Stop Islamiseringen af Norge
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 23-07-11 11:16

Hvad sagde jeg, idioten var i følge tv2 medlem af "stop Islamiseringern af
Norge" han er af samme støbning som en del højreorienterede skribenter her i
gruppen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-07-11 11:21

On Sat, 23 Jul 2011 12:15:45 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Hvad sagde jeg, idioten var i følge tv2 medlem af "stop Islamiseringern af
> Norge" han er af samme støbning som en del højreorienterede skribenter her i
> gruppen.

Tag dine piller.

Fra : Kert Rats

Dato : 23-07-11 12:02

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad sagde jeg, idioten var i følge tv2 medlem af "stop Islamiseringern af
> Norge" han er af samme støbning som en del højreorienterede skribenter her
> i gruppen.

Har du et link?

Venligst

Kert Rats

Fra : Patruljen

Dato : 23-07-11 05:10

On 23 Jul., 12:15, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:
> Hvad sagde jeg, idioten var i følge tv2 medlem af "stop Islamiseringern af
> Norge" han er af samme støbning som en del højreorienterede skribenter her i
> gruppen.

Lige præcis.

Vi bliver nødt til at gå lidt mere seriøst til gruppens højre-
facisoide profiler.

Fra : DADK

Dato : 23-07-11 13:00

On 23-07-2011 13:09, Patruljen wrote:

> Lige præcis.
>
> Vi bliver nødt til at gå lidt mere seriøst til gruppens højre-
> facisoide profiler.

Hsn havde også et økologisk landbrug. Jeg går ud fra du dermed også
mener vi bør sidestille terrorisme med økofreaks, klimatroende og den slags?

Fra : Vidal

Dato : 23-07-11 13:12

Den 23-07-2011 13:59, DADK skrev:

> Hsn havde også et økologisk landbrug. Jeg går ud fra du dermed også mener vi bør
> sidestille terrorisme med økofreaks, klimatroende og den slags?

Det var kun på papiret, så han kunne skaffe sig gødning
til at fremstille bomben.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : DADK

Dato : 23-07-11 14:43

On 23-07-2011 14:11, Vidal wrote:

> Det var kun på papiret, så han kunne skaffe sig gødning
> til at fremstille bomben.

Kilde? Det fremgår ingen steder.

Fra : Vidal

Dato : 23-07-11 15:12

Den 23-07-2011 15:43, DADK skrev:

> Kilde? Det fremgår ingen steder.

Jo.

http://www.bt.dk/udland/ekspert-derfor-gjorde-han-det

bl.a.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : DADK

Dato : 23-07-11 18:25

On 23-07-2011 16:12, Vidal wrote:

> Jo.
>
> http://www.bt.dk/udland/ekspert-derfor-gjorde-han-det

OK, tak. Det havde jeg ikke set på daværende tidspunkt, kun hørt på
udenlandsk TV han havde to adresser og denne økofarm registreret.

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-07-11 16:13

On 23/07/11 15:43, DADK wrote:

> Kilde? Det fremgår ingen steder.

Alt tyder på at ABB var fuldkommen mainstream politisk, men med stærk
kristen tro og nationalkonservativ.
Han ligger tættere Ted Kaczynski end jeg først troede. Tilsyneladende
har han et manifest på trapperne som han har arbejdet på i 3 år.

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 23-07-11 18:29

On 23-07-2011 17:13, Martin Larsen wrote:

> [...]
> Han ligger tættere Ted Kaczynski end jeg først troede. Tilsyneladende
> har han et manifest på trapperne som han har arbejdet på i 3 år.

Jeg synes det er lidt utroligt han har ladet sig tage levende, det må
der jo et eller andet sted være en grund til (det er næppe fordi han er
bange af sig, virker jo fuldkommen kynisk og beregnende, mere end hvad
man overhovedet ellers ser, det kunne være interessant at se ham på den
der "evil-skala" der har kørt med massemordere på discovery, han vil nok
ligge totalt i top. Det er helt enestående i historien at nogen at
sprænger så kraftig en bombe, og så tager ud på en ø og plaffer 85 unge
ned med fuldt overlæg over et tidsspand på et par timer - det overgår i
praksis alt).

Fra : Michael Weber

Dato : 23-07-11 14:55

Den 23-07-2011 14:11, Vidal skrev:

> Det var kun på papiret, så han kunne skaffe sig gødning
> til at fremstille bomben.

Det er lidt underligt at have et landbrug, der er registreret til en
lejlighed i Oslo.

