Lidt mere af DF's svineri(det maa da ogsaa~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-07-11 08:37

Et forsoeg paa at give mig selv skylden for det jeg
har vaeret udsat for!

Ved at jeg fik besked paa at de skyldige skulle
repraesenter dele af min personlighed osv....
samvittighed,IK,vrede,medfoelelse.

hvorefter de personer skulle vaere en af dem!

Det var vist en del af at vende min vrede indad!

Jeg har aldrig haft problemer med ukontrolleret
vrede i mit liv, jeg er ret sikker paa at det ogsaa
var et forsoeg paa at oedelaegge de evner der
blev bevist da jeg blev torteret!

Da min selvkontrol er en af de vigtigeste ting
naar det kommer til at kunne paavirke via
quantum entangelment!

Desuden er der en uheldig tendens, til at
at ligesom forsvare mig selv oejeblikkelig som
om at jeg har gjort noget forkert, det er en
tortur refleks!

primaert smertesignaler til brainstem og limbic
system, saaledes at brainstem og underbevidsthed
goer alt for at undgaa de doedbringende skader
de antyder hver gang jeg gaer imod programmering!

Det er lidt ligesom at hele fundamentet bevidstheden
er bygget paa, er flydende

Feks. "Karsten Bjoernholt kan aldrig skyldig i noget forkert"
og lignende sindsyge!

Og det er vel at maerke efter at jeg har vaerert udsat for
en af de vaerste forbrydelse en menneske nogensinde er
blevet udsat for!

Og bare selv find paa en god grund til at det her har foregaaet
men grunden maa ikke vaere at de skyldige har gjort noget
forkert!

Hvad kan grunden vaere?

For det foerste saa tvinges man mere eller mindre
til at tro/mene at det ikke er forkert at tortere folk!

og hvad kan grunden vaere?

Eftersom jeg tvivler paa at folk vil tortere mig
fordi jeg var med til at oedelaegge nogle vinduer
paa Egholmvej, da jeg gik i 6.klasse

Eller fordi jeg kom for sent til en oevelse da jeg var soldat!

Hvad saa?

Og dem der goer det kan "ikke goere noget forkert"
?
Jammen, saa maa der vaere nogen der lyver om mig,
Fortaeller loegnhistorier om mig bag min ryg,
det er naesten torteret o programmeret forfoelgeses vanvid!

Det har virkeliig kraevet en del at staa imod!

og samtidig, softwaren i mit alarmsystem er virkelig
lavet om, og der er virkelig blevet stillet en oedelagt pik statue
ude foran!(trampet flad fyldt med huller og ingen kugler
i kalaha spillet)

Og den maade softwaren er lavet om paa, det
er gjort professionelt!

Den ligger i read only mem!

Og det hele startede med at jeg gik med til at proeve
noget emdr fordi jeg var deprimeret, og det dumme
svin forsoegte at programmere mig til at stemme DF

Hvilket er foraedderi i et demokrati!
Det er et angreb paa landets regeringsform og
femte kolonne virksomhed!

Det er tretten aar siden!
Min far er blevet myrdet, og jeg forsoegt gjort "skyldig"
nu er det "selvmord"

Det er DF's svineri!

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter