlige, ville vi
holde mere af hinanden, og det svarer til Glistrups forfinelse af
Simon Spies' hang til herostratisk berømmelse. Jeg mener tilsvarende
at det på sigt kan vise sig værdifuldt og evt vække respekt at man
ikke er slave af gruppepresset og derfor tør gøre sig til grin med
nederdel og urin i kop o.a. tabubrud
Når man bliver pensionist bliver udfoldelsesmulighederne begrænset,
Hvis det går højt, evner nogle at bygge en carport og eje et smukt
sortiment af Silvan-sager, skruemaskine mm
Men der er anderledes stil over Breiviks 6 tons ammoniumnitrat og
detonatorer og automatvåben
Jeg ser værdi i at have udført populær anvendelig kemi om hvordan
urinlugt fra dunk kan undgås og hvor let en bekvem tækkelig
slåomnederdel kan rigges til af forhåndenværende materialer, og at
have efterladt mig videnskabelig redegørelse derom. Der er naiv
mirakeltro i begge projekter - håbet er lysegrønt