"Breivik meldte offisielt flytting til småbruket på Rena for én måned
siden. Firmaet ble flyttet til hedmarksadressen i april - en måned før
han oppsøkte det lokale felleskjøpet og gikk til storinnkjøp av
kunstgjødsel.

Frem til da hadde grønnsaksprodusenten Geofarm vært offisielt registrert
i en leilighet på Skøyen i Oslo."
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080637

Fra : Patruljen

Dato : 23-07-11 07:01

On 23 Jul., 14:11, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Det var kun på papiret, så han kunne skaffe sig gødning
> til at fremstille bomben.

Bruger man nu også den type gødning i et økologisk landbrug?

Fra : Vidal

Dato : 23-07-11 14:21

Den 23-07-2011 15:00, Patruljen skrev:

> Bruger man nu også den type gødning i et økologisk landbrug?

Det er en oplysning, jeg har set på vg.no

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : @

Dato : 23-07-11 18:02

On Sat, 23 Jul 2011 06:00:47 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Bruger man nu også den type gødning i et økologisk landbrug?

HAHA

godt set -

så vidt jeg ved er det man skal bruge til at fremstille en bombe noget
kunstgødning med et så højt indhold af ammoniumnitrat som muligt -
dette blandes så i et eller andet forhold med dieselolie -

dog skal man AFAIK have et eller andet "rigtigt" sprængstof til at
starte kunstgødningsbomben -

men med al det tunnel og bjergvejsbygeri man foretager i Norge burde
det jo ikke være umuligt at skaffe sig dynamit eller TNT i det land

Fra : DADK

Dato : 23-07-11 13:06

On 23-07-2011 12:15, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> Hvad sagde jeg, idioten var i følge tv2 medlem af "stop Islamiseringern af
> Norge" han er af samme støbning som en del højreorienterede skribenter her i
> gruppen.

Hvorfor kalder du ham idiot? Du plejer da at gå i allerforreste linie
når det handler om at forsvare terrorister og andet islamisk godtfolk.

Især hvis de forsvarer deres land hylder du terroristerne - får de ram
på en dansk soldat bryder du ud i rosende indlæg. Teleban og alle mulige
andre beærer du for at kæmpe imod besættelsesmagten.

Men hvis man kæmper for sit land Norge, imod den besættelsesmagt der
langsomt er ved at nedbryde landet og nationalstaten indefra, så er man
idiot?

Det er blot for at forstå dit synspunkt rent logisk, hvis det
overhovedet er muligt. Når det er afghanere, irakere osv - så er det
fint at bruge voldelige midler og være med i diverse organisationer, men
det er ikke i orden hvis man er nordmand, eller dansker? Så skal man
bare acceptere "udviklingen" = islamiseringen?

Og hvis det handlede om en Al-Quada sympatisør - en "dansker" eller
"nordmand" der var rejst 10.000 km for at begå begå terror i Norge, evt
indvandrer, så havde du benægtet det nærmest overhovedet var sket, havde
noget som helst at gøre med islam, Al-quada eller homegrown terrorisme
at gøre. Hvis det var herboende indvandrere, tilknyttet
Dortheavej-moskeen, så havde du forsvoret det havde noget som helst med
islam at gøre, med moskeen at gøre. Ja, du ville mene det hele var et
setup fra politiets side.

Nu har du "hørt" at "idioten" måske engang har været med i SIAN, og det
får dig så til at gøre nogle af denne gruppes deltagere til en slags
medskyldige?

Fra : Michael Weber

Dato : 23-07-11 13:21

Den 23-07-2011 14:05, DADK skrev:

> [...]
>
> Nu har du "hørt" at "idioten" måske engang har været med i SIAN, og det
> får dig så til at gøre nogle af denne gruppes deltagere til en slags

Jeg bemærker, du ikke klart og tydeligt tager afstand fra terroristens
handlinger.

Til P.E.T. :
Ham her burde I kigge lidt nærmere på.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 23-07-11 13:50

--
"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg bemærker, du ikke klart og tydeligt tager afstand fra terroristens
> handlinger.

Nej og det føler jeg faktisk er lidt skuffende, hvad mener i andre?

> Til P.E.T. :
> Ham her burde I kigge lidt nærmere på.

Ja han er IMHO et oplagt emne.

Fra : DADK

Dato : 23-07-11 14:42

On 23-07-2011 14:20, Michael Weber wrote:

> Jeg bemærker, du ikke klart og tydeligt tager afstand fra terroristens
> handlinger.

