Bombesprængninger ryster det centrale Oslo
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 22-07-11 16:00

Der er sprunget bomber i Oslo som har dræbt mindst een person.

http://www.b.dk/globalt/oejenvidne-folk-har-svaert-ved-at-forstaa-det

http://ekstrabladet.dk/112/article1590558.ece

http://politiken.dk/udland/ECE1343113/norsk-oejenvidne-til-politikendk-jeg-troede-det-var-et-jordskaelv/

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-41954010%3aavis-der-er-stadig-to-bomber.html

Republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : NoTrabajo

Dato : 22-07-11 16:25

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
skrev i en meddelelse news:FfgWp.89627$2I6.32126@newsfe27.ams2
> Der er sprunget bomber i Oslo som har dræbt mindst een person.

> [...]

Mon det er dine muhamedanske "venner" der er på spil?
--
NoTrabajo

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 22-07-11 16:30

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Mon det er dine muhamedanske "venner" der er på spil?

Venner ??? Er du dum i låget ? Nå ja, det ved vi jo godt at du er.

Men det er vel hvad man må påregne kan ske når man laver krigsførelse alle
mulige og umulige lande. Jeg vil gå ud fra at PET i Danmark er i højeste
alarmberedskab nu.

Fra : NoTrabajo

Dato : 22-07-11 16:59

skrev i en meddelelse news:eIgWp.43545$29.160@newsfe08.ams2
> [...]
>
> Men det er vel hvad man må påregne kan ske når man laver krigsførelse
> alle mulige og umulige lande. Jeg vil gå ud fra at PET i Danmark er i

HUSK: Ikke alle muhamedanere er terrorister, men alle terrorister er
muhamedanere.
--
NoTrabajo

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 22-07-11 17:17

> HUSK: Ikke alle muhamedanere er terrorister, men alle terrorister er
> muhamedanere.

Nå det var Timothy McVeigh altså også ???

http://en.wikipedia.org/wiki/Timothy_McVeigh

Fra : Bo Warming

Dato : 22-07-11 17:31

On Fri, 22 Jul 2011 17:58:34 +0200, "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com>
wrote:

>HUSK: Ikke alle muhamedanere er terrorister, men alle terrorister er
>muhamedanere.

Ja tendensen gør at grænseovergange bør sige BETTER SAFE THAN SORRY --
ud, hvis fra Mellemøsten

Fra : Snuden

Dato : 22-07-11 19:49

wrote:

>HUSK: Ikke alle muhamedanere er terrorister, men alle terrorister er
>muhamedanere.

Jeg tror tyskerne, englænderne og irerne er ret uenige i det
synspunkt.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-07-11 20:57

On Fri, 22 Jul 2011 20:49:27 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

>Jeg tror tyskerne, englænderne og irerne er ret uenige i det
>synspunkt.

Der var engang da nordirske IRA udøvede terror, ja, så dengang var det
en smule overdrevent at skrive "alle terrorister er muhamedanere"

Vær lidt musikalsk og ikke fluekneppende pedantisk. og ordkløvende

Fra : J. Nielsen

Dato : 22-07-11 21:58

On Fri, 22 Jul 2011 21:57:04 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>Der var engang da nordirske IRA udøvede terror, ja, så dengang var det
>en smule overdrevent at skrive "alle terrorister er muhamedanere"

Nemlig. For eksempel vil det være forkert at påstå alle selvmordsbombere
er muslimer. Påstår man derimod at alle selvmordsbombere med religiøst
motiv er muslimer, har man 100% ret.
--

-JN-

Fra : Snuden

Dato : 23-07-11 16:15

>Der var engang da nordirske IRA udøvede terror, ja, så dengang var det
>en smule overdrevent at skrive "alle terrorister er muhamedanere"
>
>Vær lidt musikalsk og ikke fluekneppende pedantisk. og ordkløvende

Ham fjolset i norge var etnisk nordmand og kristen fanatiker. Såh...

Men jeg er enig i en omskrivelse til "alle terrorister er fanatikere".

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-07-11 10:39

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"
> <kl2607@gmail.com>

> HUSK: Ikke alle muhamedanere er terrorister, men alle terrorister
> er muhamedanere.

Allerede her våser du så det gør en ting: Det var en etnisk
nordmand der begik de afskyelige handlinger - hvad siger du nu til
dit vås om muslimer (jeg går ud fra at du med dit babysprog taler
om muslimer, selvom du anvender det ubegavede ord: "muhamedaner"?)

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-07-11 10:45

On Sat, 23 Jul 2011 11:38:48 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Allerede her våser du så det gør en ting: Det var en etnisk
> nordmand der begik de afskyelige handlinger - hvad siger du nu til
> dit vås om muslimer

Uden at jeg på nogen måde skal kunne udtale mig om motivet bag
terrorhandlingen, så kan en etnisk nordmand da godt være muslim.

Wilstrup tror måske at muslimer KUN se sådan nogle solbrændte mennesker
nede sydpå.

> (jeg går ud fra at du med dit babysprog taler
> om muslimer, selvom du anvender det ubegavede ord: "muhamedaner"?)

Ordet "muhammedaner" er IKKE ubegavet, men den korrekte betegnelse for folk
der "tilbeder" Muhammed. Mange "elsker" Muhammed højere end deres egne børn
(og så er man fandeme syg i bøtten).

Fra : Vidal

Dato : 23-07-11 11:39

Den 23-07-2011 11:45, S.A.Thomsen skrev:
> Uden at jeg på nogen måde skal kunne udtale mig om motivet bag
> terrorhandlingen, så kan en etnisk nordmand da godt være muslim.

Hehe, du mener altså også gerningmanden er konverteret.

Du er langt tilbage i forhold til resten af dine
meningfæller i gruppen. De er allerede ved at overbevise
sig selv om, det er muslimernes og socialdemokraternes
skyld, at Breiviks handlede, som han gjorde og det kan de
godt forstå.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-07-11 12:40

On Sat, 23 Jul 2011 12:39:23 +0200, Vidal wrote:

> Hehe, du mener altså også gerningmanden er konverteret.

Det har jeg ikke den fjerneste viden om.

Wilstrup påstod jo at det ikke kunne være en muslim, fordi det var en
etnisk nordmand.

> Du er langt tilbage i forhold til resten af dine
> meningfæller i gruppen.

Hvilke "meningfæller".???

Jeg har mine egne meninger, og har INGEN "meningfæller" herinde.

> De er allerede ved at overbevise
> sig selv om, det er muslimernes og socialdemokraternes
> skyld, at Breiviks handlede, som han gjorde og det kan de
> godt forstå.

Hvad var der ved "Uden at jeg på nogen måde skal kunne udtale mig om
motivet bag terrorhandlingen....." som du ikke forstod.?

Fra : Vidal

Dato : 23-07-11 12:58

Den 23-07-2011 13:39, S.A.Thomsen skrev:

> Det har jeg ikke den fjerneste viden om.
>
> Wilstrup påstod jo at det ikke kunne være en muslim, fordi det var en
> etnisk nordmand.

> Hvilke "meningfæller".???

Højreorienterede muslimhadere?

> Jeg har mine egne meninger, og har INGEN "meningfæller" herinde.

Hehe, nåh.

> Hvad var der ved "Uden at jeg på nogen måde skal kunne udtale mig om
> motivet bag terrorhandlingen....." som du ikke forstod.?

Derfor bør du studere dine politiske meningsfæller, så du
kan udtale dig om det og forstå det.

--
Venlig hilsen,

Vidal

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-07-11 14:09

On Sat, 23 Jul 2011 13:57:48 +0200, Vidal wrote:

> Højreorienterede muslimhadere?

Jeg er højreorienteret, men IKKE "muslimhader".

> Derfor bør du studere dine politiske meningsfæller, så du
> kan udtale dig om det og forstå det.

Hvilke "meningfæller".???

Jeg skriver at jeg IKKE vil gøre mig klog på motivet, så hvad er der lige
at JEG skal forstå.?

Fra : NoTrabajo

Dato : 22-07-11 16:25

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 22-07-11 17:25

> Mon det er dine muhamedanske "venner" der er på spil?
> --
> NoTrabajo

Ifølge BBC kan det skyldes jeres Muhammed-tegninger der har fyldt millioner
med raseri.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-07-11 17:33

On Fri, 22 Jul 2011 18:24:58 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> Ifølge BBC kan det skyldes jeres Muhammed-tegninger der har fyldt millioner
> med raseri.

Hvad har det med Norge at gøre.?

Er alle islamonazister dumpet i geografi.?

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 22-07-11 17:56

-
"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvad har det med Norge at gøre.?

Ja Norge har også lavet Muhammedtegninger og Norge har også modtaget trusler
pga deres tropper i Afghanistan. De har mange grunde til at ramme Norge.

Fra : E.Dalgas

Dato : 22-07-11 18:16

On Fri, 22 Jul 2011 18:55:47 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> [...]
> pga deres tropper i Afghanistan. De har mange grunde til at ramme Norge.

Er det blot en talemåde, eller syntes du virkelig at disse grunde er nok
til at bruge terror som kampmiddel ?

--

E.D

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 22-07-11 18:27

"E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> skrev i en meddelelse

> Er det blot en talemåde, eller syntes du virkelig at disse grunde er nok
> til at bruge terror som kampmiddel ?
>
> E.D

Mener du på samme måde som du bifalder Israels drab på hundreder af
palæstinænsere med den begrundelse at nogle idioter skyder noget værdiløst
skrald ind over et øde landområde i Israel.

Fra : E.Dalgas

Dato : 22-07-11 18:58

On Fri, 22 Jul 2011 19:26:30 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> [...]
> palæstinænsere med den begrundelse at nogle idioter skyder noget værdiløst
> skrald ind over et øde landområde i Israel.

Skal jeg forstå på dit svar at du rent faktisk mener at det er iorden at
Norge rammes af terror ?

Mht der sker i Palæstina har du ikke forstået min pointe, eller rettere,
islamisternes pointe i at bruge terror og opnå en uvurderlig propaganda
platform rettet imod Israel på baggrund af israelsk gengældelse. Den video
jeg har linket til burde ellers forklare dig hvordan sammenhængen er.

--

E.D

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 22-07-11 19:20

> Skal jeg forstå på dit svar at du rent faktisk mener at det er iorden at
> Norge rammes af terror ?

Undskyld men har Norge ikke pisset på hele den islamiske verden, ved at
genoptrykke Muhammedtegningerne, Undskyld men har Norge ikke pisset på hele
den islamiske verden, ved at sende tropper der har besat et islamisk land.

Fra : E.Dalgas

Dato : 22-07-11 19:47

On Fri, 22 Jul 2011 20:19:43 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> skrev i en meddelelse

> Undskyld men har Norge ikke pisset på hele den islamiske verden, ved at
> genoptrykke Muhammedtegningerne

Nej det de Norge ikke. De har nægtet at lade sig diktere af religiøs
fanatisme og stået fast på lovgivning i eget land.

Tegningerne er blevet brugt til propaganda og har dermed indirekte bidraget
til en radikalisering, men det er ikke Norges ansvar, det er islams
religiøse fanatisme som alene bære det ansvar.

> Undskyld men har Norge ikke pisset på hele
> den islamiske verden, ved at sende tropper der har besat et islamisk land.

Afghanistan er ikke målet, men derimod en fanatisk religiøs bevægelse som
med middelalderlig brutalitet påførte sine landsmænd et regime bygget på
frygt og terror i islams hellige navn.

En sådan bevægelse, som ovenikøbet aktivt støtter terror på internationalt
plan skal ikke diktere dagsordenen i Afghanistan eller noget andet sted, de
skal bekæmpes og deres overgreb stoppes.

Om Norge bør være der er ikke sikkert, men kom ikke og påstå at det er en
besættelse af Afghanistan som Norge deltager i.

--

E.D

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 22-07-11 20:23

> [...]
>
> Om Norge bør være der er ikke sikkert, men kom ikke og påstå at det er en
> besættelse af Afghanistan som Norge deltager i.

Det her er ikke et svar men det rene trolleri.