Jeg bemærker at du vanen tro har særdeles vanskeligt ved at læse
indenad, og derudover ikke forholder dig til det man skriver. Hvor har
DU i dette indlæg herover taget "klart og tydeligt afstand fra
terroristens handlinger"? Det har du ikke, ergo går du ind for dem. Det
er din "logik", og det børnehavepis må du finde andre til at lege i
sandkassen med.

I øvrigt, "tak for dit indlæg", empirisk er det spild af tid at køre
rundt i dine kortslutninger så EOD

Fra : Michael Weber

Dato : 23-07-11 15:52

Den 23-07-2011 15:41, DADK skrev:

> [...]
> terroristens handlinger"? Det har du ikke, ergo går du ind for dem. Det
> er din "logik", og det børnehavepis må du finde andre til at lege i

Jeg beder folk, der selv beder folk tage afstand til ekstremisme, om
selv at leve op til, hvad de selv forlanger af andre.

Det er ikke så svært at forstå.

Og du har stadig ikke taget klart og tydelig afstand, hvad du eller nok
plejer at forlange af muslimer, når det drejer sig om islamistisk
ekstremisme.

Practice what you preach, DADK.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 23-07-11 16:02

> [...]
>
> Og du har stadig ikke taget klart og tydelig afstand, hvad du eller nok
> plejer at forlange af muslimer, når det drejer sig om islamistisk

Det kan man ikke være uenig med Weber i.

Fra : DADK

Dato : 23-07-11 18:45

On 23-07-2011 16:51, Michael Weber wrote:

> Jeg beder folk, der selv beder folk tage afstand til ekstremisme, om
> selv at leve op til, hvad de selv forlanger af andre.

Jeg har taget afstand til dette på samme måde som jeg har taget afstand
til alle andre terrorangreb. Jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle tage
afstand MERE til dette i alle indlæg, bare fordi du ikke kan læse.

> Det er ikke så svært at forstå.
>
> Og du har stadig ikke taget klart og tydelig afstand,

Jeg har taget afstand på samme måde som jeg har taget afstand til alle
andre terrorangreb. Du kan bare google ift Mumbai, London, Madrid osv

hvad du eller nok
> plejer at forlange af muslimer, når det drejer sig om islamistisk
> ekstremisme.

Hvornår har jeg bedt nogen muslimer tage afstand til noget som helst?
Det står da én frit for at mene hvad man vil. Og du er jo dum hvis du
tror man som udgangspunkt skulle støtte terrorangreb, eller tro at andre
gør det. Tyv tror hver mand stjæler.

Tværtimod, hvis du evner at google vil du kunne se, at jeg flere gange
har regnet et højreorienteret terrorangreb i Danmark for mere
sandsynligt end et islamisk, det gjorde mig så upopulær i andre kredse,
du forstår ikke at læse indenad og finder så på et eller andet jeg
skulle mene, grebet ud af den blå luft og din meget sparsomme fantasi.
F.eks da debatten om terrortruslen var allerhøjest, og folk her i
gruppen skrev at "det ikke var OM det ville ske, men HVORNÅR" :

"Som sagt tidligere, så er jeg faktisk mest bekymret for frustrerede
anti-muslimer der i bar frustration over at der ikke sker terror i
Danmark, så de kan få "ret", selv begår et terrorangreb.

http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/05580920e3a8ae9f?hl=en&dmode=source

Det skete så i Norge først, nu er vejen banet for en skandinavisk
terrorspiral.

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 23-07-11 16:10

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og det børnehavepis må du finde andre til at lege i sandkassen med.
>
> I øvrigt, "tak for dit indlæg", empirisk er det spild af tid at køre rundt

Kære David nu er der jo ingen grund til at blive sur, i dag var det vores
tur til at have medvind. I morgen er det uden tvivl din gruppe der har
førertrøjen på. Men vi må smede medens jernet er varmt og det kan ikke være
anderledes.

Fra : J. Nielsen

Dato : 23-07-11 17:09

On Sat, 23 Jul 2011 14:20:31 +0200, Michael Weber
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Jeg bemærker, du ikke klart og tydeligt tager afstand fra terroristens
>handlinger.

Du godeste, Weber. Du *er* virkelig en idiot...

>Til P.E.T. :
>Ham her burde I kigge lidt nærmere på.

Til Distrikstpsykologien:
Ham her burde i kigge nærmere på.
--

-JN-

Fra : Patruljen

Dato : 23-07-11 07:03

On 23 Jul., 14:05, DADK <D...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
>
> Men hvis man kæmper for sit land Norge, imod den besættelsesmagt der
> langsomt er ved at nedbryde landet og nationalstaten indefra, så er man

"Kæmper for sit land - Norge."

Du er langt ude -

Fra : Michael Weber

Dato : 23-07-11 14:07

Den 23-07-2011 15:02, Patruljen skrev:

> "Kæmper for sit land - Norge."
>
> Du er langt ude -

men inde på P.E.T.s liste?

Fra : Michael Weber

Dato : 23-07-11 13:44

Den 23-07-2011 12:15, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> Hvad sagde jeg, idioten var i følge tv2 medlem af "stop Islamiseringern af
> Norge" han er af samme støbning som en del højreorienterede skribenter her i
> gruppen.

Han var tilsyneladende medlem af Fremskrittspartiets ungdom.
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/07/23/122620.htm

P.E.T. bør kigge nærmere på den danske version, DF Ungdom.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-07-11 13:57

On Sat, 23 Jul 2011 14:43:46 +0200, Michael Weber wrote:

> Han var tilsyneladende medlem af Fremskrittspartiets ungdom.
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/07/23/122620.htm
>
> P.E.T. bør kigge nærmere på den danske version, DF Ungdom.

Det er da ekstremt som du generaliserer, men samtidig hyler op når andre
gør det (om muslimer).

Fra : Michael Weber

Dato : 23-07-11 14:04

Den 23-07-2011 14:56, S.A.Thomsen skrev:

> Det er da ekstremt som du generaliserer, men samtidig hyler op når andre
> gør det (om muslimer).

Når du gør det om muslimer.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-07-11 14:10

On Sat, 23 Jul 2011 15:04:24 +0200, Michael Weber wrote:

> Når du gør det om muslimer.

HVOR har jeg gjort det.? Jeg generaleserer IKKE om muslimer.

Fra : Michael Weber

Dato : 23-07-11 14:12

Den 23-07-2011 15:10, S.A.Thomsen skrev:

> HVOR har jeg gjort det.?

Brug google.

>Jeg generaleserer IKKE om muslimer.

Jo.

Til P.E.T.:
Ham her burde I måske også kigge lidt nærmere på.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-07-11 14:15

On Sat, 23 Jul 2011 15:12:17 +0200, Michael Weber wrote:

> Brug google.

Hvorfor skal jeg spilde min tid på at lede efter noget der ikke findes.???

DIN påstand DIN bevisbyrde.

> Jo.

HVOR.?

> Til P.E.T.:
> Ham her burde I måske også kigge lidt nærmere på.

LOL. PET har sgu rigeligt andet at tage sig til.

Fra : Michael Weber

Dato : 23-07-11 14:16

Den 23-07-2011 15:15, S.A.Thomsen skrev:

> Hvorfor skal jeg spilde min tid på at lede efter noget der ikke findes.???
>
> DIN påstand DIN bevisbyrde.

Brug google.

> HVOR.?

Brug google.

> LOL. PET har sgu rigeligt andet at tage sig til.

:)

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-07-11 14:52

On Sat, 23 Jul 2011 15:16:20 +0200, Michael Weber wrote:

> Brug google.

Hvad var der ved "DIN påstand DIN bevisbyrde", som du ikke fattede.?

> Brug google.

Du er simpelthen FOR latterlig. Du kommer med en løgnagtig påstand og
forlanger at man skal modbevise at noget ikke eksisterer.

Fra : Michael Weber

Dato : 23-07-11 14:59

Den 23-07-2011 15:52, S.A.Thomsen skrev:
> Du er simpelthen FOR latterlig. Du kommer med en løgnagtig påstand og
> forlanger at man skal modbevise at noget ikke eksisterer.

Det er nok ikke lige _min_ mening, du skal bekymrer dig så meget om.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-07-11 15:06

On Sat, 23 Jul 2011 15:59:13 +0200, Michael Weber wrote:

> Det er nok ikke lige _min_ mening, du skal bekymrer dig så meget om.

ROTFLMAO. DIN mening er inderligt ligegyldig. )))

Du er den samme latterlige nar, som altid. Du kommer med vanvittige og
sygelige påstande om andre og forlanger at de skal modbevise dem.

Fra : Michael Weber

Dato : 23-07-11 15:13

Den 23-07-2011 16:05, S.A.Thomsen skrev:

> ROTFLMAO. DIN mening er inderligt ligegyldig. )))

Det kan jeg se. :D

> Du er den samme latterlige nar, som altid. Du kommer med vanvittige og
> sygelige påstande om andre og forlanger at de skal modbevise dem.