--
TROLL-O-METER

5* 6* *7
4* *8
3* *9
2* *10
1* | *stuporous
0* -*- *catatonic
* |\ *comatose
* \ *clinical death
* \ *biological death
* _\/ *demonic apparition
* * *damned for all eternity

Fra : E.Dalgas

Dato : 22-07-11 20:51

On Fri, 22 Jul 2011 21:22:51 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> "E.Dalgas" <e.b.d@live.dk> skrev i en meddelelse

> Det her er ikke et svar men det rene trolleri.

Billigt P.N

--

E.D

Fra : @

Dato : 22-07-11 19:59

<la@hotmail.com> wrote:

>Undskyld men har Norge ikke pisset på hele den islamiske verden, ved at
>genoptrykke Muhammedtegningerne,

nej absolut ikke -

hvem fanden tror disse muhamedanere de er?

de kan sætte begrænsninger for hvad de selv ønsker at tegne -
men at forsøge at pådutte andre egne regler vidner ene og alene om
højrøvet storhedsvanvid hos muhamedanerne

> Undskyld men har Norge ikke pisset på hele
>den islamiske verden, ved at sende tropper der har besat et islamisk land.

!!!!!!!??

hvilket land skulle det være?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-07-11 19:43

On Fri, 22 Jul 2011 18:55:47 +0200, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) wrote:

> -
> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ja Norge har også lavet Muhammedtegninger

Hvornår har de det.???

> og Norge har også modtaget trusler
> pga deres tropper i Afghanistan.

Og.?

> De har mange grunde til at ramme Norge.

Den vigtigste grund er nok, at islam er en terror-ideologi.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 22-07-11 18:15

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvad har det med Norge at gøre.?
>
> Er alle islamonazister dumpet i geografi.?

Norge har ligesom Danmark optrykt disse muhammedtegninger. Så lige nu er
det, som sædvanlig, helt som det plejer, dig som udtrykker din dumhed på
fulde gardiner.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 22-07-11 19:46

On Fri, 22 Jul 2011 19:15:16 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Norge har ligesom Danmark optrykt disse muhammedtegninger.

Korrekt, men man skal da være psykisk syg, hvis man mener at danske
tegninger legitimerer terror i Norge.

<snip det sødvanlige persontilsvining>

Fra : Patruljen

Dato : 23-07-11 03:49

On 22 Jul., 19:58, "E.Dalgas" <e....@live.dk> wrote:

> [...]
> platform rettet imod Israel på baggrund af israelsk gengældelse. Den video
> jeg har linket til burde ellers forklare dig hvordan sammenhængen er.

Israelsk gengældelse :)

Hvilken video har du henvist til?

Fra : E.Dalgas

Dato : 23-07-11 14:04

On Sat, 23 Jul 2011 02:48:33 -0700 (PDT), Patruljen wrote:

> Israelsk gengældelse :)
>
> Hvilken video har du henvist til?

Hamas MP Fathi Hammad: We Used Women and Children as Human Shields.

Fathi Hammad: [The enemies of Allah] do not know that the Palestinian
people has developed its [methods] of death and death-seeking. For the
Palestinian people, death has become an industry, at which women excel, and
so do all the people living on this land. The elderly excel at this, and so
do the mujahideen and the children. This is why they have formed human
shields of the women, the children, the elderly, and the mujahideen, in
order to challenge the Zionist bombing machine. It is as if they were
saying to the Zionist enemy: "We desire death like you desire life."

Hamas - Human Shield Confession
http://www.youtube.com/watch?v=g0wJXf2nt4Y

--

E.D

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-11 17:11

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:FfgWp.89627$2I6.32126@newsfe27.ams2...
> Der er sprunget bomber i Oslo som har dræbt mindst een person.

Bare roligt - vi lever jo i en utroligt fredelig tid ligsom da man nedlagde
det hjemmeværn man havde i 1937, så lad os bare gøre det igen.

Fra : F2

Dato : 22-07-11 20:15

Herligt.
Endelig sker der noget, så er der da noget nyt "underholdning" i TV, istedet
for alle genudsendelserne
TAK for det..........