Jeg tror, du trænger til lidt ferie.
Snup dig 14 dage i sydens sol.
http://www.atlantisrejser.dk/catalog.php?l=2&i=1

:D

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-07-11 16:01

On Sat, 23 Jul 2011 16:12:35 +0200, Michael Weber wrote:

> Det kan jeg se. :D

> Jeg tror, du trænger til lidt ferie.
> Snup dig 14 dage i sydens sol.
> http://www.atlantisrejser.dk/catalog.php?l=2&i=1
>
> :D

PLONK

Fra : Vidal

Dato : 23-07-11 14:23

Den 23-07-2011 15:15, S.A.Thomsen skrev:

> LOL. PET har sgu rigeligt andet at tage sig til.

You wish.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : Michael Weber

Dato : 23-07-11 14:24

Den 23-07-2011 15:22, Vidal skrev:

> You wish.

De sidder og googler?
:D

Fra : Vidal

Dato : 23-07-11 20:22

Den 23-07-2011 15:23, Michael Weber skrev:

> De sidder og googler?
> :D

Hvis de leder efter et betændt højreorienteret, antimuslimsk,
nationalistisk, imod-alting-miljø behøver de jo ikke lede
længere end hertil.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : N.B.DK

Dato : 23-07-11 20:06

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> wrote in message
> Til P.E.T.:
> Ham her burde I måske også kigge lidt nærmere på.

Til distriktspsykiatrien, ham her burde nok tvangsindlægges.

--
MVH. N_B_DK

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 23-07-11 14:31

* * *damned for all eternity

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> HVOR har jeg gjort det.? Jeg generaleserer IKKE om muslimer.

Jamen det gør du da hele tiden, du mener foreks at folkekirkens aktive
medlemmer kun er med pga de er hjerneskadede.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-07-11 14:54

On Sat, 23 Jul 2011 15:30:37 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Jamen det gør du da hele tiden, du mener foreks at folkekirkens aktive
> medlemmer kun er med pga de er hjerneskadede.

Hvor har jeg skrevet det.???

Fra : DADK

Dato : 23-07-11 15:06

On 23-07-2011 12:15, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> Hvad sagde jeg, idioten var i følge tv2 medlem af "stop Islamiseringern af
> Norge" han er af samme støbning som en del højreorienterede skribenter her i
> gruppen.

Tja, da du selv skulle omtale terrorangrebet i Stockholm skrev du dette
udglattende forstående svar :

"Jeg tror at der var tale om en deprimeret personlighedsforstyret ung
mand. Egentlig undrer valget af eksplosiver mig og jeg tror ikke
at han ville slå nogen ihjel, når virkelig kom til stykket. Jeg troede
at alle vidste at man kan lave rigtigt sprængstof af at blande NPK
gødning (af en god kvalitet) med Dieselolie. (valget af detonator skal
jeg nok undlade at nævne men at lave rørbomber med nytårsfyrværkeri
er mildt sagt ikke særligt effektivt. "

http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/76467b5a719a4e5a?hl=en&dmode=source

Hvor tager DU afstand? Hvor fordømmer du? Hvor mener du at hans
politiske ståsted eller virke på nettet, i moskeer og andre fora skulle
have konsekvens? Ingen steder. Tværtimod kommer du med en
lommepsykologisk bortforklaring og begiver dig så ud i at afsløre din
egen fascination for terrorbomber, og ærgrer dig over at terroristen
efter din mening ikke kan have været ude på st slå nogen ihjel.

Hykler!

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 23-07-11 15:16

> [...]
> terrorbomber, og ærgrer dig over at terroristen efter din mening ikke kan

Hvis du nu skal være ærlig bare et øjeblik, så må du da indrømme at der er
meget langt fra den forherligelse som du skyder mig i skoene og så den
lommefilosofiske betragtning af denne mands endeligt, jeg fordømte ham ikke
fordi jeg på dette tidspunkt ikke anede hvem han var. Jeg beskrev ham som en
psykisk syg mand, det er vel en afstandstagen i sig selv.

Fra : DADK

Dato : 13-08-11 22:36

On 23-07-2011 16:15, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:
> [...]
> fordi jeg på dette tidspunkt ikke anede hvem han var. Jeg beskrev ham som en
> psykisk syg mand, det er vel en afstandstagen i sig selv.

Jas, begynd bare at kalde dine oauser som noget for ligesindede..